Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Vancho написа:Лелее, ЕМВ 32 със синя тапицерия. И това чудо ще ходи да вози циганята в бургаско. Браво :!: :twisted:
Ванчо, ще ти врътна един, да не би само в Бургаско да има цигания бе, келеш... В Русе да не се все "чисти" ариици..
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Нищо подобно. Ама като знам че ходят по Сливенско, дето е най циганския регион. Както и да е.. То сигурно само в североизточна България сме мърлячи и затуй се возим на най скапани влакове. А и какви клипчета има в нета от вашите влакове.
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Аве тая напаст е навсякъде ела виж какво правят с дизерото по линията за кардам как газят по седалките и с какви мръсни дрехи пътуват а иначе претендират :twisted:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Vancho написа:Нищо подобно. Ама като знам че ходят по Сливенско, дето е най циганския регион. Както и да е.. То сигурно само в североизточна България сме мърлячи и затуй се возим на най скапани влакове. А и какви клипчета има в нета от вашите влакове.
Ванчо едни от най хубавите вагони на които съм се возил са Русенски и Пловдивски...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Отлична работа на колектива на ЛВЗ - Русе. Жалко, че нямам време да дойда да я видя лично. Наистина ако всички ЕМВ 32 се направят така мераклийски, ще карат поне още 10 години по родните ЖП линии. А и с новото оформление на салона, приличат на нормален европейски крайградски влак от по-стара епоха.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

07 написа:
Vancho написа:Нищо подобно. Ама като знам че ходят по Сливенско, дето е най циганския регион. Както и да е.. То сигурно само в североизточна България сме мърлячи и затуй се возим на най скапани влакове. А и какви клипчета има в нета от вашите влакове.
Ванчо едни от най хубавите вагони на които съм се возил са Русенски и Пловдивски...
Точната дума е ''поддържани''. Нещо като електричката след като излязат от ревизии ... Но иначе по възраст и техническо състояние. Както и да е дъвкали и предъвквали сме го това. Да не спамим повече :wink:
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:

Мнение от Maikal »

Гледам снимките на 32-137 138 0 и се чудя докога ще продължава наливането на пари за неща които вече са морално стари, а не се подеме една иниациатива да се започне подновяване на съставите и в другите градове не само в София и Пловдив да се докарат нови ел. мотриси ами и в другите градове. Може би ми се е изградило такова мнение понеже вече месец съм в Германия и не видях един влак след който да не се обърна и да въздишам и мечтая кога ли и в България ще можем да се возим толкова комфортно и бързо с влак, а не да се предпочита автобуса пред влака заради време и комфорт (имам в предвид чистота удобни седалки на които не те е гнус да седнеш). Другото нещо което ми пари впечатление е че регионалните влакове не са с някви номера от по 4-5 цифри ами примерно RE1 RE5 RB48 и са на интервал от един час става въпрос за трасета от 150 км регион и когато искаш да пътуваш знаеш че имаш влак в 5.30 6.30 и т.н. а не ако изтървеш единия влак да чакаш 4 часа или чак до другия ден.

Извинявам се малко за офтопика :( Иначе по темата наистина много кадърно е "реставрирана" мотриската.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Maikal написа:Гледам снимките на 32-137 138 0 и се чудя докога ще продължава наливането на пари за неща които вече са морално стари, а не се подеме една иниациатива да се започне подновяване на съставите и в другите градове не само в София и Пловдив да се докарат нови ел. мотриси ами и в другите градове. Може би ми се е изградило такова мнение понеже вече месец съм в Германия и не видях един влак след който да не се обърна и да въздишам и мечтая кога ли и в България ще можем да се возим толкова комфортно и бързо с влак, а не да се предпочита автобуса пред влака заради време и комфорт (имам в предвид чистота удобни седалки на които не те е гнус да седнеш). Другото нещо което ми пари впечатление е че регионалните влакове не са с някви номера от по 4-5 цифри ами примерно RE1 RE5 RB48 и са на интервал от един час става въпрос за трасета от 150 км регион и когато искаш да пътуваш знаеш че имаш влак в 5.30 6.30 и т.н. а не ако изтървеш единия влак да чакаш 4 часа или чак до другия ден.

Извинявам се малко за офтопика :( Иначе по темата наистина много кадърно е "реставрирана" мотриската.
Не е "реставрирана" а ремонтирана (даже полумодернизирана, но не напълно). На софийските също да бяха взели да сменят тапицерията, че като седнеш на някоя седалка и потъваш 20-30 см надолу от нормалното... :evil:
А иначе наливането на пари в морално стар подвижен състав ще продължава докато не се намерят пари за закупуването на нов, който да не дава дефекти и да не е капризен към нашите тежки условия, които предлага инфраструктурата, която пък меко казано е оставена на самотек... освен това ако ремонтът на 32-ките е качествен, смятай, че Дезирата са едно нищо пред тях... единственото им преимущество са климатиците и това, че са по-икономични по отношение потребление на ел.енергия. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 32 също могат да се сложат климатици, нови седалки, малко козметика и скриват шапката на 30/31.
Проблем е, че гълтат ток като за 1000 тона ДТВ, а това се оправя само с принципно нова система за управление.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:На 32 също могат да се сложат климатици, нови седалки, малко козметика и скриват шапката на 30/31.
Проблем е, че гълтат ток като за 1000 тона ДТВ, а това се оправя само с принципно нова система за управление.
Системи бяха правили няколко. Прашасват в дипломните архиви на ПЖИ-то. Със запазване на контролера на машиниста и премахване на КСП, сдвоен SCR тягов изправител с 4-зоново управление, запазени ЛК за крайни изключватели, управление на вентилация по натоварване и температура, роторни компресори. Беше предвидено за 33 и при тяхната безлангъркаща автосцепка щяха да заприличат на бяла техника...и при тяхната спирачка с БЦР...хептен.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Утре ще си заминава 32-137/138 . Да ви е честита. Без аварийна работа и да имате по малко проблеми.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Г-н Иванов коя е следващата миска, която ще пече ли БДЖ - ЕАД :?:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

фена написа:Г-н Иванов коя е следващата миска, която ще пече ли БДЖ - ЕАД :?:
32 089/090 би трябвало. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Иван Иванов написа:Утре ще си заминава 32-137/138 . Да ви е честита. Без аварийна работа и да имате по малко проблеми.
Точно така. Бригада от депо ГО ще дойде без служба с вл.40102. Интересно защо от ГО, а не от Бс. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Разбрах , че ще остане в ГО. Следваща почти съм сигурен , че няма да има. На 16 часа замина за ГО.
Публикувай отговор

Обратно към “ЕМВ серия 32 и 33 | Electric multiple units series 32 and 33”

Информация