
Това с господари на ефира и дирекцията ще им хареса.

Току - що проведох разговор с отдел "Музейна дейност" и разбрах, че съгласно Заповед № 186/22.05.2009 г. е разпоредено "във връзка с обогатяване на колецкията "музейно наследство на БДЖ", мотрисен влак 18-001.8 да се експонира на 1-ви музеен коловоз в Транспортен музей - Русе". Възложено е на Локомотивно депо Горна Оряховица да подготви влака за музеен експонат и да обезпечи транспортирането до музея. До тук добре. Но, въпросът е къде са ключовете от влак 18 001.8 и защо уредничката на музея се държи толкова непристойно с представители на Форум "Локомотиви"?Nikss написа:Какви ти няколко, ако трябва целия форум ще се изсипем там, да видят, че не се шегуваме.
Може и такива неща да има. В това се съмнявам и аз. Има нещо нечисто там, щом ключовете са толкова добре покрити.Nikss написа:Ключовете са си там, просто не им е чиста работата, затова не ги дават и се страхуват да не лъснат всичките далавери, а такива има, но всеки си пази хляба.
Вероятно ще се случи точно това, ще изгние на 1-ви музеен коловоз и когато вече е негодна за възстановяване, по стар български обичай, някой ще се сети, че може да се прави. А вече ще е късно...Nikss написа:А до кога ДМВ ще кисне в Русе? Докато я съсипят съвсем ли? Редно е да се направи нещо по въпроса и да им спрем кранчето на крещящата Банши и компания.
Сакън! Не думай за електрически екземпляр там, че току виж им хрумнала малоумната идея ала Господина Гергинчева да им дадат 42 077.8, та тогаз трябва да се чудим как да я спасим. Ако ставаше дума за ел. тяга, то трябваше експонат от серия 41 да има, да не говорим за дизелов локомотив серия 04, какъвто също не се запази. И това ако е музей, аз ще съм Супермен.WOLFMX написа:За съжаление нещата не са се променили.![]()
![]()
Найстина ли няма нито един електрически екземпляр на това място?