Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Проектните скорости по 16-та линия са следните:
Септември-Варвара 50
Варвара-Долене 30
Долене-Костандово 35
Костандово-Велинград юг 40
Велинград юг-Аврамово 35
Аврамово-Черна места 30
Черна места-Белица 60
Белица-Разлог 50
Разлог-Добринище 60

за 60 км/ч проектно е била и линията Пазарджик-Варвара
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интерес представлява фактът , че Черна Места - Белица е бил даден за 60 , а линията точно там не е в много равнинен терен и за някои участъци скорост по - висока от 40 е опасна.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Септември-Варвара 70км/ч. проектна.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Какво е предимството и какъв е недостатъка на стандарта 760 мм?
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

kgeorgiev написа:Какво е предимството и какъв е недостатъка на стандарта 760 мм?
Предполагам като предимство може да се спомене, че се използва за прокарване в трудни и планински райони, с голяма надморска височина. Като недостатък - малката скорост. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Nikss написа:
kgeorgiev написа:Какво е предимството и какъв е недостатъка на стандарта 760 мм?
Предполагам като предимство може да се спомене, че се използва за прокарване в трудни и планински райони, с голяма надморска височина. Като недостатък - малката скорост. :)
А Червен Бряг - Оряхово какъв е като характеристика
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Недостатъци могат да се изнамерят много - нужда от претоварване на товарите, прекачване на пътниците, малка скорост, изграждане на отделни депа и бази, нужда от нестандартен подвижен състав и т. н.
Основното предимство е по-бързото и евтино изграждане в труден терен, заради допусканите много по-малки радиуси на кривите.
Чб - Ох беше в равнина, но тя е започната за военни цели, където независимо от терена се търси максимално бързо и лесно построяване. Предполагам точно, защото е в полето са я започнали на 760 мм, вместо на класическото 600 мм.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

bdz46 написа:..Предполагам точно, защото е в полето са я започнали на 760 мм, вместо на класическото 600 мм.
В един документ за строителството на линията е посочено , че поради липса на релсови звена за 600 мм , се е започнал строеж с такива за 760.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация