
Хем се смях, хем се ядосвах с Мутафчиев, който успя сам да се оплете в собствените си мрежи.
Ще има да ни разиграват с тез вагони с години... за това време ще си купим нови и много по-евтини. Уж пък ремонт трябвало да им се извърши, само на 1 бил извършен, а от "Арвекс" били наредили да не се прави ремонт на останалите. При това положение нямат предлог да ги задържат повече - да ги пращат насам, пък дали ще ги ползваме, дали ще ги модернизираме или продадем на скрап вече ще решаваме. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Вероятно щом като управлението ще се поеме изцяло от румънци... по-интересно е какво ще стане с 87-ците... наскоро видях 6 парчета на 1-ви коловоз на Пирдоп и към тях 52 212... страшна гледка беше, а да не говорим за лъснатата от ГПР 87 019-6, която беше точно пред зданието на гарата и изобщо беше много красиво. 2-3 дни по-късно на Горна баня засякох 40-ка от модернизираните да тегли 2 87-ци, също страшна гледка, която обаче късно видях (за съжаление).stani_46001 написа:Това означава ли, че у нас ще дойдат още румънски, 6-осни машини?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

http://www.btv.bg/news/katastrofi-incid ... vitsa.html
малко прясна информация по раздутия от някои хора случай
малко прясна информация по раздутия от някои хора случай
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
видях го по телевизията, но не разбрах каква човешка грешка има 

До Коледа ще има бизнес класа във влаковете
Бизнес класа и във влаковете. От края на годината БДЖ ще осигури по един допълнителен първокласен вагон, в който пътниците ще пътуват луксозно и съответно на по-висока цена.
На семинар в Банско министърът на транспорта Александър Цветков съобщи още, че е възложил изготвянето на проекти за градска железница, която да подобри транспортното обслужване в София. В момента Държавните железници излизат от рецесията.
През август товарните превози са се увеличили, а финансовите резултати на БДЖ за първите 8 месеца на годината са със 17 милиона лева по-големи от предвидените в плана с оздравителни мерки на дружеството. Като най-голям проблем в железопътния транспорт министърът определи кражбите в жп инфраструктурата. От началото на годината те са 700, с нанесени щети за над 1,5 милиона лева.
Цветков ще предложи промени в Наказателния кодекс, където тези кражби да бъдат квалифицирани като "тероризъм" или "саботаж".
"Квалифицирането на кражби на елементи като тероризъм или саботаж е нещо много важно, защото това е много опасно и именно затова аз предложих и такова предложение вече е направено до правосъдното министерство", каза Александър Цветков.
Министърът на транспорта каза още, че е удовлетворен от бързата реакция на гръцките си колеги по повод зачестилите издевателства над българските превозвачи в южната ни съседка. Цветков бил уверен от гръцкия си колега, че няма да допусне разрастването на нелегалните действия, свързани с повреда на товари и камиони с чужди номера, насилствено задържане на шофьори.
Проблеми съществуват с Турция, където продължават затрудненията на български транспортни фирми, независимо от договорените спогодби. По този повод се предвижда среща следващия четвъртък с турския посланик у нас.
Проблемите са свързани с престоя на шофьорите в Турция и налагани им санкции - най-често са свързани с използването на СЕМТ разрешителните , на обикновените разрешителни, както и граничните проверки.
п.п дали ще е поредната лъжа или ще се окаже истина
ето линк http://www.btv.bg/news/bulgaria/institu ... ovete.html
Бизнес класа и във влаковете. От края на годината БДЖ ще осигури по един допълнителен първокласен вагон, в който пътниците ще пътуват луксозно и съответно на по-висока цена.
На семинар в Банско министърът на транспорта Александър Цветков съобщи още, че е възложил изготвянето на проекти за градска железница, която да подобри транспортното обслужване в София. В момента Държавните железници излизат от рецесията.
През август товарните превози са се увеличили, а финансовите резултати на БДЖ за първите 8 месеца на годината са със 17 милиона лева по-големи от предвидените в плана с оздравителни мерки на дружеството. Като най-голям проблем в железопътния транспорт министърът определи кражбите в жп инфраструктурата. От началото на годината те са 700, с нанесени щети за над 1,5 милиона лева.
Цветков ще предложи промени в Наказателния кодекс, където тези кражби да бъдат квалифицирани като "тероризъм" или "саботаж".
"Квалифицирането на кражби на елементи като тероризъм или саботаж е нещо много важно, защото това е много опасно и именно затова аз предложих и такова предложение вече е направено до правосъдното министерство", каза Александър Цветков.
Министърът на транспорта каза още, че е удовлетворен от бързата реакция на гръцките си колеги по повод зачестилите издевателства над българските превозвачи в южната ни съседка. Цветков бил уверен от гръцкия си колега, че няма да допусне разрастването на нелегалните действия, свързани с повреда на товари и камиони с чужди номера, насилствено задържане на шофьори.
Проблеми съществуват с Турция, където продължават затрудненията на български транспортни фирми, независимо от договорените спогодби. По този повод се предвижда среща следващия четвъртък с турския посланик у нас.
Проблемите са свързани с престоя на шофьорите в Турция и налагани им санкции - най-често са свързани с използването на СЕМТ разрешителните , на обикновените разрешителни, както и граничните проверки.
п.п дали ще е поредната лъжа или ще се окаже истина
ето линк http://www.btv.bg/news/bulgaria/institu ... ovete.html

ха-ха не ми трябва първа класа предпочитам си втора там е намалението то да ви кажа първа от втора по нищо не се различава освен по цвета на седалките в първа класа са червени а във втора сини
един виц по този повод. Габровец и циганин пътували във влак трета класа. Циганина се обърнал към габровеца и попитал: чорбаджи ти барем защо пътуваш у трета класа. А габровецът отговорил: Като няма четвърта 


има разлика, когато има навалица тя е главно във 2-ра, до като в 1-ва е малко по-кротко 

точно така, а относно вагоните казаха, че БДЖ има 12 такива вагони... но кои ли са те 


Техник
според казаното, аз разбирам, че на всички категории бързи влакове ще сложат по 1 вагон "Бизнес класа", но не казаха дали ще бъдат само на БВЗР
Така както го виждам , не е посочено какви ще бъдат вагоните - само това , че ще бъдат пускани допълнително и ще са първокласни.Да видим какви ще бъдат обаче.Но ако ще са действително луксозни , интериорът като минимум следва да е такъв (да не говорим и за такъв).Ех , мечти......bobara_e_tuk написа:До Коледа ще има бизнес класа във влаковете
Бизнес класа и във влаковете. От края на годината БДЖ ще осигури по един допълнителен първокласен вагон, в който пътниците ще пътуват луксозно и съответно на по-висока цена.....