Лека корекция. 20226 вече е 20224 отново от 1-ви септември. Идеята за КПВ 20225 не е никак лоша, но да тръгва 18:40 така ще е приблизително в 19:57 на Лакатник, а 7630 е там в 20:04. И да се връща същият ден, но кога? 2692 (в неделя) и евентуално закъснелият 463 ще му пречат. Дупката от 20209 и 2627 наистина трябва да бъде запълнена, идеята за 20227 е добра, какво му е да сложат 3 вагончета, които сутринта не ми се вярва да са в излишък на 20220. Но тук не знам кой ще ви обърне внимание, мисля, че това ще остане просто плод на нашите въображения.Nikss написа:Именно това е идеята. 20221, 20222, 20223 и 20226 да се движат ежедневно, а 20220, 20225, 20227 и 20228 само в работни когато напливът от и към София е голям, да не кажа огромен.desiro_94 написа:И аз така мисля, че след Мездра не е толкова пълен влака. Иначе с тези 4 вагона е за никъде. Колкото до БВ 2627 наистина трябва да бъде променен и да не бъде пв до Лакатник. Но ако се пусне КПВ 20227 така се получават 2 влака до Лакатник с 20225 и за това 20225 трябва да се връща и може да изглежда така КПВ 20228: Лакатник - 20:45, Своге - 21:11, Томпсън - 21:20, Курило - 21:40, София север - 21:57, София - 22:03 и така 20227 ще нощува в Лакатник и сутринта да се връща с 20220. Също така за 20225 и 20228 предлагам да се движи в делнични и работни дни като 20227 и 20220.Щом за Перник може да си позволят толкова много трамваи (в този ГДВ са по-малко спрямо миналия, за следващия се носят слухове, че и тях ще ги застигне секирата, та ще се движат по-нарядко), значи могат и за Лакатник да осигурят 2 ЕМВ за 2 чифта ПВ, което си е нищо реално погледнато. Тъй, че да не се ослушват повече и да не се правят на гърмяни лисици, а да свършат нещо полезно.
