
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Понеже се позабрави малко темата,нека дам какво е състоянието на локомотивния парк при нас (на базата на последната информация от картона в депото):
Дизели:
серия 06-00
в движение: 018 , 043 , 054 , 066 , 081 и 097.
010 и 089 чакат ремонти , 056 ком. в Ст.Загора
серия 07-00
в движение: 016 , 020 , 064 , 106 , 123 и 124
009 , 017 , 018 и 022 са МФИ
019 е ПР в Горна Oряховица
Електровози:
серия 43-00
в движение: 309 , 506 , 515 , 517 , 529 , 532 , 533 , 535 и 539
527 и 534 са МФИ
538 е Сл.Р. в Мездра,за доказателство-тук
серия 44-00
в движение: 058 , 060 , 063 , 064 , 099 , 128 , 130 , 131 , 132 , 134 и 135
057 , 097 и 133 са МФИ
082 е ПР
серия 45
в движение: 150 , 154 , 155 , 169 , 185 и 187
153 е СР,а 167 е Сл.Р
серия 46-00
229 мърда по железните пътища
Маневрени локомотиви:
серия 52-00
в движение 021 , 024 , 025 , 067 , 073(депо София) , 083 и 211
016 и 021 са МФИ,а 020 ПР
серия 61-00-и 3-те (013 , 014 и 015) са живи и здрави
Дизели:
серия 06-00
в движение: 018 , 043 , 054 , 066 , 081 и 097.
010 и 089 чакат ремонти , 056 ком. в Ст.Загора
серия 07-00
в движение: 016 , 020 , 064 , 106 , 123 и 124
009 , 017 , 018 и 022 са МФИ
019 е ПР в Горна Oряховица
Електровози:
серия 43-00
в движение: 309 , 506 , 515 , 517 , 529 , 532 , 533 , 535 и 539
527 и 534 са МФИ
538 е Сл.Р. в Мездра,за доказателство-тук
серия 44-00
в движение: 058 , 060 , 063 , 064 , 099 , 128 , 130 , 131 , 132 , 134 и 135
057 , 097 и 133 са МФИ
082 е ПР
серия 45
в движение: 150 , 154 , 155 , 169 , 185 и 187
153 е СР,а 167 е Сл.Р
серия 46-00
229 мърда по железните пътища

Маневрени локомотиви:
серия 52-00
в движение 021 , 024 , 025 , 067 , 073(депо София) , 083 и 211
016 и 021 са МФИ,а 020 ПР
серия 61-00-и 3-те (013 , 014 и 015) са живи и здрави


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Във филиално депо Димитровград ситуацията е следната:
серия 06-00
в движение: 059 , 077 , 082 , 083 , 088 , 094 , 096 , 099(депо София) и 115.
025 , 040 и 102 са МФИ,а 063 е ПР в Ст.Загора
серия 07-00
в движение е само 033,останалите (037 и 070) са МФИ
серия 55-00
в движение само 164 и 186(депо Дупница)
074 и 132 са МФИ,а 161 ГФИ
серия 06-00
в движение: 059 , 077 , 082 , 083 , 088 , 094 , 096 , 099(депо София) и 115.
025 , 040 и 102 са МФИ,а 063 е ПР в Ст.Загора
серия 07-00
в движение е само 033,останалите (037 и 070) са МФИ
серия 55-00
в движение само 164 и 186(депо Дупница)
074 и 132 са МФИ,а 161 ГФИ

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
в СФ положението с дизелите е добро но с ЕМВ-тата и ЛОК е отчайващо и ще става още по зле. лошото е че от спрените маш се свалят яко части за другите в последствие те за нищо не стават вече. такова еположението с 079, 080, 081, 083, 142 и 143 за сега. списъка ще се увеличава.
Последно промяна от 44142 на Пет Яну 12, 2007 11:04 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
от СФ маш в движение са: 072 ,073 ,074 ,076, 078, 084, 085, 087,
089,090, 096 ,098, 100, 101, 144, 149, 151, 152, 156, 157 и 198.
в изолация ( маш на които са им пообрани карантийте) 079, 080, 081, 083, 142 и 143.
ГПР 095 която скоро ще излезне.
СР 075 но много е вероятно да се причисли към списъка с маш в изолация.
скоро би трябвало да се спрат по мой сметки: 089, 098, 149 и 157.
089,090, 096 ,098, 100, 101, 144, 149, 151, 152, 156, 157 и 198.
в изолация ( маш на които са им пообрани карантийте) 079, 080, 081, 083, 142 и 143.
ГПР 095 която скоро ще излезне.
СР 075 но много е вероятно да се причисли към списъка с маш в изолация.
скоро би трябвало да се спрат по мой сметки: 089, 098, 149 и 157.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Толкова ли са зле?44142 написа:скоро би трябвало да се спрат по мой сметки: 089, 098, 149 и 157.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
не става въпрос за зле. лок не се спират на кой кагато му скимне че според някой бил зле лок. лок си имат картони в който се водят километрите и при натрупване на километри за голям ремонт се спират. сега измислиха някакви гимнастики и с протоколи вървят още над тези опр километри. въпросът е че тези протоколи не може да се разписват до безкрайност.
Добре е да ги спират за ремонт щом е необходим (в случая при натрупване на километри), но в депото трябва да се вземат сериозни мерки, иначе машините ще бъдат разграбени за нула време, както някои техни братя (079 и 142). Дано не се стигне да най-страшното....да се затрие депото.




Последно промяна от rexkos на Пет Яну 12, 2007 11:38 pm, променено общо 1 път.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Аз мисля,че въпроса опира до това дали има рез.части и бързодействащи мозъци.Предполагам проблема е в първото,но не бива да гледаш безхаберно,след като много добре знаеш,че не може протоколи да се разписават многократно,а все повече машини да стоят,превръщайки се в купчини желязо.Непростимо е според мен.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
за съжаление никой не го интересува. от началниците гледат да не се набиват в очите на тия от вазов и си траят. части се намират ако искат. как се напънаха и купиха чистонови чешки пантографи за 462, как купиха колоосно редукторни групи за 44, как купиха нови пружини за 44 и 45( поне на някой маш има). и тн.
Последно промяна от 44142 на Пет Яну 12, 2007 11:40 pm, променено общо 1 път.

Днес ме известиха за списъка с варненските 07-00-ци и останах доста неприятно изненадан:
В движение: 073 , 076 , 081 , 084 , 086 , 087 и 090.
Изолация: 072 и 088 на Асеново; 074 и 078 на Каспичан; 079 и 089 на Варна;
075 , 077 , 080 , 082 и 085 на Добрич; 07-83 е брак от години (със стария си номер).
В движение: 073 , 076 , 081 , 084 , 086 , 087 и 090.
Изолация: 072 и 088 на Асеново; 074 и 078 на Каспичан; 079 и 089 на Варна;
075 , 077 , 080 , 082 и 085 на Добрич; 07-83 е брак от години (със стария си номер).
Информация
Модератори