Гост
Гост
Ремонт на теснолинейни вагони

Мнение от Гост »

Браво за trainspotting-a. Искрено се радвам, че се е присъединил още един човек към екипа на trainspot-ърите. Успех.
Теснолинейките вагони, които си видях години се излежаваха в Септември, докато сега дойде моментът да ги нарежат.
вагоните отиват за реновиране а не за нарязване :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Доколкото преди време дочух, от БДЖ имаха идеи такива вагони да се откарат в Дряново за ремонт. Вероятно тези са тръгнали натам, иначе не виждам какво ще ги правят. Те когато режат вагони, нарязват ги и тогава в наливно състояние ги карат за продан.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

За да не се отклоняваме много от темата я преместих тук. :)

Новината, че вагоните отиват за ремонт може само да ме радва. Дано им направят хубаво. 8)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Гост
Гост

Мнение от Гост »

lok45111 написа:Доколкото преди време дочух, от БДЖ имаха идеи такива вагони да се откарат в Дряново за ремонт. Вероятно тези са тръгнали натам, иначе не виждам какво ще ги правят. Те когато режат вагони, нарязват ги и тогава в наливно състояние ги карат за продан.
А аз се чудех защо отпреде имаше цистерни :lol:
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Вече всички знаете за ремонтираните в завода в Септември теснопътни вагони. Някъде из форума имаше снимка, сега не ми се рови да я търся. Озглеждат чудесно, но се надявам не всички да загубят тоалетната си, защото не ми се мисли как човек ще "стиска" 5 часа и кусур. Друг недостатък е начина на преминаване от един вагон в друг - преходните мостчета са "открити", без "хармоника, което означава, че при минаване си директно отвънка, което е абсолютно недопустимо по време на движение, каквато и ниска да е скоростта. Едно, че е крайно опасно и второ, да не говорим, че при студено време ще ти измръзнат кокалите...
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Всички теснолинейни вагони, движещи се у нас, са с открити преходни мостчета. На някои може да им хареса, на други - не. Аз лично много обичам да се намирам на въпросното място, докато влакът се движи, и да дишам чист и свеж планински въздух, както и да усетя магията на малкото влакче, съпроводена от ритмичното потракване на колелата. :)
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

pavel написа: недостатък е начина на преминаване от един вагон в друг - преходните мостчета са "открити", без "хармоника, което означава, че при минаване си директно отвънка, което е абсолютно недопустимо по време на движение, каквато и ниска да е скоростта. Едно, че е крайно опасно и второ, да не говорим, че при студено време ще ти измръзнат кокалите...
Преминавал съм по време на движение - тръпка си е но не мисля че е опасно.......При студено време парното в теснолинейката те кара да се съблечеш до тениска, ползвахме преходните мостчета за охлаждане и пушене..... Но за съжаление не съм се возил по 16та линия вече 10 години :(
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

В крайна сметка колко бройки теснолинейни вагони са ремонтирани и се движат в момента? И има ли някой информация дали и колко (ако има) в момента са във Вагонно-ремонтния завод?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

4 вагона циркулират на 16103/16106 и 2 вагона в състава на 16105/16108. Не съм обръщал внимание дали има и други.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера в състава на 16103/16106 имаше реновиран вагон с различни от досегашните седалки. ВЕроятно това е някаква нова идея на ВРЗ, но се е получила доста добре. Седалките са с подвижни подлакътници и висока облегалка, като предоставят голямо удобство при пътуване.

Изображение
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Не мога да възприема тия прозорци в ремонтираните вагони. Някак си се губи чара на пътуването като не можеш да висиш навън...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Не мога да възприема тия прозорци в ремонтираните вагони. Някак си се губи чара на пътуването като не можеш да висиш навън...
Освен че се губи чара на пътуването, през лятото става сауна вътре заради малката отваряема част. Лично на мен си ми харесват повече добрите стари вагони с плъзгащи се надолу прозорци и кожена тапицерия на седалките.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

На интериор са пипнати много добре, но прозорците... :x толкова ли не можаха да оправят старите - една боя, да ги поуплътнят, сменят пружини и други детайли... :? но пък зимата в планината е такъв студ, та не ми се мисли във вагончетата какво е... щом дори на русенски 74 през зимата и дори на току що излезли 74 от ревизия от отваряемата част отстрани като си сложиш ръката усещаш как нахлува студен въздух (изгнили са) явно са имали повод да го направят, но наистина се губи чара и лятото става сауна... не знам след време какво ще се прави и с кои влакове ще се пътува като постепенно няма да остане вагон, който да не е реновиран. :? Не могат ли да ги направят без предпазители... да си се отварят надолу и да може да се покажеш... както е на варненския ЕМВ 32 023/024 - изкъртили са предпазителите и е решен проблема, на конските 47-ци все още си им седят. :x
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Тия седалки показани на снимката са си чиста проба автобусни.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Labros написа:Тия седалки показани на снимката са си чиста проба автобусни.
Определено :!: Представям си колко твърдо возят... :x но пък не искам да си представям старите с кожената тапицерия какви са... май тия хептен искат да убият желанието на хората да пътуват по единствената останала теснолинейка в България... :evil:
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация