
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Е вече в кой век живеем в света на PVC дограмите ако не се и отварят прозорците ще е вече забавно. а на снимката на вагона отвътре седалките наподобява тези обновените автобуси сетра за дълги пътувания на, които и един прозорец не им се отваря само някакъв климатик на тавана има за проветряване и обстановкота става доста задушаваща. 


Администратор
Теснопътните вагони нямат климатик и трудно може да им се монтира такъв. Поне аз не виждам вариант, тъй като използваните локомотиви нямат електрическо захранване на влака, а всички вагони нямат предвиден магистрален кабел. На мен би ми било интересно как може да се качи климатик на такъв вагон 

64.19
Може - слага им се генератор с привод от някоя колос и си имат захранване даже може да се сложи на един вагон по голям генератор и да служи като майка за още няколко.........lok45111 написа:Теснопътните вагони нямат климатик и трудно може да им се монтира такъв. Поне аз не виждам вариант, тъй като използваните локомотиви нямат електрическо захранване на влака, а всички вагони нямат предвиден магистрален кабел. На мен би ми било интересно как може да се качи климатик на такъв вагон
Днес , докато преминавах покрай Септември , забелязах втори светлосин теснопътен вагон.Нека , който има възможност в следващата седмица да отиде и да до види.На външен вид ми се стори еднакъв с досегашния и ако не бяха двата един до друг , нямаше да ми направи впечатление.
Да напомня - досегашният е с номер 659 , изглежда така и има такъв интериор.
Да напомня - досегашният е с номер 659 , изглежда така и има такъв интериор.

Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:
Снимка от днес на 3-те (засега) сини теснопътни вагона.Фотогафията е правена от 1621 и вагоните в компанията на единствения зелен предполагам се подготвят за 16105 / 16108.

Всеки път е различно и вече не знам на колко дни разменят съставите.Първоначално 3-те сини бяха на 16103 / 16106 , сега са на 16105 / 16108 , другата двойка - 16107 / 16102 беше изцяло с отварящи се прозорци от старите , днес два от тях бяха модернизирани.На 16101 / 16104 имаше по един модернизиран и три от старите , после съотношението се промени 2:2 , така че влаковете са на принципа на каквото се случи.

Информация
Модератори