Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

lok45111 написа:
svetlio75 написа:поживиом увидим както е казал руснака дано :)
Колкото и да не му се ще на някой, 42-ката ще тръгне.
Едва ли има някой, който да мисли лошо за този красив екземпляр. Още повече, че да кисне още на Долапите до изгниване и разпад не е оправдано. Нека се правят пари от пускането му на атракционни влакове, че с тъз 081 само се излагаме!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Да кисне на Долапите консервиран на закрито е по-оправдано от съсипването му. Добре, че ще се прави далече от София.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Да кисне на Долапите консервиран на закрито е по-оправдано от съсипването му. Добре, че ще се прави далече от София.
Съсипване не може да се нарече един качествен ВР. Още повече, че от Държавния резерв не са много съгласни да им седи там тази(а и други) машини и да им заема място в склада. Изкарана навън пък би била потенциална жертва на крадци, тъй, че точно това, което от сума време се говори е най - доброто за нея.

Пример: 01-23 е възстановена и до ден днешен не е съсипана, същото важи и за други музейни локомотиви.

В България много хора все още не могат да осъзнаят, че възстановяването на подобни машини не е съсипване, а напротив - дава им се втори живот и съответно се привлича клиентела за туристически пътувания.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

01.23 не е правена в Подуене и няма тонове цветни метали.
Ще е съсипване ако бъде докарана в Пд да се прави.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:01.23 не е правена в Подуене и няма тонове цветни метали.
Ще е съсипване ако бъде докарана в Пд да се прави.
Няма да се прави в Подуяне, тъй, че това не е проблем. Аз след обстойно премисляне на обстоятелствата, също и на драго сърце казах "ДА" за Горна Оряховица. Хем по - малко разкарване, хем ремонта е квалифициран за тази тяга, хем и няма опасност от ограбване.
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

Ми нека възстановят и 15 - 215 и тя печелеше много пари а сега гние в ЕП - Бойчиновци и чака средства за възстановяването и.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: отг

Мнение от Mario Evstatiev »

фена написа:Ми нека възстановят и 15 - 215 и тя печелеше много пари а сега гние в ЕП - Бойчиновци и чака средства за възстановяването и.
За 15-215 не съм компетентен относно техническото и състояние, но със сигурност тя в момента не е приоритетна, правят се други парни локомотиви, за които се гонят срокове.

42 077.8 трябваше отдавна да е възстановена и да вози туристическите влакове из България. Със сигурност щеше да се е изплатила десетократно со сега само с приход от атракциони. Пък и няма сложна поддръжка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Форумистите от Горна Оряховица да се оглеждат, тъй като както бе обещано, тази седмица трябва да излезе заповед за транспортиране на локомотива в Локомотивно депо Г. Оряховица, както и заповедта за възстановителен ремонт.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

А след това към кое депо ще бъде зачислен знае ли се?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44.123 написа:А след това към кое депо ще бъде зачислен знае ли се?
Вероятно ще се съхранява в ГО когато не е на атракционни пътувания. То тъй и тъй Русе от години е към ГО, та все тая.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

44.123 написа:А след това към кое депо ще бъде зачислен знае ли се?
Тя са води на депо Р и не е отчислявана от там за да се налага ново зачисляване. Машината не е бракувана, а са води в изолация. Но в края на краищата думата има дирекцията. А къде ще домува и на кое депо ще са начисляват разходите и приходите й е друг въпрос, чийто отговор също ще дойде от София.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Емо,

то по - важното е обещаната заповед най - накрая да излезе и да се стартира реална работа по ремонта. Защото обещанията от ТПС/Локомотиви/ са все, че процедурата се придвижва, но като гледам с каква скорост се придвижва, току - виж машината си изгнила докато сколасат да я закарат и натикат в ел. цеха на депо Г. Оряховица, че да почнем да действаме по нея.
Мнения: 96
Регистриран на: Чет Авг 28, 2008 2:11 pm
Местоположение: България

Мнение от nagi »

:arrow:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Какво ще я правят 42 133, и това не е ли този локомотив който ползват за "печене" на пясък?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Saruman написа:Какво ще я правят 42 133, и това не е ли този локомотив който ползват за "печене" на пясък?
Темата е за 42 077.8, 42-133 беше стационарен източник на ел. напрежение, вероятно ще я бракуват и нарежат.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация