Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Кончарски истории

Мнение от dido73 »

До колкото знам днес на 238 колегите от лабораторията занимаващи се с АЛС и RFT са монтирали такива. Много любопитен факт - Кончар не си монтират въпросните устройства. :shock: Това създава доста въпроси. Защо :?: е първия. Някой може ли да разгадае тази загадка :?: :oops:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Остава да направят тестовете и тръгва. Водната проба на резервоарите също е направена.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Защото АЛС си е на администрацията собственик, а не на производителя (модернизатора)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

07 написа:Защото АЛС си е на администрацията собственик, а не на производителя (модернизатора)
Не виждам проблем да се поръча монтирането на АЛС от производителя по задание на собственика :shock:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46238 ще ходи в БС.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

dido73 написа:
07 написа:Защото АЛС си е на администрацията собственик, а не на производителя (модернизатора)
Не виждам проблем да се поръча монтирането на АЛС от производителя по задание на собственика :shock:
И аз не виждам но поради една или друга причина така е станало! Това да им е проблема на модернизираните машини!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 221.8 днес имаше проблеми, свързани с веригата за управление в тягов режим. Повредата беше, че по някаква причина не включваха линейните контактори от моторен шкаф S1. Причината убягваше доста на специалистите от Кончар, но с леко опипване на болното място показахме къде се крие ядът. След почукване от тук от там ЛК-то включи.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:46 221.8 днес имаше проблеми, свързани с веригата за управление в тягов режим. Повредата беше, че по някаква причина не включваха линейните контактори от моторен шкаф S1. Причината убягваше доста на специалистите от Кончар, но с леко опипване на болното място показахме къде се крие ядът. След почукване от тук от там ЛК-то включи.
С почукване ли се оправя супер модерен локомотив с микропроцесорно управление :?: :shock: :shock:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 200 отдавна им е минала модата. То и тауруса е демоде вече. Ама ремонт с почукване повече допада на ЕМВ серия 32.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и малко репортажни снимки от "БДЖ - КОНЧАР", където се работи по модернизацията на локомотиви 46 203, 46 205 и 46 218(голия кош):

В халето кипи работа:
Изображение

46 205.1 е почти готова:
Изображение

Кабина "А" на 46 205.1:
Изображение

Пантограф:
Изображение

Главен прекъсвач, покривен заземител и разрядник:
Изображение
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Сложили са трафа на 46205, което значи, че е отремонтиран. Забелязват се някакви нововъведения на пулта. Интересно за какво ли са?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Сложили са трафа на 46205 което значи, че е отремонтиран. Забелязват се някакви нововъведения на пулта. Интересно за какво ли са.
Трафа е готов, а ключа и оная балата "кутия" са за отоплението на кабината :wink: Онова бялото е регулатор на температурата, такъв подобен имат 61-ва серия.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нововъведения.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Нововъведения.


Да, удобни нововъведения. 46 203 е с изтеглен кабелаж, шкафовете ги правят ел. монтьорите, но се чакат чаркалаци, с които да ги напълнят. Пневмотаблото на 46 203 е готови и чака да бъде качено. Ето го:

Изображение
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Нали били пристигнали 4 тира с чаркове за 3 маш или само отделни възли.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация