вагоните отиват за реновиране а не за нарязванеБраво за trainspotting-a. Искрено се радвам, че се е присъединил още един човек към екипа на trainspot-ърите. Успех.
Теснолинейките вагони, които си видях години се излежаваха в Септември, докато сега дойде моментът да ги нарежат.
Администратор
За да не се отклоняваме много от темата я преместих тук. 
Новината, че вагоните отиват за ремонт може само да ме радва. Дано им направят хубаво.
Новината, че вагоните отиват за ремонт може само да ме радва. Дано им направят хубаво.
Един вагон, ама пълен! (4627)
А аз се чудех защо отпреде имаше цистерниlok45111 написа:Доколкото преди време дочух, от БДЖ имаха идеи такива вагони да се откарат в Дряново за ремонт. Вероятно тези са тръгнали натам, иначе не виждам какво ще ги правят. Те когато режат вагони, нарязват ги и тогава в наливно състояние ги карат за продан.
Вече всички знаете за ремонтираните в завода в Септември теснопътни вагони. Някъде из форума имаше снимка, сега не ми се рови да я търся. Озглеждат чудесно, но се надявам не всички да загубят тоалетната си, защото не ми се мисли как човек ще "стиска" 5 часа и кусур. Друг недостатък е начина на преминаване от един вагон в друг - преходните мостчета са "открити", без "хармоника, което означава, че при минаване си директно отвънка, което е абсолютно недопустимо по време на движение, каквато и ниска да е скоростта. Едно, че е крайно опасно и второ, да не говорим, че при студено време ще ти измръзнат кокалите...
Всички теснолинейни вагони, движещи се у нас, са с открити преходни мостчета. На някои може да им хареса, на други - не. Аз лично много обичам да се намирам на въпросното място, докато влакът се движи, и да дишам чист и свеж планински въздух, както и да усетя магията на малкото влакче, съпроводена от ритмичното потракване на колелата. 
Преминавал съм по време на движение - тръпка си е но не мисля че е опасно.......При студено време парното в теснолинейката те кара да се съблечеш до тениска, ползвахме преходните мостчета за охлаждане и пушене..... Но за съжаление не съм се возил по 16та линия вече 10 годиниpavel написа: недостатък е начина на преминаване от един вагон в друг - преходните мостчета са "открити", без "хармоника, което означава, че при минаване си директно отвънка, което е абсолютно недопустимо по време на движение, каквато и ниска да е скоростта. Едно, че е крайно опасно и второ, да не говорим, че при студено време ще ти измръзнат кокалите...
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Освен че се губи чара на пътуването, през лятото става сауна вътре заради малката отваряема част. Лично на мен си ми харесват повече добрите стари вагони с плъзгащи се надолу прозорци и кожена тапицерия на седалките.Labros написа:Не мога да възприема тия прозорци в ремонтираните вагони. Някак си се губи чара на пътуването като не можеш да висиш навън...
64.19
На интериор са пипнати много добре, но прозорците...
толкова ли не можаха да оправят старите - една боя, да ги поуплътнят, сменят пружини и други детайли...
но пък зимата в планината е такъв студ, та не ми се мисли във вагончетата какво е... щом дори на русенски 74 през зимата и дори на току що излезли 74 от ревизия от отваряемата част отстрани като си сложиш ръката усещаш как нахлува студен въздух (изгнили са) явно са имали повод да го направят, но наистина се губи чара и лятото става сауна... не знам след време какво ще се прави и с кои влакове ще се пътува като постепенно няма да остане вагон, който да не е реновиран.
Не могат ли да ги направят без предпазители... да си се отварят надолу и да може да се покажеш... както е на варненския ЕМВ 32 023/024 - изкъртили са предпазителите и е решен проблема, на конските 47-ци все още си им седят. 
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
ОпределеноLabros написа:Тия седалки показани на снимката са си чиста проба автобусни.
Информация
Модератори
