
И къде в тарифата за превоз на пътници има такива условия? Както и някои други измислици? В тарифата ясно е казано при какви условия се ползват релационните билети отиване и връщане - връщането става в рамките на 30 дни с който искаш влак след заверка и доплащане за по-висока категория, ако е необходимо. Не нарушава ли самият превозвач условията за превоз, определени лично от него?
Отговорът на твоя въпрос е в листа с едрите болдвани букви , който са ти показали. Както виждаш , дори нарушението е затвърдено с официален документ , върху който вероятно има и подписи на определени длъжностни лица.pavel написа:....не нарушава ли самият превозвач условията за превоз, определени лично от него?

Има, което означава, че въпросните длъжностни лица са за затвора. Защото промени в тарифата нали знаеш, че се правят по съответната процедура - обсъждане, гласуване, утвърждаване и обявяване. Няма такова нещо "Заповед: Считано от еди кога си, се правят следните промени и пътниците могат това, това и това, а немогат това това и онова. Подпис - началник едикойси Иван, Драган или Петкан." Кой го е упълномощил Иван, Драган или Петкан еднолично да нарушава и да променя превозните условия?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Едва ли се е отличила с нещо освен с тунинга в кабините, който й е направен подобно на седмаците в депо Ва. Засега си е твърдо за 100 км/ч. Наскоро я мярках на 2614/3637, но сега са я върнали където й е мястото - 3660/3661. Уж да спира за КР, сега с протокол за надпробег... отдавна трябваше да е спряна. А дали прави добро ускорение зависи от много неща, ама айде да не започвам, че някой пак ще ме набеди, че нямам квалификация "Лок машинист" и други. (не, че трябва да имам, за да докажа, че понякога отсрещната страна греши) Освен това за колко км важи 1 протокол за надпробег? Защото си мисля, че при това положение не трябва тя и 092 да ходят на бързаците за Сф, а и двете са го правили откакто ги пуснаха с протоколите (някъде преди 2-3 месеца доколкото си спомням).
Лошото е, че и в ГО започнаха да шарят машините отвътре след големи ремонти както ги шарят и във Ва.


Лошото е, че и в ГО започнаха да шарят машините отвътре след големи ремонти както ги шарят и във Ва.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори