Ванчо, ще ти врътна един, да не би само в Бургаско да има цигания бе, келеш... В Русе да не се все "чисти" ариици..Vancho написа:Лелее, ЕМВ 32 със синя тапицерия. И това чудо ще ходи да вози циганята в бургаско. Браво![]()

Ванчо едни от най хубавите вагони на които съм се возил са Русенски и Пловдивски...Vancho написа:Нищо подобно. Ама като знам че ходят по Сливенско, дето е най циганския регион. Както и да е.. То сигурно само в североизточна България сме мърлячи и затуй се возим на най скапани влакове. А и какви клипчета има в нета от вашите влакове.

Администратор
Отлична работа на колектива на ЛВЗ - Русе. Жалко, че нямам време да дойда да я видя лично. Наистина ако всички ЕМВ 32 се направят така мераклийски, ще карат поне още 10 години по родните ЖП линии. А и с новото оформление на салона, приличат на нормален европейски крайградски влак от по-стара епоха.Иван Иванов написа:Снимките от ЛВЗ
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300504&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300505&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300506&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300507&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300508&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300509&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300510&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300511&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300512&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300513&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300514&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300515&cat=7496
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=300516&cat=7496
Точната дума е ''поддържани''. Нещо като електричката след като излязат от ревизии ... Но иначе по възраст и техническо състояние. Както и да е дъвкали и предъвквали сме го това. Да не спамим повече07 написа:Ванчо едни от най хубавите вагони на които съм се возил са Русенски и Пловдивски...Vancho написа:Нищо подобно. Ама като знам че ходят по Сливенско, дето е най циганския регион. Както и да е.. То сигурно само в североизточна България сме мърлячи и затуй се возим на най скапани влакове. А и какви клипчета има в нета от вашите влакове.

Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
Гледам снимките на 32-137 138 0 и се чудя докога ще продължава наливането на пари за неща които вече са морално стари, а не се подеме една иниациатива да се започне подновяване на съставите и в другите градове не само в София и Пловдив да се докарат нови ел. мотриси ами и в другите градове. Може би ми се е изградило такова мнение понеже вече месец съм в Германия и не видях един влак след който да не се обърна и да въздишам и мечтая кога ли и в България ще можем да се возим толкова комфортно и бързо с влак, а не да се предпочита автобуса пред влака заради време и комфорт (имам в предвид чистота удобни седалки на които не те е гнус да седнеш). Другото нещо което ми пари впечатление е че регионалните влакове не са с някви номера от по 4-5 цифри ами примерно RE1 RE5 RB48 и са на интервал от един час става въпрос за трасета от 150 км регион и когато искаш да пътуваш знаеш че имаш влак в 5.30 6.30 и т.н. а не ако изтървеш единия влак да чакаш 4 часа или чак до другия ден.
Извинявам се малко за офтопика
Иначе по темата наистина много кадърно е "реставрирана" мотриската.
Извинявам се малко за офтопика


Не е "реставрирана" а ремонтирана (даже полумодернизирана, но не напълно). На софийските също да бяха взели да сменят тапицерията, че като седнеш на някоя седалка и потъваш 20-30 см надолу от нормалното...Maikal написа:Гледам снимките на 32-137 138 0 и се чудя докога ще продължава наливането на пари за неща които вече са морално стари, а не се подеме една иниациатива да се започне подновяване на съставите и в другите градове не само в София и Пловдив да се докарат нови ел. мотриси ами и в другите градове. Може би ми се е изградило такова мнение понеже вече месец съм в Германия и не видях един влак след който да не се обърна и да въздишам и мечтая кога ли и в България ще можем да се возим толкова комфортно и бързо с влак, а не да се предпочита автобуса пред влака заради време и комфорт (имам в предвид чистота удобни седалки на които не те е гнус да седнеш). Другото нещо което ми пари впечатление е че регионалните влакове не са с някви номера от по 4-5 цифри ами примерно RE1 RE5 RB48 и са на интервал от един час става въпрос за трасета от 150 км регион и когато искаш да пътуваш знаеш че имаш влак в 5.30 6.30 и т.н. а не ако изтървеш единия влак да чакаш 4 часа или чак до другия ден.
Извинявам се малко за офтопикаИначе по темата наистина много кадърно е "реставрирана" мотриската.

А иначе наливането на пари в морално стар подвижен състав ще продължава докато не се намерят пари за закупуването на нов, който да не дава дефекти и да не е капризен към нашите тежки условия, които предлага инфраструктурата, която пък меко казано е оставена на самотек... освен това ако ремонтът на 32-ките е качествен, смятай, че Дезирата са едно нищо пред тях... единственото им преимущество са климатиците и това, че са по-икономични по отношение потребление на ел.енергия.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Системи бяха правили няколко. Прашасват в дипломните архиви на ПЖИ-то. Със запазване на контролера на машиниста и премахване на КСП, сдвоен SCR тягов изправител с 4-зоново управление, запазени ЛК за крайни изключватели, управление на вентилация по натоварване и температура, роторни компресори. Беше предвидено за 33 и при тяхната безлангъркаща автосцепка щяха да заприличат на бяла техника...и при тяхната спирачка с БЦР...хептен.bdz46 написа:На 32 също могат да се сложат климатици, нови седалки, малко козметика и скриват шапката на 30/31.
Проблем е, че гълтат ток като за 1000 тона ДТВ, а това се оправя само с принципно нова система за управление.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs



Информация
Модератори