И още е тукNikss написа:Последно 003 беше при нас, а 001 на Слънчев бряг и 8691/8692.

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm


Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Повтарям - последно на "Сл.бряг" беше 002 , което бе спряно за ремонт и няколко дни след това получих информацията , че поради липса на рез. части щяло да се бракува.003 още тогава бе изпратено в Северна България за Златните и "Варна Weekend" , а 001 , което се подвизваше точно на тези влакове изчезна мистериозно.Дали и то е спряно за ремонт , или се движи , не мога да кажа.Само едно е ясно - по южната дестинация бистро и до ден днешен няма.

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Ок тогава ще направя запитване!!!!VESO написа:Повтарям - последно на "Сл.бряг" беше 002 , което бе спряно за ремонт и няколко дни след това получих информацията , че поради липса на рез. части щяло да се бракува.003 още тогава бе изпратено в Северна България за Златните и "Варна Weekend" , а 001 , което се подвизваше точно на тези влакове изчезна мистериозно.Дали и то е спряно за ремонт , или се движи , не мога да кажа.Само едно е ясно - по южната дестинация бистро и до ден днешен няма.

003 средата на м.Юли го нямаше известен период нито на Златните, нито на Уикенда. Иначе някъде Март-Април стана смяната след като първоначално 003 беше на Слънчев бряг, а 001 и 002 тук при нас. Едно от последните две спря, другото се движеше през Юли със сигурност на Слънчевия, но какво е станало после не знам. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Точно така. Това , което спря беше 001 , другото бе 002 , спряно за ремонт и в последствие получих информацията , че ще се бракува.Кажи - речи целия август месец изкарахме без бистро.Ако "Варна Weekend" тези дни има , то това трябва да е 003.Nikss написа:003 средата на м.Юли го нямаше известен период нито на Златните, нито на Уикенда. Иначе някъде Март-Април стана смяната след като първоначално 003 беше на Слънчев бряг, а 001 и 002 тук при нас. Едно от последните две спря, другото се движеше през Юли със сигурност на Слънчевия, но какво е станало после не знам.
Нека "mitkodiablo" все пак да отправи запитване , като го раздели на два момента - да поиска информация за бистрата "ARkimbz" - поради каква причина от 3 се движи само едно и каква ще е съдбата на спряното 002.Вторият момент нека бъде един въпрос - уточняване какво ще се прави с другите бистра - "ARmz" и от кога евентуално ще бъдат вкарани в редовна екплоатация.Те са класически тип ресторанти и мястото им е по дневните влакове с дълги дестинации у нас , като 2614 , 2615 , 8612 , 8613 , а защо не и 3621 и 3622.
Последно промяна от VESO на Съб Авг 28, 2010 8:32 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

За 1 година експлоатация колко да навият? Бюфетите на 2611/2610 (сега 2613/2612) които са оборотни за 1 година бяха навили километри за ревизия (понеже не знам колко точно са сметнах, че са 200 000). Има вариант да са се движили преди, да са стояли няколко години спрени и забутани с някакъв Х пробег километри и след това да са прибавили още 200 000 и да са достигнали заветните за ревизия. Интересно, че и тези два бюфета изчезнаха и се опасявам, че са спрени под предлог, че са нерентабилни, а в синия съм пътувал Април месец т.г. и си имаше хора. Изобщо не може да се оплачат от липса на хора при все, че и количката обикаля, а и цените не са от най-ниските.46 242 написа:Я направете груба сметка колко км тези ваг са извървели от датата на пристигането им в България. Цифрата е скандална.
По отношение на бистрата, ходещото на Слънчев бряг навива около 900 км на ден понеже отива сутринта и вечерта се връща (2 х 450 км). За 30 дни ще навие 27 000 км, за 1 година 324 000.
При нас в Северна България нещата са по-различни и бистрата въртят по-малко километри тъй като отиват единия ден до Варна (да ги сложим 540 км) и чак на другия ден се връщат. Което значи 30 дни х 540 км = 16 200 км, за 1 година малко над 194 000. Какво нередно има не мога да разбера!?!



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

И при това положение едва ли са минали над 150 000 км пробег всеки, в което не виждам нищо нередно.07 написа:Никс, тея вагони не се движеха всеки ден - доста често пропускаха 2-3 курса поради различни повреди.... Не ми се вярва самите вагони да са калпави, по скоро ние за пореден път нещо оплескахме.....

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Нередното е че са минали само толкова и вече са "дроб-сърма"...Nikss написа:И при това положение едва ли са минали над 150 000 км пробег всеки, в което не виждам нищо нередно.07 написа:Никс, тея вагони не се движеха всеки ден - доста често пропускаха 2-3 курса поради различни повреди.... Не ми се вярва самите вагони да са калпави, по скоро ние за пореден път нещо оплескахме.....

Че при локомотивите да не е по-различно07 написа:Нередното е че са минали само толкова и вече са "дроб-сърма"...Nikss написа:И при това положение едва ли са минали над 150 000 км пробег всеки, в което не виждам нищо нередно.07 написа:Никс, тея вагони не се движеха всеки ден - доста често пропускаха 2-3 курса поради различни повреди.... Не ми се вярва самите вагони да са калпави, по скоро ние за пореден път нещо оплескахме.....





Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори