Tодоре абсолютно съм съгласен с теб. По тежкия участък е Плачковци - Кръстец. При сухо време и повечко късмет може и да издрапа с 750 тона. Все пак тука решаващо значение оказва сцепната маса а не мощността на локомотива. Да не забравяме че и скороста е ниска и не може да се използва "Boost mode".bdz46 написа:Когато са я строили не са правили сметка за КМ.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Аз съм съгласен и с двама ви, ОБАЧЕ:... какъв е тонажа на един Карго влак? 1500? 2000? а може би 2500 тона? А Веско, ако мощността на един лок не е достатъчна, сцепното тегло колкото ще да е, няма ли мощност нищо не става от тоя лок. Тук и ТД имат значение. Тъй, че просто нещата са свързани едно с друго.vesko7 написа:Tодоре абсолютно съм съгласен с теб. По тежкия участък е Плачковци - Кръстец. При сухо време и повечко късмет може и да издрапа с 750 тона. Все пак тука решаващо значение оказва сцепната маса а не мощността на локомотива. Да не забравяме че и скороста е ниска и не може да се използва "Boost mode".bdz46 написа:Когато са я строили не са правили сметка за КМ.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Според градските легенди (железничарските по-скоро), тук в Стара Загора се говори, че локомотивът на Дисполок - ES 64 U2 - 061, се е качвал на Кръстец от към Дъбово с 900 тона влак... Това са май две норми за 45-та серия, поправете ме ако греша... Нямам идея дали наистина се е случвало или е само легенда, но поне така се говори... Нито пък имам идея кога се е случило и кога този локомотив е идвал по "нашите земи"... 
Що се отнася до сцеплението, предполагам вие по-добре от мен знаете, че този тип локомотиви имат много добра системата против буксуване - при буксуване се разтоварва само този тягов двигател, чиято ос приплъзва... Предполагам, финия кварцов пясък се включва също много успешно в такива ситуации...
Моля някой по-запознат от мен да каже, има ли разлика (модел, технически параметри) между локомотива на Дисполок, който БДЖ ползва известно време и този на Rail Kargo, който сега ще вози състава на блок-влака до Стара Загора...

Що се отнася до сцеплението, предполагам вие по-добре от мен знаете, че този тип локомотиви имат много добра системата против буксуване - при буксуване се разтоварва само този тягов двигател, чиято ос приплъзва... Предполагам, финия кварцов пясък се включва също много успешно в такива ситуации...
Моля някой по-запознат от мен да каже, има ли разлика (модел, технически параметри) между локомотива на Дисполок, който БДЖ ползва известно време и този на Rail Kargo, който сега ще вози състава на блок-влака до Стара Загора...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...

Администратор
Почти близнаци са-само дето ЖЪЛТУРКО-то имаше допълнително още 1 пантограф.Ekcnpec написа:...Моля някой по-запознат от мен да каже, има ли разлика (модел, технически параметри) между локомотива на Дисполок, който БДЖ ползва известно време и този на Rail Kargo, който сега ще вози състава на блок-влака до Стара Загора...[/color]

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


И това е вероятно за да може локомотивът да бъде "многосистемен"...NiGhtPiSH написа:Точно това означава![]()
Всъщност, сега и аз се загледах... На тези двете снимки ясно се виждат трите пантографа...

Снимките са на rexkos и са публикувани в темата за ES 64 U2...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...
Информация
Модератори