Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес 43 535 пое 1621.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Добри новини за vkakachev.
Според разписанието на лок депо По за днес, 28.07.2010 г., лок 44 058.6 се спира за ГПР (2-ри поред). Предполагам е вярно, но според мен нещо не се връзва. Проследил съм всяко негово ТП от излизането му от ПР до днес и ме обзема голям размисъл... както знаем, МПР се прави на 75 000 км, а ГПР на 225 000, тогава излиза, че един лок трябва да минава 2 МПР-та, а вместо 3-то да влиза за ГПР. При 058 положението е такова, че е минала цели 3 МПР-та, че и още 3 ТП-та (последното от които на 07.07.2010 г.) след последното МПР (11.03.2010 г.). Единственото логично обяснение за мен е, че е издаден протокол за надпробег поради липса на локомотиви, но един ден ножа опира до кокала и няма мърдане. :roll: :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:45150 и 45155 също не са в движение.
Сега се сетих, че като ходих в депото ги видях да се правят в цеха барабар със 167.
Иначе добри новини - вчера 155 е направила сефтето след голям ремонт (предполагам ПР) на влакове 13121/13152 (за Дг). Известно време докато улегне ще поработи по тамошния регион, пък по-нататък с повечко късмет може и по Сф да се завърти. 8) Снощи спотър я е видял на Меричлери, нетипично лъскава за ремонт в депо По е по думите му. До края на Август следва и 150 да тръгне, а до есента и 167. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:
44082

Мнение от mutagen »

44082 върти на 8612,в събота на 24.07 беше с него,оправена е;)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Най накрая събрана
http://konkar.hit.bg/DSC02945a.JPG
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Най накрая събрана
http://konkar.hit.bg/DSC02945a.JPG
Само дето има още довършителен ремонт. ТИ и "R" спирачни резистори и вентилатори не са на машината.
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:

Мнение от Maikal »

Леле като нова е ... но дали и ще върши работа като нова? Няма ли да е по евтино да се вземат малко нови локомотиви все пак тези сигурно вече им е минал експлоатационни период :( Пък и новите може така да им се комбинира графика, че да не се спира тоест почти постоянно да има заетост докато е в гаранция :)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

lok45111 написа:
44142 написа:Най накрая събрана
http://konkar.hit.bg/DSC02945a.JPG
Само дето има още довършителен ремонт. ТИ и "R" спирачни резистори и вентилатори не са на машината.
Нещо се бъркаш. Вижда се, че 1-ви изправител е на лок пък и покривното оборудване е монтирано и вързано. Невярвам да вържат покривното и после да разкачат.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Малко и аз да се разпиша по тази тема с актуални снимки , правени днес , 8-ми август.

Така изглежда 43534-7.
От тази снимка виждате няколко електровоза в изолация - вляво е 45154-2 , зад нея "розовата пантера" е 43529-7 , вдясно е 44135-2 , а ако забелязвате крайно вляво зад 07009-4 има още една машина.Това е 44131-1 и нейното състояние може да видите тук.

За финал - лъскавата 45155-9 , радваща окото.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Вижте какъв клип намерих
http://www.vbox7.com/play:a35bec04 :thumbleft:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Малко и аз да се разпиша по тази тема с актуални снимки , правени днес , 8-ми август.

Така изглежда 43534-7.
От тази снимка виждате няколко електровоза в изолация - вляво е 45154-2 , зад нея "розовата пантера" е 43529-7 , вдясно е 44135-2 , а ако забелязвате крайно вляво зад 07009-4 има още една машина.Това е 44131-1 и нейното състояние може да видите тук.

За финал - лъскавата 45155-9 , радваща окото.
Модератор: Моля, дискусиите за допуск за посещение на жп обекти да бъдат водени в съответните теми!
Иначе 534 засега няма да се прави... 529 и 527 също. 131 доколкото знам е за СР, 135 и 154 за КР... дано някога ги видим отново в движение... като слушах разказите на човек от депото как СР и КР са се правели в ЖПЗ, а ГПР и ПР в По, а сега всичко в депото, направо ми стана мъчно за многоизстрадалите нелоши машинки. :cry: :cry:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Поздравления Весо за уникалните кадри от депото. :) А видя ли до къде е стигнал ремонта на 45.167 след пожара?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тя явно е скрита някъде , понеже обиколих халетата и не беше там.Нямаше я и в "морето на спокойствието" зад депото.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

44-130 днеска беше дигната пред кончар 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

EuroSprinter написа:44-130 днеска беше дигната пред кончар 8)
Значи до другата седмица трябва да е минала пробите и да е изписана и вече да чака да се плати за нея и да се прибира в По. :roll: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация