Едва ли има някой, който да мисли лошо за този красив екземпляр. Още повече, че да кисне още на Долапите до изгниване и разпад не е оправдано. Нека се правят пари от пускането му на атракционни влакове, че с тъз 081 само се излагаме!lok45111 написа:Колкото и да не му се ще на някой, 42-ката ще тръгне.svetlio75 написа:поживиом увидим както е казал руснака дано

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Съсипване не може да се нарече един качествен ВР. Още повече, че от Държавния резерв не са много съгласни да им седи там тази(а и други) машини и да им заема място в склада. Изкарана навън пък би била потенциална жертва на крадци, тъй, че точно това, което от сума време се говори е най - доброто за нея.bdz46 написа:Да кисне на Долапите консервиран на закрито е по-оправдано от съсипването му. Добре, че ще се прави далече от София.
Пример: 01-23 е възстановена и до ден днешен не е съсипана, същото важи и за други музейни локомотиви.
В България много хора все още не могат да осъзнаят, че възстановяването на подобни машини не е съсипване, а напротив - дава им се втори живот и съответно се привлича клиентела за туристически пътувания.

Администратор
Няма да се прави в Подуяне, тъй, че това не е проблем. Аз след обстойно премисляне на обстоятелствата, също и на драго сърце казах "ДА" за Горна Оряховица. Хем по - малко разкарване, хем ремонта е квалифициран за тази тяга, хем и няма опасност от ограбване.bdz46 написа:01.23 не е правена в Подуене и няма тонове цветни метали.
Ще е съсипване ако бъде докарана в Пд да се прави.

Ми нека възстановят и 15 - 215 и тя печелеше много пари а сега гние в ЕП - Бойчиновци и чака средства за възстановяването и.

Администратор
За 15-215 не съм компетентен относно техническото и състояние, но със сигурност тя в момента не е приоритетна, правят се други парни локомотиви, за които се гонят срокове.фена написа:Ми нека възстановят и 15 - 215 и тя печелеше много пари а сега гние в ЕП - Бойчиновци и чака средства за възстановяването и.
42 077.8 трябваше отдавна да е възстановена и да вози туристическите влакове из България. Със сигурност щеше да се е изплатила десетократно со сега само с приход от атракциони. Пък и няма сложна поддръжка.

Администратор

Акредитиран фотограф


Глобален модератор
Тя са води на депо Р и не е отчислявана от там за да се налага ново зачисляване. Машината не е бракувана, а са води в изолация. Но в края на краищата думата има дирекцията. А къде ще домува и на кое депо ще са начисляват разходите и приходите й е друг въпрос, чийто отговор също ще дойде от София.44.123 написа:А след това към кое депо ще бъде зачислен знае ли се?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор
Емо,
то по - важното е обещаната заповед най - накрая да излезе и да се стартира реална работа по ремонта. Защото обещанията от ТПС/Локомотиви/ са все, че процедурата се придвижва, но като гледам с каква скорост се придвижва, току - виж машината си изгнила докато сколасат да я закарат и натикат в ел. цеха на депо Г. Оряховица, че да почнем да действаме по нея.
то по - важното е обещаната заповед най - накрая да излезе и да се стартира реална работа по ремонта. Защото обещанията от ТПС/Локомотиви/ са все, че процедурата се придвижва, но като гледам с каква скорост се придвижва, току - виж машината си изгнила докато сколасат да я закарат и натикат в ел. цеха на депо Г. Оряховица, че да почнем да действаме по нея.

Последно промяна от nagi на Съб Юли 03, 2010 11:30 am, променено общо 1 път.


Администратор
Информация
Модератори