Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Добри новини за vkakachev.
Според разписанието на лок депо По за днес, 28.07.2010 г., лок 44 058.6 се спира за ГПР (2-ри поред). Предполагам е вярно, но според мен нещо не се връзва. Проследил съм всяко негово ТП от излизането му от ПР до днес и ме обзема голям размисъл... както знаем, МПР се прави на 75 000 км, а ГПР на 225 000, тогава излиза, че един лок трябва да минава 2 МПР-та, а вместо 3-то да влиза за ГПР. При 058 положението е такова, че е минала цели 3 МПР-та, че и още 3 ТП-та (последното от които на 07.07.2010 г.) след последното МПР (11.03.2010 г.). Единственото логично обяснение за мен е, че е издаден протокол за надпробег поради липса на локомотиви, но един ден ножа опира до кокала и няма мърдане.

Според разписанието на лок депо По за днес, 28.07.2010 г., лок 44 058.6 се спира за ГПР (2-ри поред). Предполагам е вярно, но според мен нещо не се връзва. Проследил съм всяко негово ТП от излизането му от ПР до днес и ме обзема голям размисъл... както знаем, МПР се прави на 75 000 км, а ГПР на 225 000, тогава излиза, че един лок трябва да минава 2 МПР-та, а вместо 3-то да влиза за ГПР. При 058 положението е такова, че е минала цели 3 МПР-та, че и още 3 ТП-та (последното от които на 07.07.2010 г.) след последното МПР (11.03.2010 г.). Единственото логично обяснение за мен е, че е издаден протокол за надпробег поради липса на локомотиви, но един ден ножа опира до кокала и няма мърдане.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Сега се сетих, че като ходих в депото ги видях да се правят в цеха барабар със 167.44142 написа:45150 и 45155 също не са в движение.
Иначе добри новини - вчера 155 е направила сефтето след голям ремонт (предполагам ПР) на влакове 13121/13152 (за Дг). Известно време докато улегне ще поработи по тамошния регион, пък по-нататък с повечко късмет може и по Сф да се завърти.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
44082 върти на 8612,в събота на 24.07 беше с него,оправена е;)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Най накрая събрана
http://konkar.hit.bg/DSC02945a.JPG
http://konkar.hit.bg/DSC02945a.JPG

Администратор
Само дето има още довършителен ремонт. ТИ и "R" спирачни резистори и вентилатори не са на машината.44142 написа:Най накрая събрана
http://konkar.hit.bg/DSC02945a.JPG
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
Леле като нова е ... но дали и ще върши работа като нова? Няма ли да е по евтино да се вземат малко нови локомотиви все пак тези сигурно вече им е минал експлоатационни период
Пък и новите може така да им се комбинира графика, че да не се спира тоест почти постоянно да има заетост докато е в гаранция 



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Нещо се бъркаш. Вижда се, че 1-ви изправител е на лок пък и покривното оборудване е монтирано и вързано. Невярвам да вържат покривното и после да разкачат.lok45111 написа:Само дето има още довършителен ремонт. ТИ и "R" спирачни резистори и вентилатори не са на машината.44142 написа:Най накрая събрана
http://konkar.hit.bg/DSC02945a.JPG
Малко и аз да се разпиша по тази тема с актуални снимки , правени днес , 8-ми август.
Така изглежда 43534-7.
От тази снимка виждате няколко електровоза в изолация - вляво е 45154-2 , зад нея "розовата пантера" е 43529-7 , вдясно е 44135-2 , а ако забелязвате крайно вляво зад 07009-4 има още една машина.Това е 44131-1 и нейното състояние може да видите тук.
За финал - лъскавата 45155-9 , радваща окото.
Така изглежда 43534-7.
От тази снимка виждате няколко електровоза в изолация - вляво е 45154-2 , зад нея "розовата пантера" е 43529-7 , вдясно е 44135-2 , а ако забелязвате крайно вляво зад 07009-4 има още една машина.Това е 44131-1 и нейното състояние може да видите тук.
За финал - лъскавата 45155-9 , радваща окото.


Модератор: Моля, дискусиите за допуск за посещение на жп обекти да бъдат водени в съответните теми!VESO написа:Малко и аз да се разпиша по тази тема с актуални снимки , правени днес , 8-ми август.
Така изглежда 43534-7.
От тази снимка виждате няколко електровоза в изолация - вляво е 45154-2 , зад нея "розовата пантера" е 43529-7 , вдясно е 44135-2 , а ако забелязвате крайно вляво зад 07009-4 има още една машина.Това е 44131-1 и нейното състояние може да видите тук.
За финал - лъскавата 45155-9 , радваща окото.
Иначе 534 засега няма да се прави... 529 и 527 също. 131 доколкото знам е за СР, 135 и 154 за КР... дано някога ги видим отново в движение... като слушах разказите на човек от депото как СР и КР са се правели в ЖПЗ, а ГПР и ПР в По, а сега всичко в депото, направо ми стана мъчно за многоизстрадалите нелоши машинки.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Акредитиран фотограф

Информация
Модератори