


Администратор

Има две взаимоизключващи се неща в кабината - пепелника и лепенката "пушенето забранено".
Вероятно от много желание да натруфите нещата сте прекалили.
Като на вратата на тоалетна да пише "ходенето по нужда забранено" 




«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Администратор
Табелата е по изискване на приемчика, а пепелниците са си оригиналните и за да не се наруши конструкцията не са премахнати - просто и логично е. На 64у2 също имаше пепелници, но имаше и лепенка, че не трябва да се пуши.dido73 написа:Има две взаимоизключващи се неща в кабината - пепелника и лепенката "пушенето забранено".Вероятно от много желание да натруфите нещата сте прекалили.
Като на вратата на тоалетна да пише "ходенето по нужда забранено"
На пепелниците винаги може да се намери и друго приложение , като например стойка за химикалки и моливи !dido73 написа:Има две взаимоизключващи се неща в кабината - пепелника и лепенката "пушенето забранено".Вероятно от много желание да натруфите нещата сте прекалили.
Като на вратата на тоалетна да пише "ходенето по нужда забранено"


Администратор
И да има и да няма пепелници и забрани, пушача пак ще си пуши, това е като болест и никой не упреквам, нито ще тръгна да го дебна пуши или не в кабината. Важното е да се върши работа и то както трябва. Толкоз по "цигарената" тема.EuroSprinter написа:Да бе опитай се да накараш пушач да си държи там химикала
По темата за малкия хубавец, вчера след дълга и епична двудневна битка със системата за управление на работата на компресора, всичко тръгна нормално. Първоначално, екипът ни се бе насочил към регулатора за празен ход, като същия бе заменен с такъв, използван при ДЛ серия 04. Поради различното присъединяване, наложи се и малко преустройство, в рамките на което монтирах и контролен глицеринов манометър с клас на точност 1 за прецизно мерене на налягането в ГВР. Манометъра е сложен непосредствено след спирателния кран на регулатора за празен ход, като по него ще може по-лесно да се настройват наляганията на изключване и включване на комперсора. Последното вчера го изпитах лично - благодат си е в сравнение с търчането между регулатора и кабината. Особено ако си сам. След като беше качен новият регулатор и повредата се прояви отново - пропуск на въздух до долна граница през вентилите за празен ход, тогава се досетих да проверя еднопосочния вентил след компресора. И причината лъсна. Последният беше така устоял, че и с нагряване при заварчика не разблокира. Заменен бе с изправен и въздусите си дойдоха

Ето го регулатора с преустройството:

Update към днешна дата , 20-ти септември (най - после и аз да видя така коментирания V 10 B).
Снимков материал.
- външен вид:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5.
- интериор от кабината:
снимка 1;
снимка 2.
- надписи и табели:
снимка 1;
снимка 2.
Нещо , което не пропускам - снимка за спомен.
Клипове:
klip 1 - Марио в усърдна работа;
klip 2 - "бумтенето" на локомотива.
За финал - поздрав от кабината.
Снимков материал.
- външен вид:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4;
снимка 5.
- интериор от кабината:
снимка 1;
снимка 2.
- надписи и табели:
снимка 1;
снимка 2.
Нещо , което не пропускам - снимка за спомен.
Клипове:
klip 1 - Марио в усърдна работа;
klip 2 - "бумтенето" на локомотива.
За финал - поздрав от кабината.

Администратор

Администратор

Администратор
UPDATE 24 Sep 2010
След като на ЕП, проведен на 23.09., бяха констатирани следните повреди:
1. Скъсани 3 бр ламели на куплунга на ГНП;
2. Теч на нафта при контриращите болтове на помпени елементи 2,3 и 5;
3. MSW не завършва процес "Изключване" - пропуск на въздух от обезвъздушителния отвор;
вчера се проведоха ремонтни мероприятия по разкуплиране, демонтаж и ревизия на ГНП, смяна на куплунга с новозакупен такъв и тъй като си бях осигурил добър достъп при свалена ГНП - завършване на боядисването на дизеловия двигател.
Точно в 8:45 бях на машината след като се видях с моя приятел от мелницата и се заех да подредя инструментариума за предстоящата операция:

Инструмента бе на лице, приготвих си и кутийка, в която да събирам болтовете и старите дифтунки и започнах развързване на горивните тръбопроводи. Тъй като в горивните филтри има около 200 мл нафта, взех празно шише, в което я източих, за да мога после да си я върна обратно:

Докато се изтакаха филтрите, аз продължих с демонтажа на смукателната тръба, охладителните кожуси и тръбичките към дюзите. Така около половин час след като бях започнал работа, дизеловият двигател изглеждаше така:

От тук насетне започна и същинската част по разкуплирането. Както се вижда от снимката, положението на ГНП е белязано пред да се отдели от куплунга. Проверих дали всички връзки са разкачени, след което разкуплирах. Накрая с помощта на тресчотката и камък 13 развих поддържащите болтове на помпата и я снех от локомотива. Направена и бе ревизия, почистване и оглед на мястото на теча, където се установи, че са изпуснали дифтунките.

След демонтажа на ГНП, демонтирах и стария куплунг, почистих двигателя и около него и предприех боядисването му, което бе започнато преди две седмици и недовършено. Освен това бяха боядисани и горивопроводите с червен цвят, както се изисква по правилник.

Докато "дръпне" боята, аз отново отидох да се видя с моя приятел Мирослав и да изпием по едно кафе. Около половин час след това, наобиколих пак машината, коригирах някои пропуснати места за боядисване и пак зачаках. Малко преди да си тръгна, качих новият куплунг, фиксирах го и сега остава монтажа и правилното зацепване на ГНП, което ще се състои другата седмица.

След като на ЕП, проведен на 23.09., бяха констатирани следните повреди:
1. Скъсани 3 бр ламели на куплунга на ГНП;
2. Теч на нафта при контриращите болтове на помпени елементи 2,3 и 5;
3. MSW не завършва процес "Изключване" - пропуск на въздух от обезвъздушителния отвор;
вчера се проведоха ремонтни мероприятия по разкуплиране, демонтаж и ревизия на ГНП, смяна на куплунга с новозакупен такъв и тъй като си бях осигурил добър достъп при свалена ГНП - завършване на боядисването на дизеловия двигател.
Точно в 8:45 бях на машината след като се видях с моя приятел от мелницата и се заех да подредя инструментариума за предстоящата операция:

Инструмента бе на лице, приготвих си и кутийка, в която да събирам болтовете и старите дифтунки и започнах развързване на горивните тръбопроводи. Тъй като в горивните филтри има около 200 мл нафта, взех празно шише, в което я източих, за да мога после да си я върна обратно:

Докато се изтакаха филтрите, аз продължих с демонтажа на смукателната тръба, охладителните кожуси и тръбичките към дюзите. Така около половин час след като бях започнал работа, дизеловият двигател изглеждаше така:

От тук насетне започна и същинската част по разкуплирането. Както се вижда от снимката, положението на ГНП е белязано пред да се отдели от куплунга. Проверих дали всички връзки са разкачени, след което разкуплирах. Накрая с помощта на тресчотката и камък 13 развих поддържащите болтове на помпата и я снех от локомотива. Направена и бе ревизия, почистване и оглед на мястото на теча, където се установи, че са изпуснали дифтунките.

След демонтажа на ГНП, демонтирах и стария куплунг, почистих двигателя и около него и предприех боядисването му, което бе започнато преди две седмици и недовършено. Освен това бяха боядисани и горивопроводите с червен цвят, както се изисква по правилник.

Докато "дръпне" боята, аз отново отидох да се видя с моя приятел Мирослав и да изпием по едно кафе. Около половин час след това, наобиколих пак машината, коригирах някои пропуснати места за боядисване и пак зачаках. Малко преди да си тръгна, качих новият куплунг, фиксирах го и сега остава монтажа и правилното зацепване на ГНП, което ще се състои другата седмица.


Администратор
Ето един "папарашки" клип как ес бърше дизеловия двигател на "ПАВЧО" по време на експлоатационен преглед и рутинно припалване на локомотива днес 11 Октомври 2010 г.
http://www.youtube.com/watch?v=PM6oXe7DkC8
http://www.youtube.com/watch?v=PM6oXe7DkC8

Страхотно!!!
Поздравления!!!
Снимките (особено на VESO) стават направо и за моделистки албум.
Като го завършите ще му направите една подробна фотосесия с изгледи отвсякъде, табелки и детайли в едър план.
Заедно с чертежите и документацията може да си направим модел в НО (в ТТ е на 100% сигурно).
Още веднъж поздравления за свършената работа!

Поздравления!!!
Снимките (особено на VESO) стават направо и за моделистки албум.
Като го завършите ще му направите една подробна фотосесия с изгледи отвсякъде, табелки и детайли в едър план.
Заедно с чертежите и документацията може да си направим модел в НО (в ТТ е на 100% сигурно).
Още веднъж поздравления за свършената работа!



Администратор
Въпреки, че машината е изписана от ремонт, довършителните работи по нея продължават. Сега се работи по ел. инсталацията, като успоредно с това се набави нов алтернатор 24V, който предстои да се монтира. Изработва се ново ел. табло, което ще замени мазаницата от първата снимка.

Ето го и самото табло в незавършен вид:

И в момент на работа по опроводяване:


Ето го и самото табло в незавършен вид:

И в момент на работа по опроводяване:

Информация
Модератори