Лека корекция. 20226 вече е 20224 отново от 1-ви септември. Идеята за КПВ 20225 не е никак лоша, но да тръгва 18:40 така ще е приблизително в 19:57 на Лакатник, а 7630 е там в 20:04. И да се връща същият ден, но кога? 2692 (в неделя) и евентуално закъснелият 463 ще му пречат. Дупката от 20209 и 2627 наистина трябва да бъде запълнена, идеята за 20227 е добра, какво му е да сложат 3 вагончета, които сутринта не ми се вярва да са в излишък на 20220. Но тук не знам кой ще ви обърне внимание, мисля, че това ще остане просто плод на нашите въображения.Nikss написа:Именно това е идеята. 20221, 20222, 20223 и 20226 да се движат ежедневно, а 20220, 20225, 20227 и 20228 само в работни когато напливът от и към София е голям, да не кажа огромен.desiro_94 написа:И аз така мисля, че след Мездра не е толкова пълен влака. Иначе с тези 4 вагона е за никъде. Колкото до БВ 2627 наистина трябва да бъде променен и да не бъде пв до Лакатник. Но ако се пусне КПВ 20227 така се получават 2 влака до Лакатник с 20225 и за това 20225 трябва да се връща и може да изглежда така КПВ 20228: Лакатник - 20:45, Своге - 21:11, Томпсън - 21:20, Курило - 21:40, София север - 21:57, София - 22:03 и така 20227 ще нощува в Лакатник и сутринта да се връща с 20220. Също така за 20225 и 20228 предлагам да се движи в делнични и работни дни като 20227 и 20220.Щом за Перник може да си позволят толкова много трамваи (в този ГДВ са по-малко спрямо миналия, за следващия се носят слухове, че и тях ще ги застигне секирата, та ще се движат по-нарядко), значи могат и за Лакатник да осигурят 2 ЕМВ за 2 чифта ПВ, което си е нищо реално погледнато. Тъй, че да не се ослушват повече и да не се правят на гърмяни лисици, а да свършат нещо полезно.
Не е просто плод на въображения... това си е сериозен проблем и към него трябва да се подходи с необходимите мерки и доза смелост (Бог обича смелите
). Когато спряха БВ 4626 си мислех: Не може ли 3-те вагончета, които пускаха на него да изнамерят ако трябва патица и да ги пускат като ПВ до Лк на 23:00 ч. от Сф
Щеше да се получи идеално и така 2627 нямаше да губи сумати време докато спре навсякъде в дефилето. 
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Според мен така трябва да изглежда схемата: 20223 да се връща с 20224, 20225 с 20226 и 20227 с 20220. Като 20225 и 20226 да се вдижи в делнични и работни дни. Така работещите в София ще са доволни, че ще могат да се прибират с по-ранен влак, хем в неделя няма да се засича с 2692. Като разписанието на 20227 да бъде обмислено разумно.
Предлагам темата да бъде обсъдена в ГДВ 2011: viewtopic.php?t=1853&start=45
Предлагам темата да бъде обсъдена в ГДВ 2011: viewtopic.php?t=1853&start=45
За ГДВ 2011 не се надявайте да има раздвижване с толкова обсъжданите лакатнишки чифтове. За 2012 по има надежда, макар, че за корекции на 2011 още не е късно, но няма да си направят труда и ще намерят 100 оправдания и причини това да не се прави, а 2627 да си се движи като ПВ.
А КПВ 20227 да тръгва в 23:00 според мен не е късно, стига 2627 да се измести на 23:45. Като се махнат спиранията до Лк ще пътува доста по-бързо до Варна и ще пристига пак по същото време, по което е и сега. Просто е нужна лека корекция. Това е.
А ако случайно го настигне, трафик отсреща (по път 2) нощем почти няма тъй, че ще се разминат спокойно.

А КПВ 20227 да тръгва в 23:00 според мен не е късно, стига 2627 да се измести на 23:45. Като се махнат спиранията до Лк ще пътува доста по-бързо до Варна и ще пристига пак по същото време, по което е и сега. Просто е нужна лека корекция. Това е.
А ако случайно го настигне, трафик отсреща (по път 2) нощем почти няма тъй, че ще се разминат спокойно.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
2627 с проектни скорости ако тръгва в 23:45 от Сф, на Лк ще е в 00:36 ч., а при сегашното положение на инфрата, ако тръгва в 23:45 от Сф, на Лк ще стига в 00:40 ч.desiro_94 написа:Не е лоша идеята за 20227. За 2627 бих казал да тръгва в 23:50 за всеки случай.![]()
20227 ако тръгва в 23:00 ч. от Сф ще стига Лк в 00:15 ч. с проектни скорости и в 00:20 ч. при сегашното положение на инфрата.
ПС: Ако разликите между проектните разписания и тези при сегашното положение ви се струват малки, не се чудете. За БВ съм писал престоите по 2 мин, а не по 1, а да не говорим, че между Сф и Лк на места скоростите са проектни и разликата във времепътуването на късо разстояние не може да се усети особено. При ПВ пък всички престои са по 1 мин, не на някои спирки по 0,5.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Пътувах до Банкя с влак и ми беше много интересно от къде минава влака. На отиване, на 07.09. в 06:32 от София за Банкя бяхме с дизелово Дезиро, но днес от там в 08:25 до София беше електрическо. Бихте ли ми казали, от Централна гара София на път за Банкя през 5-та линия ли се минава и след това се отклоняваме за градчето? Така ми се стори доколкото можах да разбера. Около София има много железопътни разклонения и малко се пообърках. 
а аз искам да попитам във връзка с последните новини в сайта на бдж свързани с ремонтните дейности в участъка Борово-Петко Каравелово. Относно пътнически влак 40111 Самуил-ГО, който е със съкратен маршрут делничните дни само до Борово и там пише че ще се движи по обичайното си разписание до гара Доростол. В списъка такава гара не е отбелязана много ми е интересно къде точно се намира Доростол между Самуил и Борово 
Вчера пътувах от Шумен до Каспичан с БВ 3661 и в Шумен от него слязоха страшно много ученици и студенти. Предполагам, че всеки неделен ден е така през учебнага година. После направих връзка на Каспичан с БВ 9623, който също беше много пълен, с доста правостоящи. Радва ме това, че все още пътуват доста хора по влаковете, но явно не е така всеки ден за жалост.
Вчера пътувах за Ямбол с дианата. за пръв път за Ямбол имаше над 30 човека , със сигурност не всички бяха от софия, но след НЗ положението беше такова.
Имаше 2 първокласни 63-ки. Едната "А" другата "C" и 3 74-ки , чиято тапицерия си е доста захабена.
между другото като спряхме на ПО,ми направи впечатление че от съседен - 3-4 коловоз замина към София някакъв влак само с 63-ки . Някой знае ли кой е /
А на София видях, че Чайката беше с 43-ки
Поне последните и 2 вагона.Някой знае ли дали е била така или съм объркал влаците нещо 
Имаше 2 първокласни 63-ки. Едната "А" другата "C" и 3 74-ки , чиято тапицерия си е доста захабена.
между другото като спряхме на ПО,ми направи впечатление че от съседен - 3-4 коловоз замина към София някакъв влак само с 63-ки . Някой знае ли кой е /
А на София видях, че Чайката беше с 43-ки
Информация
Модератори