Мнения: 6
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 11:23 am
Местоположение: ГО

Мнение от glumper »

Това влакче може и да работи, ама някъде на запад.
Тук да сте виждали такава чиста баластова призма да се пресява? Това ако забие в нашата сплъстена кал, която е под горния слой баласт, само ще буксува на място, и дори и да върви ще е с поне 5 пъти по ниска производителност. Да забелязвате дължината на ремонтната композиция? Това как го виждате да се опише в криви с радиус 250-300 по 4 та линия и подобни? Никак,
И изобщо не си въобразявайте че само като купиш машината и всичко тръгва по мед и масло. Ние и сега си имаме 2 ремонтни колони в Плевен, които не работят даже и на 50% по различни причини, и все финансови.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

glumper написа:Това влакче може и да работи, ама някъде на запад.
Тук да сте виждали такава чиста баластова призма да се пресява? Това ако забие в нашата сплъстена кал, която е под горния слой баласт, само ще буксува на място, и дори и да върви ще е с поне 5 пъти по ниска производителност. Да забелязвате дължината на ремонтната композиция? Това как го виждате да се опише в криви с радиус 250-300 по 4 та линия и подобни? Никак,
И изобщо не си въобразявайте че само като купиш машината и всичко тръгва по мед и масло. Ние и сега си имаме 2 ремонтни колони в Плевен, които не работят даже и на 50% по различни причини, и все финансови.
Не си бих и помислил, че само закупуването на ремонтен влак ще оправи от раз положението. А и сам каза, че подобни машини трудно ще работят по линии с малък радиус на кривите, каквито у нас са 2-ра в участъка Курило - Мездра Юг, 3-та линия с малки изключения, почти цялата 4-та линия и 5-та в участъка при Кресненското дефиле. А те също трябва да се ремонтират, което сега се извършва по класическия метод, при това когато има отпуснати пари.

За ЖП секция Плевен също съм запознат, че те извършват 90% от възстановителните и капитални ремонти по ЖП инфраструктурата на Р България. Преди години ходиха в Бургас, правиха ремонти и по 1-ва, 3-та и 8-ма линии. И работят много добре за оскъдното си оборудване. Но нека не забравим, че те стопанисват доста сериозна механизация за ремонт и профилактика.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Интересно ми е какво представлява т.нар. "класически" метод за ремонт на линии с малък радиус на кривите? Работа на ръка ли или какво?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Интересно ми е какво представлява т.нар. "класически" метод за ремонт на линии с малък радиус на кривите? Работа на ръка ли или какво?
Почти на ръка :lol: Естествено, че има механизация, но тя е конвенционалната, работеща у нас, а не многоосни машини, изискващи голям радиус на вписване. Не съм сигурен, но мисля, че у нас, всичко, дори и и С-330 може да се впише по 4-та.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аха, разбрах. Благодаря.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Дългото 25 и 70 при Хумата може да се окаже и за постоянно. Няма никакви изгледи да тече ремонт.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

А какво да кажем за пътя след 70-те .... онзи ден 087 не издържа и се разпадна.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Трагично е след 70 а го сяха.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:Трагично е след 70 а го сяха.
Те да не се ослушват много, ми да хванат и път 1 да пресеят. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Път 2 е много зле особено за мястото, за което говорим. Няма да е зле да се сетят и за плевенския баир.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44142 написа:Дългото 25 и 70 при Хумата може да се окаже и за постоянно. Няма никакви изгледи да тече ремонт.
Ремонтът ще тече до края на годината. След като се пресее цялото междугарие ще монтират БРП е ще вдигнат скоростта,
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А това намаление до кога ли ще го има? :cry:

Изображение
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Кое е това междугарие ?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

фена написа:Кое е това междугарие ?
Търнак-Аспарухово.....
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Насипа пропада, при самата спирка е видимо.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация