
Още снимки на катурнатият влак 40605 на Полски Тръмбеш на дата 24.09.10. може да видите във фейсбук страницата на "Fans of the Bulgarian State Railways". Снимките са доста по информативни от тези които предоставих, снимани са през нощта преди да се разчисти. От мене толково, пак си останете недоволни!


Техник


Техник

Точно така. Ефективността на читавите машини да се използва до край, а тази на счупените е да бъдат отремонтирани своевременно в депо и след това да им се стопят двигателите, за да се компенсира изгубеното.
Специално за ГО лок 1000-1500 км пробег на ден е добро постижение, но бързо окапва механиката.
На 117 като слушам вентилацията ми се струва, че дебитът е слаб.


Специално за ГО лок 1000-1500 км пробег на ден е добро постижение, но бързо окапва механиката.

На 117 като слушам вентилацията ми се струва, че дебитът е слаб.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Техник
Не знам какво усещаш като слухтиш, но само от слух не може да се определи това нещо. Дебитит си е идеален. След като набереш позиция, за 5-6 секунди угасва "вентилатори' (сети се сам защо). Машината си е добре, само втори пантограф се вдига адскииии бавно, но това да е проблемът...
Машината скоро се здоби с нова камера на ГВП.
Машината скоро се здоби с нова камера на ГВП.
По прицип ползата че се използва престоя в депо за прегледи и профилактика за няма изненади на пътя (макар че пътя също може дат и поднесе изненада), само че след като няма хора, няма части и консумативи - наистина е по-добре машината да се изстисква докрай, като студентска паста за зъбиbdz46 написа: От локомотива няма полза, докато виси в депото.

Информация
Модератори