Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

bdz46 написа:Когато са я строили не са правили сметка за КМ.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.
Tодоре абсолютно съм съгласен с теб. По тежкия участък е Плачковци - Кръстец. При сухо време и повечко късмет може и да издрапа с 750 тона. Все пак тука решаващо значение оказва сцепната маса а не мощността на локомотива. Да не забравяме че и скороста е ниска и не може да се използва "Boost mode".
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

vesko7 написа:
bdz46 написа:Когато са я строили не са правили сметка за КМ.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.
Tодоре абсолютно съм съгласен с теб. По тежкия участък е Плачковци - Кръстец. При сухо време и повечко късмет може и да издрапа с 750 тона. Все пак тука решаващо значение оказва сцепната маса а не мощността на локомотива. Да не забравяме че и скороста е ниска и не може да се използва "Boost mode".
Аз съм съгласен и с двама ви, ОБАЧЕ:... какъв е тонажа на един Карго влак? 1500? 2000? а може би 2500 тона? А Веско, ако мощността на един лок не е достатъчна, сцепното тегло колкото ще да е, няма ли мощност нищо не става от тоя лок. Тук и ТД имат значение. Тъй, че просто нещата са свързани едно с друго. :) :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:А Веско, ако мощността на един лок не е достатъчна, сцепното тегло колкото ще да е, няма ли мощност нищо не става от тоя лок.
Не е баш така. Ако има сцепно тегло, мощността има значение само за постижимата скорост.
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

Според градските легенди (железничарските по-скоро), тук в Стара Загора се говори, че локомотивът на Дисполок - ES 64 U2 - 061, се е качвал на Кръстец от към Дъбово с 900 тона влак... Това са май две норми за 45-та серия, поправете ме ако греша... Нямам идея дали наистина се е случвало или е само легенда, но поне така се говори... Нито пък имам идея кога се е случило и кога този локомотив е идвал по "нашите земи"... :)
Що се отнася до сцеплението, предполагам вие по-добре от мен знаете, че този тип локомотиви имат много добра системата против буксуване - при буксуване се разтоварва само този тягов двигател, чиято ос приплъзва... Предполагам, финия кварцов пясък се включва също много успешно в такива ситуации...
Моля някой по-запознат от мен да каже, има ли разлика (модел, технически параметри) между локомотива на Дисполок, който БДЖ ползва известно време и този на Rail Kargo, който сега ще вози състава на блок-влака до Стара Загора...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ES64U2-061 не е ходил по Кръстец, но знаем всички, че за Голямо Село е качвал по норма и половина за 46-та серия, тъй, че сравнително вярни са предположенията на колегите. Но, има едно голямо НО! Ако е лигаво времето, може и да се озори с 900-те тона.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ekcnpec написа:...Моля някой по-запознат от мен да каже, има ли разлика (модел, технически параметри) между локомотива на Дисполок, който БДЖ ползва известно време и този на Rail Kargo, който сега ще вози състава на блок-влака до Стара Загора...[/color]
Почти близнаци са-само дето ЖЪЛТУРКО-то имаше допълнително още 1 пантограф.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Твърдението че подобна машина не би се справила с 600-700 тона влак в 30/1000 е несириозно. Някой да се е разхождал из австрийските Алпи ?
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

disell написа:Почти близнаци са-само дето ЖЪЛТУРКО-то имаше допълнително още 1 пантограф.
Ха, това означава ли, че локомотивът на Дисполок е имал 3 пантографа... :?:
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Точно това означава :) Машината беше много хубава и продължава да е. За последно имах щастието да я видя февруари месец в Кьолн.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:Твърдението че подобна машина не би се справила с 600-700 тона влак в 30/1000 е несириозно. Някой да се е разхождал из австрийските Алпи ?
Taм обаче скоростта не е 40-60 км/ч и нямаш криви с R<250, тези неща също са от значение
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

NiGhtPiSH написа:Точно това означава :)
И това е вероятно за да може локомотивът да бъде "многосистемен"...

Всъщност, сега и аз се загледах... На тези двете снимки ясно се виждат трите пантографа...

Изображение

Изображение

Снимките са на rexkos и са публикувани в темата за ES 64 U2...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Tретия е бил монтиран за проби когато е бил в Унгария и след това е дошъл у нас и явно от ДИСПОЛОК са преценили ,че може да го пращат и на други рекламни тестове и затова не си правят труда да го махат.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация