Впечатление прави добре направения ремонт на ЕМВ вътре. Забелязах, че РУ-тата са настроени по - добре отколкото очаквах и не блъска толкова. В кабините също е пипано доста. Не съм имал време да я заглеждам по - обстойно или да правя технически наблюдения върху нея, но това е първоначалното ми впечатление.bdz46 написа:Не е толкова стряскаща: 32 081.2 (ex 32 118.2)

Администратор
Днес научих една новина за 32-123/124, че заминава за София да работи, а за Бургас идва една счупена еликтричка от Стара Загора 



Прочетох, че в момента има недостиг на нови ЕМВ в София, но ми е интересно защо само по трета линия останаха мотрисите 32ра серия?
По едно време доста влакове бяха с 32 серия, но сега гледам в графика, че 32081 се лангърка само по трета линия, а останалите са Desiro.
Да не би някоя автобусна фирма да е почерпила, за да стане така?
По едно време доста влакове бяха с 32 серия, но сега гледам в графика, че 32081 се лангърка само по трета линия, а останалите са Desiro.
Да не би някоя автобусна фирма да е почерпила, за да стане така?



Администратор

Акредитиран фотограф

Акредитиран фотограф

Че то с коя правена досега СФ гробница не са имали проблеми? Толкова са занемарени, че няма на къде... в ЛВЗ дори и да ги ремонтират те пак почват с повредите. Просто минало й е времето на тъз техника и е наложително час по-скоро да започне поетапното изваждане от експлоатация на тези иначе много добри някога тягови единици. За сведение, един качествен КР на занемарена СФ гробница се прави между 2 и 3 години до състояние "от завода". Единственото, което ме дразни е, че отново са до 80 км/ч, но... съдба.44.123 написа:Дочух, че има ли бая проблеми с нея и са я изоставали и ще бъде донор за части, но не мога да потвърдя информацията на пълно.bdz46 написа:32 089/090 се прави в ЛВЗ.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Информация
Модератори