Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
От самото начало на тези влакове винаги съм бил на мнение, че Варненския трябва да се движи и по обратната схема същите дни пък може и с други вагони като на Янтрата да кажем
. Мисълта ми е че за студентите от Варна понеделник към Варна и петък към София е идеално решение, но БДЖ ще кажат е те пътуват с намаление да се оправят 
Да бе, надявай са напразно... колкото през седмицата 5621/5624 имат бистро (нали там пускат вагоните на единия от Викендите).VESO написа:Какво пречи да пуснат вагоните на Уикенда към състава на 8626? И без това нощният точно сега е пълен с връщащи се от морето.Пък и бистро ще има.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Да бе да. Освен 20223/20226 друг влак, различен от Уикендите, Слънчев бряг и Златни пясъци да вози бистро аз не съм виждал. Покажи снимка и пак ще говорим.VESO написа:Това беше само в началото и то само един или два пъти.Сега 5621 / 5624 са с с нормалните композиции , дори и през седмицата.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Ами по тази логика , ти покажи снимка на 5621 / 5624 , че е със септемврийските вагони , тъй като това е необичайното и интересното , което да видим.Няма какво да гледам 74-ките и 50-ките през седмицата , нагледал съм се на такива вагони.
И пак повтарям - това беше само веднъж или два пъти най - много.От понеделник до четвъртък , тези влакове са си с обичайните състави.Затова в една от темите предложих как най - рационално да се използват вагоните на Уикенда , но от дирекцията няма кой да види написаното.
И пак повтарям - това беше само веднъж или два пъти най - много.От понеделник до четвъртък , тези влакове са си с обичайните състави.Затова в една от темите предложих как най - рационално да се използват вагоните на Уикенда , но от дирекцията няма кой да види написаното.
Септемврийските през седмицата са в сараньовския завод където са създадени (недосъздадени) за ремонт на климатици и прочие. 5621/5624 върви с 5 вагона - 3-те първокласни от Варна Уикенд, още една първокласна 63 от депо безНадежда и първокласна 40-ка. Състав та дрънка.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
За 5621/24 абсолютно вярно, но за септемврийските не е точно така. Преди 2,3 дена, като минавах при моста до гара Захарна Фабрика, 5611 беше със септемврийските 44-ки (обичайно се теглеше от 44.001), а преди това се движеха на Янтрата. В сараньовския завод няма кога да са били.Nikss написа:Септемврийските през седмицата са в сараньовския завод където са създадени (недосъздадени) за ремонт на климатици и прочие. 5621/5624 върви с 5 вагона - 3-те първокласни от Варна Уикенд, още една първокласна 63 от депо безНадежда и първокласна 40-ка. Състав та дрънка.![]()
П.С. Днес Варна Уикенд беше отново само с 3-те първи класи 63-та серия дори и бистро нямаше. Къде се запиляха дряновските 44-ки?
По принцип откакто тръгнаха през Април, сараньовските творения постоянно правеха проблеми и на обслужващия персонал, и на пътниците поради което в дните когато Бургас Уикенд не се движеше ходеха рекламация в завода-творител (сътворил ги с много фантазия и едва ли с толкова желание предвид това как са си оставили ръцете). Проблеми имаше предимно с климатиците, за други никой не е споменавал. Сега може проблемите да са утихнали и затова да ги юркат така на експлоатация, че и купейните вагони са кът, та гледат да се позапълват "дупки", където е възможно - в случая да ходят на 5611/5610, докато на 5621/5624 през седмицата ходят 3-те вагона от Варна Уикенд + още 2 избрани на случаен принцип.niksata_bdz написа:За 5621/24 абсолютно вярно, но за септемврийските не е точно така. Преди 2,3 дена, като минавах при моста до гара Захарна Фабрика, 5611 беше със септемврийските 44-ки (обичайно се теглеше от 44.001), а преди това се движеха на Янтрата. В сараньовския завод няма кога да са били.Nikss написа:Септемврийските през седмицата са в сараньовския завод където са създадени (недосъздадени) за ремонт на климатици и прочие. 5621/5624 върви с 5 вагона - 3-те първокласни от Варна Уикенд, още една първокласна 63 от депо безНадежда и първокласна 40-ка. Състав та дрънка.![]()
П.С. Днес Варна Уикенд беше отново само с 3-те първи класи 63-та серия дори и бистро нямаше. Къде се запиляха дряновските 44-ки?На Бургас Уикенд съставът беше наред. Сайтът на бдж се беше скапал и не можах да видя как са пристигнали. Някой малко инфо, ако може да даде?
Относно дряновските вагони - от тях са създадени само 2. С пускането на Варна Уикенд тази отминала вече пролет и двата вагона бяха неизменна част от състава му, след това оставиха само единият да ходи на Варна Уикенд, а другият го пратиха на Чайката поради липса на инвалидни 63 (С вагони). Този на Чайката обаче имаше лошият късмет да го улучат на няколко места по прозорците с камъни и беше изваден за смяна на стъклата, а другият от Варна Уикенд беше подаден на Чайката вместо него, но преди 1 месец установих, че го няма, което още повече ме изненада защо 2 вагона изчезнаха мистериозно и дори не се знае тяхното моментно местонахождение.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
много се радвам че двата уикенда вече спират и на допълнителни гари варненският е тук в шумен на 16:42 за софия и 20:41 за варна. Освен в моя град той спира и на мездра. А бургаският спира допълнително на стара загора 
Според мен това беше поредното "наакване". Варна Уикенд спира на Мездра, а на Търговище не. И отново спира на прословутата Горна Оряховица. Изглежда в Бдж всички влакове трябва да спират на възловите гари.
Единствено се радвам, че 2692 ще прави връзка със 7630 за Лом. И поне шуменците ше се радват.
За Бургас Уикенд какво мислите трябва ли да спира на Стз на мен не ми се нрави много не знам защо?
П.С. И двата уикенда днес са пристигнали навреме.
П.С. И двата уикенда днес са пристигнали навреме.
2691 и 2692 нямаше да спират в ГО защото нямат връзки, но ако ги караха на отиване софиянци, на връщане варненци - както е направено с 8691 и 8692, но акълите от ул. И. Вазов 3 са решили друго и го отстояват до край. Сега понеже ги карат арцоите и нали трябва да се сменят - спирането неизбежно независимо има или няма пътници. Както се казва - клиентът изобщо не е важен и неговото мнение не става.
Моето мнение е, че е добре 8691 и 8692 да спират в Сз. За Северния 2691 не знам дали има полза да спира на М, но на Пл и Шн трябва. 2692 е хубаво на повечко места да спира. При него бих заложил на Шн, Пл, Чб и М.
Моето мнение е, че е добре 8691 и 8692 да спират в Сз. За Северния 2691 не знам дали има полза да спира на М, но на Пл и Шн трябва. 2692 е хубаво на повечко места да спира. При него бих заложил на Шн, Пл, Чб и М.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори