
Администратор
Тук дискутирайте всичко свързано с ЕМВ 32 на депо София. За прегледност прилагам списък:
32.077-32.078 - СОФИЯ
32.079-32.080 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА КУЛАТА/
32.082-32.118 - СОФИЯ
32.083-32.084 - СОФИЯ
32.085-32.086 - СОФИЯ
32.089-32.090 - СОФИЯ
32.095-32.096 - СОФИЯ
32.101-32.102 - СОФИЯ
32.103-32.104 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА КУЛАТА/
32.107-32.108 - СОФИЯ
32.109-32.110 - СОФИЯ
32.111-32.112 - СОФИЯ
32.115-32.116 - СОФИЯ
32.119-32.120 - СОФИЯ
32.123-32.124 - СОФИЯ
32.139-32.140 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА ДУПНИЦА/
32.141-32.142 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ В ЖПЗ/
32.143-32.144 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА КУЛАТА/
32.145-32.146 - СОФИЯ
32.077-32.078 - СОФИЯ
32.079-32.080 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА КУЛАТА/
32.082-32.118 - СОФИЯ
32.083-32.084 - СОФИЯ
32.085-32.086 - СОФИЯ
32.089-32.090 - СОФИЯ
32.095-32.096 - СОФИЯ
32.101-32.102 - СОФИЯ
32.103-32.104 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА КУЛАТА/
32.107-32.108 - СОФИЯ
32.109-32.110 - СОФИЯ
32.111-32.112 - СОФИЯ
32.115-32.116 - СОФИЯ
32.119-32.120 - СОФИЯ
32.123-32.124 - СОФИЯ
32.139-32.140 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА ДУПНИЦА/
32.141-32.142 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ В ЖПЗ/
32.143-32.144 - СОФИЯ/ИЗОЛАЦИЯ НА КУЛАТА/
32.145-32.146 - СОФИЯ

Администратор

Акредитиран фотограф

Дочух, че 32 089/090 била готова и дори пристигнала в Мездра както стана с 32 119/120 след излизането й от ЛВЗ. Малко ме съмнява тая работа и затова нека някой да попита и каже дали един мой познат (началник-влак) ме е излъгал, но досега не ме е и ще ме учуди. А 119/120 вече поизгуби част от блясъка си.
Може и да се е припознал ако я е видял отдалеч, но ако 089/090 е готова (което според мен е невъзможно толкова бързо) това е много добре.


А таман се чудех в темата Актуална информация за 32082/118 , сега прочетох какво се е случило. А какви са средните секции?

Аха ясно значи са сменили сами 81 с 118.


Администратор

Работят в Мездра.
32 123 беше много добра ЕМВ преди да влезе за СР.
Като излезе започна да се саморазпада. Само на мен ми се случи два пъти да изпадат контакти на ЛК, също и да остава на позиция заради неплътни ЕПВ. И на двете половинки шунтовите контактори са стопени (така излезе от СР).
П. П. И тя е хибрид. Затова е с електронно РУ.
32 123 беше много добра ЕМВ преди да влезе за СР.
Като излезе започна да се саморазпада. Само на мен ми се случи два пъти да изпадат контакти на ЛК, също и да остава на позиция заради неплътни ЕПВ. И на двете половинки шунтовите контактори са стопени (така излезе от СР).
П. П. И тя е хибрид. Затова е с електронно РУ.

Администратор
Nikss написа:Дочух, че 32 089/090 била готова и дори пристигнала в Мездра



Дочух, но невярни факти!
При посещението на оторизиран екип от Форум"Локомотиви" в ЛВЗ-Русе, нашия екип бе разведен и му бе разяснено актуалното състояние на ремонтиращите се там ЕМВ 32. Направени са и достатъчно снимки, на които ясно показателно ще видите, че 32-089/090 все още ще има да почака докато пристигне в Мездра. Влака е разглобен, но БДЖ не са превели пори, поради което този и още два ремонтиращи се там ЕМВ са в "замразено" състояние, което пък след себе си води доста беди за работещите вЛВЗ. А работа има. Но няма нито яснота какви "негорими" материали иска БДЖ, нито кога ще се преведат заветните пари за иначе добрите ремонти на ЕМВ. Само да поясня, че в момента 32-069/070 и 32-137/138 също са разглобени, сменен е кабелаж, но чакат пари и яснота. "Блекзила"-та, както наричаха 089_090 е на същия хал, но по нея има и доста кърпежни работи.
64.19

Лошо... при това положение до идната година май ще си стоят замразени ремонтите... след като отпуснат бюджет 2010 трябва нещата да потръгнат с пълна сила. 
А относно дочутото разбрах, че са ме подвели - просто 119/120 вече редовно си работи в Мездра, но поради спретнатият й вид един началник-влак се е припознал.
То в днешно време да видиш лъскава софийска 32-ка е чудо. 

А относно дочутото разбрах, че са ме подвели - просто 119/120 вече редовно си работи в Мездра, но поради спретнатият й вид един началник-влак се е припознал.


Информация
Модератори