
Проектните скорости по 16-та линия са следните:
Септември-Варвара 50
Варвара-Долене 30
Долене-Костандово 35
Костандово-Велинград юг 40
Велинград юг-Аврамово 35
Аврамово-Черна места 30
Черна места-Белица 60
Белица-Разлог 50
Разлог-Добринище 60
за 60 км/ч проектно е била и линията Пазарджик-Варвара
Септември-Варвара 50
Варвара-Долене 30
Долене-Костандово 35
Костандово-Велинград юг 40
Велинград юг-Аврамово 35
Аврамово-Черна места 30
Черна места-Белица 60
Белица-Разлог 50
Разлог-Добринище 60
за 60 км/ч проектно е била и линията Пазарджик-Варвара
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Какво е предимството и какъв е недостатъка на стандарта 760 мм?

А Червен Бряг - Оряхово какъв е като характеристикаNikss написа:Предполагам като предимство може да се спомене, че се използва за прокарване в трудни и планински райони, с голяма надморска височина. Като недостатък - малката скорост.kgeorgiev написа:Какво е предимството и какъв е недостатъка на стандарта 760 мм?
Недостатъци могат да се изнамерят много - нужда от претоварване на товарите, прекачване на пътниците, малка скорост, изграждане на отделни депа и бази, нужда от нестандартен подвижен състав и т. н.
Основното предимство е по-бързото и евтино изграждане в труден терен, заради допусканите много по-малки радиуси на кривите.
Чб - Ох беше в равнина, но тя е започната за военни цели, където независимо от терена се търси максимално бързо и лесно построяване. Предполагам точно, защото е в полето са я започнали на 760 мм, вместо на класическото 600 мм.
Основното предимство е по-бързото и евтино изграждане в труден терен, заради допусканите много по-малки радиуси на кривите.
Чб - Ох беше в равнина, но тя е започната за военни цели, където независимо от терена се търси максимално бързо и лесно построяване. Предполагам точно, защото е в полето са я започнали на 760 мм, вместо на класическото 600 мм.
Информация
Модератори