Мнения: 27
Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 9:35 pm
Местоположение: София

Мнение от niksata_bdz »

Nikss написа:
desiro_94 написа:И аз така мисля, че след Мездра не е толкова пълен влака. Иначе с тези 4 вагона е за никъде. Колкото до БВ 2627 наистина трябва да бъде променен и да не бъде пв до Лакатник. Но ако се пусне КПВ 20227 така се получават 2 влака до Лакатник с 20225 и за това 20225 трябва да се връща и може да изглежда така КПВ 20228: Лакатник - 20:45, Своге - 21:11, Томпсън - 21:20, Курило - 21:40, София север - 21:57, София - 22:03 и така 20227 ще нощува в Лакатник и сутринта да се връща с 20220. Също така за 20225 и 20228 предлагам да се движи в делнични и работни дни като 20227 и 20220.
Именно това е идеята. 20221, 20222, 20223 и 20226 да се движат ежедневно, а 20220, 20225, 20227 и 20228 само в работни когато напливът от и към София е голям, да не кажа огромен. :) Щом за Перник може да си позволят толкова много трамваи (в този ГДВ са по-малко спрямо миналия, за следващия се носят слухове, че и тях ще ги застигне секирата, та ще се движат по-нарядко), значи могат и за Лакатник да осигурят 2 ЕМВ за 2 чифта ПВ, което си е нищо реално погледнато. Тъй, че да не се ослушват повече и да не се правят на гърмяни лисици, а да свършат нещо полезно. :arrow:
Лека корекция. 20226 вече е 20224 отново от 1-ви септември. Идеята за КПВ 20225 не е никак лоша, но да тръгва 18:40 така ще е приблизително в 19:57 на Лакатник, а 7630 е там в 20:04. И да се връща същият ден, но кога? 2692 (в неделя) и евентуално закъснелият 463 ще му пречат. Дупката от 20209 и 2627 наистина трябва да бъде запълнена, идеята за 20227 е добра, какво му е да сложат 3 вагончета, които сутринта не ми се вярва да са в излишък на 20220. Но тук не знам кой ще ви обърне внимание, мисля, че това ще остане просто плод на нашите въображения. :?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не е просто плод на въображения... това си е сериозен проблем и към него трябва да се подходи с необходимите мерки и доза смелост (Бог обича смелите :D :lol: ). Когато спряха БВ 4626 си мислех: Не може ли 3-те вагончета, които пускаха на него да изнамерят ако трябва патица и да ги пускат като ПВ до Лк на 23:00 ч. от Сф :?: Щеше да се получи идеално и така 2627 нямаше да губи сумати време докато спре навсякъде в дефилето. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 27
Регистриран на: Нед Авг 29, 2010 9:35 pm
Местоположение: София

Мнение от niksata_bdz »

Е толкова късно не е добре, пък и 2627 ще го настигне 100%. Да тръгва 22:00,22:15, 22:30 най-късно мисля, че ще е добре. Така хем ще има дистанция от 2637, хем от 2627. Идеята за тези влакове (20225, 20227 и 20228) много ми допада, дано се направи нещо по въпроса от ГВД 2011. Стискайте палци! :lol:
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Според мен така трябва да изглежда схемата: 20223 да се връща с 20224, 20225 с 20226 и 20227 с 20220. Като 20225 и 20226 да се вдижи в делнични и работни дни. Така работещите в София ще са доволни, че ще могат да се прибират с по-ранен влак, хем в неделя няма да се засича с 2692. Като разписанието на 20227 да бъде обмислено разумно.

Предлагам темата да бъде обсъдена в ГДВ 2011: viewtopic.php?t=1853&start=45
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За ГДВ 2011 не се надявайте да има раздвижване с толкова обсъжданите лакатнишки чифтове. За 2012 по има надежда, макар, че за корекции на 2011 още не е късно, но няма да си направят труда и ще намерят 100 оправдания и причини това да не се прави, а 2627 да си се движи като ПВ.
А КПВ 20227 да тръгва в 23:00 според мен не е късно, стига 2627 да се измести на 23:45. Като се махнат спиранията до Лк ще пътува доста по-бързо до Варна и ще пристига пак по същото време, по което е и сега. Просто е нужна лека корекция. Това е.
А ако случайно го настигне, трафик отсреща (по път 2) нощем почти няма тъй, че ще се разминат спокойно. :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Не е лоша идеята за 20227. За 2627 бих казал да тръгва в 23:50 за всеки случай. :wink: :arrow:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

desiro_94 написа:Не е лоша идеята за 20227. За 2627 бих казал да тръгва в 23:50 за всеки случай. :wink: :arrow:
2627 с проектни скорости ако тръгва в 23:45 от Сф, на Лк ще е в 00:36 ч., а при сегашното положение на инфрата, ако тръгва в 23:45 от Сф, на Лк ще стига в 00:40 ч.
20227 ако тръгва в 23:00 ч. от Сф ще стига Лк в 00:15 ч. с проектни скорости и в 00:20 ч. при сегашното положение на инфрата.
ПС: Ако разликите между проектните разписания и тези при сегашното положение ви се струват малки, не се чудете. За БВ съм писал престоите по 2 мин, а не по 1, а да не говорим, че между Сф и Лк на места скоростите са проектни и разликата във времепътуването на късо разстояние не може да се усети особено. При ПВ пък всички престои са по 1 мин, не на някои спирки по 0,5. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

От тук нататък БДЖ решава. Ние вече го обсъдихме, няма какво повече да му умуваме. :arrow:
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Пътувах до Банкя с влак и ми беше много интересно от къде минава влака. На отиване, на 07.09. в 06:32 от София за Банкя бяхме с дизелово Дезиро, но днес от там в 08:25 до София беше електрическо. Бихте ли ми казали, от Централна гара София на път за Банкя през 5-та линия ли се минава и след това се отклоняваме за градчето? Така ми се стори доколкото можах да разбера. Около София има много железопътни разклонения и малко се пообърках. :wink:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Тръгва се по първа жп линия към Драгоман и Димитровград ЖС. Отклонението за Банкя е на Волуяк :)
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Vancho написа:Тръгва се по първа жп линия към Драгоман и Димитровград ЖС. Отклонението за Банкя е на Волуяк :)
Благодаря! :)
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
няма

Мнение от RAILWAYSTATION »

а аз искам да попитам във връзка с последните новини в сайта на бдж свързани с ремонтните дейности в участъка Борово-Петко Каравелово. Относно пътнически влак 40111 Самуил-ГО, който е със съкратен маршрут делничните дни само до Борово и там пише че ще се движи по обичайното си разписание до гара Доростол. В списъка такава гара не е отбелязана много ми е интересно къде точно се намира Доростол между Самуил и Борово :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Доростол не е гара а РП, намира се между Русе централна и Долапите. От там се разделя крайречната линия (тази която е до Разпределителна и не минава през централна).
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Вчера пътувах от Шумен до Каспичан с БВ 3661 и в Шумен от него слязоха страшно много ученици и студенти. Предполагам, че всеки неделен ден е така през учебнага година. После направих връзка на Каспичан с БВ 9623, който също беше много пълен, с доста правостоящи. Радва ме това, че все още пътуват доста хора по влаковете, но явно не е така всеки ден за жалост.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Вчера пътувах за Ямбол с дианата. за пръв път за Ямбол имаше над 30 човека , със сигурност не всички бяха от софия, но след НЗ положението беше такова.
Имаше 2 първокласни 63-ки. Едната "А" другата "C" и 3 74-ки , чиято тапицерия си е доста захабена.

между другото като спряхме на ПО,ми направи впечатление че от съседен - 3-4 коловоз замина към София някакъв влак само с 63-ки . Някой знае ли кой е /
А на София видях, че Чайката беше с 43-ки :o Поне последните и 2 вагона.Някой знае ли дали е била така или съм объркал влаците нещо :D
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация