Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Лампата е 463/464 - спирачни вентилатори. Свети на нулева позиция при поставяне на реверсора на "0" и на реостат, когато спирачните вентилатори не са се развъртяли.
220 и 221 светват при включване на вентилацията и изгасват при достигане на напрежение 143 V на изхода на спомагателния изправител. Според зависи кой изправител пръв достигне това напрежение, може и само едната да светне.
Лампите за компресорите светват при включване на компресорите и изгасват при вдигане на масленото им налягане.
При серия 42 и 43 вентилацията спира автоматично на нулева позиция. При 44/45 е въведено реле 446, което остава включено до натискане на бутона за спиране на вентилацията... уж за подобряване на охлаждането.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Благодаря, но това последното за подобряване на охлаждането може и наистина да е така защото през лятото съм виждал машини, на които "опасност от пожар" свети и за да не стане наистина пожар машинистите са принудени да не гасят вентилацията докато самата лампа не изгасне. Проблем е при серия 43 където постоянно трябва да си поне на 1-ва позиция ако ти свети лампата. Интересно щом при 42 и 43 се изключва автоматично при 0-ва позиция има ли начин зимата да се карат без вентилация или при достигането на 0-ва да не се изключва вентилацията, а да продължава да работи? :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На 42 и 43 има ключ за ръчно включване на вентилацията. Няма нужда от позиция.
Каране без вентилация е по-сложно - трябва завиране и разкачване на проводници.
Лампа пожар обикновено свети не от истинска опасност, а от някоя по-чувствителна термичка, напечена от слънцето.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44 108 отново в движение- на 382.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

Като новобранец сме карали една преправяна 43 не и помня номера без вентилация ,беше с изкарано реле 406, но това беше доста одавна .
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:44 108 отново в движение- на 382.
Че тя вече от 10 дни е в движение. :lol: :D :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Утре 45192 си заминава за ГО с 2641, предполагам ще я спират за голям ремонт. Интересно коя ли маш ще дойде на нейно място. Дано да е 45189. Дано в ГО не припаднат но ПД ремонт не може да се сравнява с ГО.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Ей евала най-сетне я спират от кога го чакаме.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Добрата 44115 днес си заминава за ГО с 2641 за ГПР.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Дано да я ремонтират своевременно, че е дебела.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Евала на ГО ремонт, 44106 е страшен лок по всички параграфи. Малко са му изтекли люлковите амортисьори и люля но като цяло е супер лок. Жалко , че и СФ лок не могат да достигнат ГО ниво.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

45 192 ако не се лъжа трябва за ПР да спира, ей най-сетне тоз кошник на ремонт, сега на ред за спиране е 205, ама май ще си почака до догодина тъй като върти за КР, а 117 е с поразбита механика, поокъсани уплътнения на кабините и вече не е толкова добра и по-рядко се вясва на бързаците за Сф, а и реостата преди време се спомена, че не работел, но при СР-то ще се погрижат и за нея, 107 се прави усилено, очаква се 203 да влиза за КР щом пуснат 107, за 200 надеждата да тръгне по-бързо е изпращане в Русе на СР, но и там са затрупани със 179 и 133. :? Много е зле горката ни железница, Ч. Трендафилов да му мисли, не му е никак лесно. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

117 си е екстра. Сравнение със СФ е направо бижу.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:117 си е екстра. Сравнение със СФ е направо бижу.
Така е, но в сравнение с 202 вече е зле. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

202 да не мислиш, че е хубава вече. Лок е с рециклираните амортисьори, и като бачках с нея преди 2 месеца, люшкаше вече поради изтекли люлкови амортисьори, а беше само на няколко седмици от ремонта. 44121 също е с рециклирани и няма да е читава дълго. Просто протеклите амортисьори не става само да се пълнят без да се сменят семеринзи.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация