Взимам си думите назад. "Възстановеният" вагон 081 се оказа бившия 118 с нови табели 32 081. Досегашния 081 се бракува.bdz46 написа:Вагон 32 081 е направен и ЕМВ вече работи в стандартния състав 081-082.
083/084 беше готова, ама я ограбиха и стана като с 33 009/010 - готова на оградата.Nikss написа:Интересно от 32-ките 123/124 не се ли движеше? 083/084 също преди време се спомена, че била почти готова, ама нещо се разсъхна работата и не тръгна. До колкото знам от софийските 32 налични са 107/108, 109/110, 082/118, 115/116, 119/120 и 145/146.
082/118 вече е 081/082 (виж по-горе) и работи.
123/124 работи в Бургас.
107, 109, 115, 119 и 145 се движат.
днес 32-123/124 е случаен ремонт за смяна на малко забно колело 
преди 2 седмици 2 ГВП грамна
редуктори правихме сащто така
испаднали болтове

преди 2 седмици 2 ГВП грамна
редуктори правихме сащто така
испаднали болтове

хахахаха мале мале смятаи отпускат пари пак те ги изяждат и после се возят на таратаики 

Добре , че все още не съм я мяркал към нашия край.Все засичам или 32119-0+32120-8 , или 32145-5+32146-3.От както пуснаха новите мотриси , пътниците съвсем се разглезиха и като видят идващата 32-00-ка (най - често това е 10111 / 10112) , се мръщят. Веднъж дори едно момиче , пътуващо от ПО до Стм си сложи вестник на седалката и седна. 


Акредитиран фотограф
А контактори? Силовите контакти имаха навика да изпадат. Шунтовите контактори правени ли са (бяха стопени)?markos написа:днес 32-123/124 е случаен ремонт за смяна на малко забно колело
преди 2 седмици 2 ГВП грамна
редуктори правихме сащто така
испаднали болтове


Администратор
Не е толкова стряскаща: 32 081.2 (ex 32 118.2)
просто само ГВП грамналоbdz46 написа:А контактори? Силовите контакти имаха навика да изпадат. Шунтовите контактори правени ли са (бяха стопени)?markos написа:днес 32-123/124 е случаен ремонт за смяна на малко забно колело
преди 2 седмици 2 ГВП грамна
редуктори правихме сащто така
испаднали болтове
Информация
Модератори