Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
У нас, тя е единствена по рода си и е предназначена за измреване геометрията и характеристиките на железния път със скорост до 120 км/час. Лабораторията е изпълнена като самоходно жп возило, задвижвано от дизелов двигател с хидро - механична предавателна система. Лабораторията ЕМ120 е произведена от PLASSER & THEURER.

В коша на лабораторията са обособени в двата края по един команден пост, зад команден пост І се марира широко входно - изходно помещение, на напречната стена на което се разполага измервателната и регистрираща апаратура, след това помещение се намира санитарно - битовото помещение с обособен кухненски бокс. След него е машинно - агрегатно помещение, в което са поместени дизеловия двигател за тягови нужди и дизел - генераторна група за обезпечаване захранването с 220V на инсталациите. След тях се намира помещение за багаж и принадлежности, а след него е втория команден пост.

Рамата на лабораторията е изпълнена като вагонен тип, като на нея се разполагат в двете чела ТОС и въздушните съединени, а под нея - ходовата част, батериите, горивни резервоари и друга апаратура.

Лабораторията ЕМ120 е шест осна - с три двуосни талиги. На всяка талига в средата има по една измервателна колоос. Буксовите възли са монтирани пряко върху рамата на талигата, като ресорното окачване е изпълнено с метало - гумени пакети и хидравлични амортисьори за обиране на колебанията. Освен задвижващите колооси, на лабораторията са монтирани и измервателни такива, които чрез система от датчици изпращат информация към измервателната апаратура при извършване на измервания.

Ето някои снимки:

Общ вид на лабораторията ЕМ-120

Команден пост І

Поглед към компютрите за регистриране на получените данни

Поглед към пост І откъм входно изходното преддверие

Измервателна апаратура, разположена на задната стена в преддверието

Поглед към кухненския бокс в битово - санитарното помещение
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Поздравления за хубавата тема и новия раздел.

Като имам въпрос кога е закупена и въведена в експлоатация?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Много е сладка, дори ако я сравните с ЕЛ 41 103.3 ще видите, че кошовете са им почти еднакви (да не кажа напълно)... 8)
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

NiGhtPiSH написа:Поздравления за хубавата тема и новия раздел.

Като имам въпрос кога е закупена и въведена в експлоатация?
Не съм 100% сигурен, но мисля, че някъде 91-92 е пусната в експлоатация.
Публикувай отговор

Обратно към “Специализирана ЖП техника | Specialized railway equipment”

Информация