Гост
Гост

Мнение от Гост »

lok45111 написа:44 101.4, която беше на три тягови двигателя, тъй като 4-ти ТД беше дал кръгов огън. Освен това по време на дежурството настъпиха следните повреди:

-Изпаднал носач на SAB регулатор - 1 ва колоос ЛЯВО;
-Бутон "Тифон" на контролера във 2-ра кабина окъсява и отпада АП "Тифони";
-Стъклочистачки във 2-ра кабина неизправни;
-Директна спирачка 1-ва кабина задържа бавно;
-Понякога изключва от реле 406;
-Слаба механика;

Макар и с тези повреди, локомотива се държеше добре и обслужи по график и тазсутрешния влак 360, който в гара София пристигна в 12:29 или с 9 мин. закъснение;
Така като гледам качели е имало покушение по 44 101.4.Или не е поправян от много време.Това определено не ми харесва.Дано скоро го оправят и да не се излагат така да карат с толкова повреди.
Но найстина скаутски се е справил със задълженията си.Само 9 минути,това е перфектно.Та то тези който нямат никакви повреди по зле се справят.Този локомотив заслужава МЕДАЛ :roll: :arrow:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

това си е нещо нормално за СФ лок на последък. няма какво да се чудите. като се цели да се затрие депо ПД и докато това не стане ще е така. не може в депото да няма шплентове, болтове, гайки и тн. в ремонта е останал една трета от необходимия персонал за рем на лок.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тони_Казичане написа:Така като гледам качели е имало покушение по 44 101.4.Или не е поправян от много време.Това определено не ми харесва.Дано скоро го оправят и да не се излагат така да карат с толкова повреди.
Но найстина скаутски се е справил със задълженията си.Само 9 минути,това е перфектно.Та то тези който нямат никакви повреди по зле се справят.Този локомотив заслужава МЕДАЛ :roll: :arrow:
Причините за тези повреди са не само, че няма почти никакъв качествен ремонт, а и, че както колегата 44142 каза, кадърният персонал избяга и в депото сега са останали много малко свестни. Всичко останало не му пука за машините и правят ТП-та колкото да се отбие номера. Друг фактор е и това, че локомотивите не влизат редовно за екипировка поради недостиг и когато си дейде от Варна, лок се прегарира на друг влак, я за Кулаа, я за Варна пак и така докато не достигне хала на 44 101.4, че и по - лош :evil: Иначе като цяло, макар и на три ТД, машината се справи отлично и успя да докара влак 360 до София без особености.

По въпроса за 9-те минути, те са не от машината, а от това, че цялата гара Захарна фабрика е с намаление 25 км/ч, а цялата гара София - с намаление 15 км/ч. Освен това в кривата след гара Горна баня по посака към гара ЗФ имаше "Начало на временно намаление, изискващо преминаване на сигнализирания участък със скорост 25 км/час". Последното обаче не беше сигнализирано с ПРЕДСИГНАЛ, а пък постоянното намаление 50 км/час на същото място беше останало без табела за начало от страната към гара Горна баня. Освен споменатите намаление всички знаеме и това небезизвестно намаление в района на ромската махала "Факултето" :evil: Та със всичките тия намаления как да не вкараш влака закъснял. На гара ЗФ се набутват 3 мин. закъснение, на гара СФ още 3-4 мин. и по въпросните горе намаление поне още 3 мин. Даже цяло геройство е, че влака не е окъснял повече като се има в предвид, че на гара Драгичево редовно бива подпрян от ПВ 50290. Слава Богу вчера ПВ 50290 се беше наместил кротко в гарата и чакаше, а влак 360 премина транзитно. Освен това през гара Перник влак 360 премина транзит по главния коловоз и това спести малко, защото намалението 40 км/час е в другия край на гарата и до него влакът спокойно може да си върви с 75 - 80 км/час. Освен това на гара Перник - разпределителна също се мина транзит. Така, че 9-те минути закъснение са неизбежни и дори да си стъпиш на врата и да се изпотиш от каране до Перник, после започваш да закъсняваш. Единствения начин да вкараш този влак навреме в София е някак си до Перник да си с 4-5 мин. преди време, което също поне според мен е невъзможно.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Тони_Казичане написа:......Този локомотив заслужава МЕДАЛ :roll: :arrow:
Само че "медала" да са ташаците на тоя дето го е пуснал да излезе на влак...... :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07 написа: Само че "медала" да са ташаците на тоя дето го е пуснал да излезе на влак...... :evil:
Е какво да пусне :?: :!: :roll: То в депото оня ден това беше най - здравата от счупените машини :twisted: Това ми напомняа един деломайстор на ЕМВ, който изпращаше двете ЕМВ за ПВ 20223 и каза на машиниста "давам ти една строшена и една счупена"
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Е и в Бс пуснаха ЕМВ с видимо пукнат бандаж :shock: преди време да обслужи КПВ
Мисълта ми е че ако недай боже стане нещо сте го отнесе този дето е пуснал машината.... Просто трябва да се даде гласност на проблема, сега в медии-те излиза само инфо че еди-колко си процента от лок били за ремонт...... Когато работата се раздуха сериозно ще започнат да отпускат повече пари...
В друга тема писах как от сумати време 44 120 е с протекли амортисьори (поне това се вижда отвън) но въпреки това неизменно е на 3660/1 този влак съм го видял само ведъж с различна машина един ден беше с 43 5... , която изглеждаше по добре от 44 120
А ако продължава така просто "Локомотивно стопанство" да се прекръсти на "Локомотивна безстопанственост"
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Машини няма, какъв ти ремонт :roll: :lol: Влаковете се обслужват прекосили и понякога се налага товарни влакове да чакат за машина с часове, да не говоря, че преди дни ПВ 30111 замина с 90 мин. закъснение поради липса на локомотив :evil:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 44 092.5 беше в депо Подуяне за смяна на тягов двигател, след като последният е дал кръгов огън. Освен това 43 525 влезе зао случаен ремонт също - превъртели бандажи, а 43 543 пък почнала да дава проблеми по ГВП и също се наложи спешна намеса. Да не говоря, че в депото днес преброих точно 9(девет) недействащи машини, спрени за планови и случайни ремонти. Не броя в това число паметниците 44 079.2 и 44 142.8, за които съвсем изгубвам надежда. Поне хубавото е, че има докарани нови пружини и амортисьори в склада, освен това има осем броя чисто нови комплектовани колооси за софийски машини. Друго хубаво е, че има нови букси за "Р-ките" :)
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа: Да не говоря, че в депото днес преброих точно 9(девет) недействащи машини, спрени за планови и случайни ремонти. Не броя в това число паметниците 44 079.2 и 44 142.8, за които съвсем изгубвам надежда.
Това трябва да са 080, 081, 083, 095, 143 и 148. Преброих пет. Кои са останалите 4 "щастливки"? :cry: :cry: :cry:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:
lok45111 написа: Да не говоря, че в депото днес преброих точно 9(девет) недействащи машини, спрени за планови и случайни ремонти. Не броя в това число паметниците 44 079.2 и 44 142.8, за които съвсем изгубвам надежда.
Това трябва да са 080, 081, 083, 095, 143 и 148. Преброих пет. Кои са останалите 4 "щастливки"? :cry: :cry: :cry:
44 100.6, 44 101.4*, 44 144.4 и 43 525.7

*Машината влезе в депо след като вчера се върна с изброените в началото ОСЕМ повреди :!:
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Майко мила. Дано ги оправят. 44 100 беше миналата седмица в движение. Видях я на 490. За 44 144 не се и съмнявам защо е там.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

rexkos написа:Майко мила. Дано ги оправят. 44 100 беше миналата седмица в движение. Видях я на 490. За 44 144 не се и съмнявам защо е там.
и двете са продължаващи ТП-та защото са за "вдигане", което означава да бъдат вдигани на крикове за някакви тежки ремонти по механиката. 100-цата нищо чудно да е за двигател, а 144 е ясна. Тя е доста зле. Даже мисля, че в последните дни се откърти компенсатор точно на нея.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Зачеркваме 44 144.4 от списъка на спрените софийски машини. Днес обслужи ПВ 10212. 8)
Един вагон, ама пълен! (4627)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

44 075 тия дни също се мотае из ремонта.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

144 си се движи. 44075 я спряха за СР.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация