Лампата е 463/464 - спирачни вентилатори. Свети на нулева позиция при поставяне на реверсора на "0" и на реостат, когато спирачните вентилатори не са се развъртяли.
220 и 221 светват при включване на вентилацията и изгасват при достигане на напрежение 143 V на изхода на спомагателния изправител. Според зависи кой изправител пръв достигне това напрежение, може и само едната да светне.
Лампите за компресорите светват при включване на компресорите и изгасват при вдигане на масленото им налягане.
При серия 42 и 43 вентилацията спира автоматично на нулева позиция. При 44/45 е въведено реле 446, което остава включено до натискане на бутона за спиране на вентилацията... уж за подобряване на охлаждането.
220 и 221 светват при включване на вентилацията и изгасват при достигане на напрежение 143 V на изхода на спомагателния изправител. Според зависи кой изправител пръв достигне това напрежение, може и само едната да светне.
Лампите за компресорите светват при включване на компресорите и изгасват при вдигане на масленото им налягане.
При серия 42 и 43 вентилацията спира автоматично на нулева позиция. При 44/45 е въведено реле 446, което остава включено до натискане на бутона за спиране на вентилацията... уж за подобряване на охлаждането.

Благодаря, но това последното за подобряване на охлаждането може и наистина да е така защото през лятото съм виждал машини, на които "опасност от пожар" свети и за да не стане наистина пожар машинистите са принудени да не гасят вентилацията докато самата лампа не изгасне. Проблем е при серия 43 където постоянно трябва да си поне на 1-ва позиция ако ти свети лампата. Интересно щом при 42 и 43 се изключва автоматично при 0-ва позиция има ли начин зимата да се карат без вентилация или при достигането на 0-ва да не се изключва вентилацията, а да продължава да работи? 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Акредитиран фотограф

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

45 192 ако не се лъжа трябва за ПР да спира, ей най-сетне тоз кошник на ремонт, сега на ред за спиране е 205, ама май ще си почака до догодина тъй като върти за КР, а 117 е с поразбита механика, поокъсани уплътнения на кабините и вече не е толкова добра и по-рядко се вясва на бързаците за Сф, а и реостата преди време се спомена, че не работел, но при СР-то ще се погрижат и за нея, 107 се прави усилено, очаква се 203 да влиза за КР щом пуснат 107, за 200 надеждата да тръгне по-бързо е изпращане в Русе на СР, но и там са затрупани със 179 и 133.
Много е зле горката ни железница, Ч. Трендафилов да му мисли, не му е никак лесно. 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
202 да не мислиш, че е хубава вече. Лок е с рециклираните амортисьори, и като бачках с нея преди 2 месеца, люшкаше вече поради изтекли люлкови амортисьори, а беше само на няколко седмици от ремонта. 44121 също е с рециклирани и няма да е читава дълго. Просто протеклите амортисьори не става само да се пълнят без да се сменят семеринзи.
Информация
Модератори