
Това влакче може и да работи, ама някъде на запад.
Тук да сте виждали такава чиста баластова призма да се пресява? Това ако забие в нашата сплъстена кал, която е под горния слой баласт, само ще буксува на място, и дори и да върви ще е с поне 5 пъти по ниска производителност. Да забелязвате дължината на ремонтната композиция? Това как го виждате да се опише в криви с радиус 250-300 по 4 та линия и подобни? Никак,
И изобщо не си въобразявайте че само като купиш машината и всичко тръгва по мед и масло. Ние и сега си имаме 2 ремонтни колони в Плевен, които не работят даже и на 50% по различни причини, и все финансови.
Тук да сте виждали такава чиста баластова призма да се пресява? Това ако забие в нашата сплъстена кал, която е под горния слой баласт, само ще буксува на място, и дори и да върви ще е с поне 5 пъти по ниска производителност. Да забелязвате дължината на ремонтната композиция? Това как го виждате да се опише в криви с радиус 250-300 по 4 та линия и подобни? Никак,
И изобщо не си въобразявайте че само като купиш машината и всичко тръгва по мед и масло. Ние и сега си имаме 2 ремонтни колони в Плевен, които не работят даже и на 50% по различни причини, и все финансови.

Администратор
Не си бих и помислил, че само закупуването на ремонтен влак ще оправи от раз положението. А и сам каза, че подобни машини трудно ще работят по линии с малък радиус на кривите, каквито у нас са 2-ра в участъка Курило - Мездра Юг, 3-та линия с малки изключения, почти цялата 4-та линия и 5-та в участъка при Кресненското дефиле. А те също трябва да се ремонтират, което сега се извършва по класическия метод, при това когато има отпуснати пари.glumper написа:Това влакче може и да работи, ама някъде на запад.
Тук да сте виждали такава чиста баластова призма да се пресява? Това ако забие в нашата сплъстена кал, която е под горния слой баласт, само ще буксува на място, и дори и да върви ще е с поне 5 пъти по ниска производителност. Да забелязвате дължината на ремонтната композиция? Това как го виждате да се опише в криви с радиус 250-300 по 4 та линия и подобни? Никак,
И изобщо не си въобразявайте че само като купиш машината и всичко тръгва по мед и масло. Ние и сега си имаме 2 ремонтни колони в Плевен, които не работят даже и на 50% по различни причини, и все финансови.
За ЖП секция Плевен също съм запознат, че те извършват 90% от възстановителните и капитални ремонти по ЖП инфраструктурата на Р България. Преди години ходиха в Бургас, правиха ремонти и по 1-ва, 3-та и 8-ма линии. И работят много добре за оскъдното си оборудване. Но нека не забравим, че те стопанисват доста сериозна механизация за ремонт и профилактика.


Администратор
Почти на ръкаNikss написа:Интересно ми е какво представлява т.нар. "класически" метод за ремонт на линии с малък радиус на кривите? Работа на ръка ли или какво?



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори