
Администратор
У нас, тя е единствена по рода си и е предназначена за измреване геометрията и характеристиките на железния път със скорост до 120 км/час. Лабораторията е изпълнена като самоходно жп возило, задвижвано от дизелов двигател с хидро - механична предавателна система. Лабораторията ЕМ120 е произведена от PLASSER & THEURER.
В коша на лабораторията са обособени в двата края по един команден пост, зад команден пост І се марира широко входно - изходно помещение, на напречната стена на което се разполага измервателната и регистрираща апаратура, след това помещение се намира санитарно - битовото помещение с обособен кухненски бокс. След него е машинно - агрегатно помещение, в което са поместени дизеловия двигател за тягови нужди и дизел - генераторна група за обезпечаване захранването с 220V на инсталациите. След тях се намира помещение за багаж и принадлежности, а след него е втория команден пост.
Рамата на лабораторията е изпълнена като вагонен тип, като на нея се разполагат в двете чела ТОС и въздушните съединени, а под нея - ходовата част, батериите, горивни резервоари и друга апаратура.
Лабораторията ЕМ120 е шест осна - с три двуосни талиги. На всяка талига в средата има по една измервателна колоос. Буксовите възли са монтирани пряко върху рамата на талигата, като ресорното окачване е изпълнено с метало - гумени пакети и хидравлични амортисьори за обиране на колебанията. Освен задвижващите колооси, на лабораторията са монтирани и измервателни такива, които чрез система от датчици изпращат информация към измервателната апаратура при извършване на измервания.
Ето някои снимки:
Общ вид на лабораторията ЕМ-120
Команден пост І
Поглед към компютрите за регистриране на получените данни
Поглед към пост І откъм входно изходното преддверие
Измервателна апаратура, разположена на задната стена в преддверието
Поглед към кухненския бокс в битово - санитарното помещение
В коша на лабораторията са обособени в двата края по един команден пост, зад команден пост І се марира широко входно - изходно помещение, на напречната стена на което се разполага измервателната и регистрираща апаратура, след това помещение се намира санитарно - битовото помещение с обособен кухненски бокс. След него е машинно - агрегатно помещение, в което са поместени дизеловия двигател за тягови нужди и дизел - генераторна група за обезпечаване захранването с 220V на инсталациите. След тях се намира помещение за багаж и принадлежности, а след него е втория команден пост.
Рамата на лабораторията е изпълнена като вагонен тип, като на нея се разполагат в двете чела ТОС и въздушните съединени, а под нея - ходовата част, батериите, горивни резервоари и друга апаратура.
Лабораторията ЕМ120 е шест осна - с три двуосни талиги. На всяка талига в средата има по една измервателна колоос. Буксовите възли са монтирани пряко върху рамата на талигата, като ресорното окачване е изпълнено с метало - гумени пакети и хидравлични амортисьори за обиране на колебанията. Освен задвижващите колооси, на лабораторията са монтирани и измервателни такива, които чрез система от датчици изпращат информация към измервателната апаратура при извършване на измервания.
Ето някои снимки:
Общ вид на лабораторията ЕМ-120
Команден пост І
Поглед към компютрите за регистриране на получените данни
Поглед към пост І откъм входно изходното преддверие
Измервателна апаратура, разположена на задната стена в преддверието
Поглед към кухненския бокс в битово - санитарното помещение
Последно промяна от Mario Evstatiev на Пон Авг 31, 2009 3:49 pm, променено общо 1 път.
64.19


Информация
Модератори