 
    					    					    				Модератор
    			        От 03.09.2010 г, БВЗР 2691  "Варна Уикенд" ще спира допълнително в Мездра и Шумен, а БВЗР 8691  "Бургас Уикенд" ще спира в Стара Загора. Аналогично на връщане на 05.09.2010 г, обратните чифтове ще спират в Мездра, Шумен и Стара Загора. Очакваме да се сетят да изместят по-късно 40253, за да може да прави връзка с 8691 в Стара Загора.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			А очакваме след още няколко месеца влакове 8691/2 и 2691/2 да спират на всички спирки и гари по маршрута...... Направо да ги направят да се движат с 5 км/ч и кои от където иска да се качва и да слиза.... и возенето да е безплатно........todor plamenov написа:От 03.09.2010 г, БВЗР 2691 "Варна Уикенд" ще спира допълнително в Мездра и Шумен, а БВЗР 8691 "Бургас Уикенд" ще спира в Стара Загора. Аналогично на връщане на 05.09.2010 г, обратните чифтове ще спират в Мездра, Шумен и Стара Загора. Очакваме да се сетят да изместят по-късно 40253, за да може да прави връзка с 8691 в Стара Загора.
 
    					    					    				 
    					    					    				Иво, това не е хубава идея, това е провалена вече идея... вярно, че в Петък/Неделя между 15:00/20:00 е най-силен трафика от/към София, но да бяха изкусурили вагоните както си му е реда, не да ги претупват и примерно да бяха нагодили по-добре разписанията. Относно спиранията не си прав, на Южния специално спирането в Сз няма да му навреди, но Дианата има нужда от сериозна "ревизия", да му мислят графистите какво ще сготвят за ГДВ 2011, аз съм казал, че е най-добре уикендите да тръгват сутрин и да пристигат по обед в крайните си дестинации, а за Северния спирането в Шн е добре, не толкова това в М, за ГО жалко, че няма какво да се направи след като те го карат, ама така е като не го дадоха на Софиянци 2691, а 2692 на варненци.07 написа:Не бе, Ник, гледам че се опитват да окендзат една хубава идея.... давам им съвет как да я окендзат по-качествено!Nikss написа:Това последното...Иво без да ми се обиждаш, колкото и зле да ни е железницата ти си се побъркал, не стой на Слънце дълго време, прегряват RC групите и става страшно.

 За мен тези влакове са провал от самото им начало тъй като от опит знам, че всяко нещо в железницата ни все не е доизпипано - дали нов влак, локомотив от ремонт или вагон от ревизия... винаги може и по-добре, но всеки бърза, за да покаже, че се прави нещо, а реално НИЩО, тъй, че не се ядосвай, да му мислят "горе" какви ще ги дробят, хората не са глупави тъй, че камъните са отново в тяхната градина, усещам, че от ГДВ 2012 тези влакове или ще изчезнат или ще бъдат коренно променени. 3-ти вариант няма.
   За мен тези влакове са провал от самото им начало тъй като от опит знам, че всяко нещо в железницата ни все не е доизпипано - дали нов влак, локомотив от ремонт или вагон от ревизия... винаги може и по-добре, но всеки бърза, за да покаже, че се прави нещо, а реално НИЩО, тъй, че не се ядосвай, да му мислят "горе" какви ще ги дробят, хората не са глупави тъй, че камъните са отново в тяхната градина, усещам, че от ГДВ 2012 тези влакове или ще изчезнат или ще бъдат коренно променени. 3-ти вариант няма.  
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
    				
    				    			 
    					    					    				На практика по 2 спирания трябва да имат и 2-та чифта (именно изброените от теб), а иначе за северния най-добрия вариант по отношение на композицията е 1 дряновка (понеже другата е ангажирана на Чайката, което е глупост понеже С вагон вози Дианата, да го дадат него на Чайката, на Дианата първокласна 63 която да се води като второкласна, а втората дряновка да си иде на 2691/2) и съставът става 2-те дряновки, бистрото 003 и една първокласна 74. Просто перфектно ще да е, ама няма кой да се сети разписанията да оправи, камо ли съставите на влаковете за огромно съжаление... 
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
    				
    				    			2те дряновки + 1 септемвриика + 1класна 74ка - за зимата е ОКNikss написа:На практика по 2 спирания трябва да имат и 2-та чифта (именно изброените от теб), а иначе за северния най-добрия вариант по отношение на композицията е 1 дряновка (понеже другата е ангажирана на Чайката, което е глупост понеже С вагон вози Дианата, да го дадат него на Чайката, на Дианата първокласна 63 която да се води като второкласна, а втората дряновка да си иде на 2691/2) и съставът става 2-те дряновки, бистрото 003 и една първокласна 74. Просто перфектно ще да е, ама няма кой да се сети разписанията да оправи, камо ли съставите на влаковете за огромно съжаление...
Южния 4 септевриичета + 1А - 74....
И ако има и бистро....
 
    					    					    				 
    					    					    				Не става въпрос толкова за боя, това лято се видя, че 3 вагона са предостатъчни на Северния тъй, че 2 дряновки и първокласна 74 дори и без бистро са напълно задоволителни, а и са до 130, проблемът е никакъв, нека за Южния са 5-те септемврийки, че там повече народ.07 написа:Абе мани боята... номера е да има вагони за 130, че да може наистина с нещо да е по-бърз тоя влак 2691... а ако чайката е с вагони за 130 - пада на времето на южния уикенд..Nikss написа:Голема цигания ще стане дряновка + септемврийка, моят вариант смятам, че е по-добър.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
    				
    				    			 
    					    					    				Мнения: 1481
      		Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		        Мнения: 176
      		Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
      		
      		
      		      		      			      		      			      		      			      				Местоположение: Димитровград и София
      			      		      		
      		      		      			
      				Обратна връзка:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Информация
Модератори
					
				



 Съгласен.
 Съгласен.