Тони_Казичане написа:Така като гледам качели е имало покушение по 44 101.4.Или не е поправян от много време.Това определено не ми харесва.Дано скоро го оправят и да не се излагат така да карат с толкова повреди.
Но найстина скаутски се е справил със задълженията си.Само 9 минути,това е перфектно.Та то тези който нямат никакви повреди по зле се справят.Този локомотив заслужава
МЕДАЛ

Причините за тези повреди са не само, че няма почти никакъв качествен ремонт, а и, че както колегата
44142 каза, кадърният персонал избяга и в депото сега са останали много малко свестни. Всичко останало не му пука за машините и правят ТП-та колкото да се отбие номера. Друг фактор е и това, че локомотивите не влизат редовно за екипировка поради недостиг и когато си дейде от Варна, лок се прегарира на друг влак, я за Кулаа, я за Варна пак и така докато не достигне хала на
44 101.4, че и по - лош

Иначе като цяло, макар и на три ТД, машината се справи отлично и успя да докара влак 360 до София без особености.
По въпроса за 9-те минути, те са не от машината, а от това, че цялата гара
Захарна фабрика е с намаление 25 км/ч, а
цялата гара София - с намаление 15 км/ч. Освен това в кривата след гара Горна баня по посака към гара ЗФ имаше
"Начало на временно намаление, изискващо преминаване на сигнализирания участък със скорост 25 км/час". Последното обаче не беше сигнализирано с
ПРЕДСИГНАЛ, а пък постоянното намаление
50 км/час на същото място беше останало без табела за начало от страната към гара Горна баня. Освен споменатите намаление всички знаеме и това небезизвестно намаление в района на ромската махала "Факултето"

Та със всичките тия намаления как да не вкараш влака закъснял. На гара ЗФ се набутват 3 мин. закъснение, на гара СФ още 3-4 мин. и по въпросните горе намаление поне още 3 мин. Даже цяло геройство е, че влака не е окъснял повече като се има в предвид, че на гара Драгичево редовно бива подпрян от ПВ 50290. Слава Богу вчера ПВ 50290 се беше наместил кротко в гарата и чакаше, а влак 360 премина транзитно. Освен това през гара Перник влак 360 премина транзит по главния коловоз и това спести малко, защото намалението 40 км/час е в другия край на гарата и до него влакът спокойно може да си върви с 75 - 80 км/час. Освен това на гара Перник - разпределителна също се мина транзит. Така, че 9-те минути закъснение са неизбежни и дори да си стъпиш на врата и да се изпотиш от каране до Перник, после започваш да закъсняваш. Единствения начин да вкараш този влак навреме в София е някак си до Перник да си с 4-5 мин. преди време, което също поне според мен е невъзможно.