Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Нощната смяна от 3636 кара 14941 до Пд , сменят се бригадите и новата излиза за влакове 20947+2613 -това е обвръзката , прави се само само сутрин , вечерта от 2614 бригадата предава локомотива на перон за 3637.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Още снимки на катурнатият влак 40605 на Полски Тръмбеш на дата 24.09.10. може да видите във фейсбук страницата на "Fans of the Bulgarian State Railways". Снимките са доста по информативни от тези които предоставих, снимани са през нощта преди да се разчисти. От мене толково, пак си останете недоволни!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много ти благодарим.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

2610 не му беше писано да е навреме с тънката 44 117.
+10 от Попово по бездарен енергодиспечер, после отклонения, нови намаления, неправилни и необичайни пътища и на Сф +5.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Тънка, но много добре знаем с тебе, че е отлична във всичко останало. :)

П.П. Тя е за голям ремонт май.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Че е отлична няма спор, но й е време за ремонт. Последно Март 2007 г. излезе от ПР, края на Октомври 2008-ма ГПР, сега мисля е за СР. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

bdz46 написа:2610 не му беше писано да е навреме с тънката 44 117.
+10 от Попово по бездарен енергодиспечер, после отклонения, нови намаления, неправилни и необичайни пътища и на Сф +5.
За вчерашна дата ли говориш? Понеже вчера 44 117 беше с КПВ 20223/4 и е невъзможнно да е бил днес с 2610. :arrow:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Възможно е. След като върне пътника от лакатник, отива кардамския и следващият ден сутринта връща 2610.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

n0_aLoNe написа:Възможно е. След като върне пътника от лакатник, отива кардамския и следващият ден сутринта връща 2610.
Да и аз това си помислих, но си е бая мъчение спрямо този локомотив.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От 2610 заминава 20223. Какво значи мъчение? Локомотивите трябва да се използват максимално! Не се уморяват, че да им трябва почивка.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Е толкова ли няма кой друг да се включи. 5 влака с 1 машина за 1 денонощие.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нарича се ефективно използване на тягата. Другите машини карат други влакове.
От локомотива няма полза, докато виси в депото.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Точно така. Ефективността на читавите машини да се използва до край, а тази на счупените е да бъдат отремонтирани своевременно в депо и след това да им се стопят двигателите, за да се компенсира изгубеното. :twisted: :lol:
Специално за ГО лок 1000-1500 км пробег на ден е добро постижение, но бързо окапва механиката. :?
На 117 като слушам вентилацията ми се струва, че дебитът е слаб. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Не знам какво усещаш като слухтиш, но само от слух не може да се определи това нещо. Дебитит си е идеален. След като набереш позиция, за 5-6 секунди угасва "вентилатори' (сети се сам защо). Машината си е добре, само втори пантограф се вдига адскииии бавно, но това да е проблемът...

Машината скоро се здоби с нова камера на ГВП.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа: От локомотива няма полза, докато виси в депото.
По прицип ползата че се използва престоя в депо за прегледи и профилактика за няма изненади на пътя (макар че пътя също може дат и поднесе изненада), само че след като няма хора, няма части и консумативи - наистина е по-добре машината да се изстисква докрай, като студентска паста за зъби :)
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация