Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

3а транзит 50 км/ч за 360/1/2/3.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Транзитът в Перник е по книжка-разписание.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Като видях влака на Перник преди 10-ина дни , тайничко се надявах да подхванат Батановци - Радомир път 1, но не би !?!
:cry:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

То беше малко фалстарт, та само 20 м успяха да пресеят, ама сигурно следващите дни ще направят целия коловоз.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

80 км/ч през Перник е лудост.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Иди с 50225 до Пр и изчакай - шоуто е гарантирано.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 242 написа:80 км/ч през Перник е лудост.
Лудост, ама последните десетина години винаги е бил 80 транзитът.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

А за тези последни 10 години колко отнесени има на тази гара.. да оставим лошото техн състояние на коловоза, там непрекъснато щукат заплеснати човечета, чести маневри.. Какво пречи тогава да турим входа на По на 100 !
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Затова пътническата инфраструктура дори се прави с високи перони с полезна или надлезна достъпност. А за транзитни влакове както на Сф транзитния коловоз между 1 и 2 перон и може да се преминава с висока скорост.-

И ето ви две картинки за размисъл на тема инфраструктура.

Изображение

Изображение
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

46 242 написа:да оставим лошото техн състояние на коловоза, там непрекъснато щукат заплеснати човечета, чести маневри..
Глупости. Същото може да се каже и за още 150 гари.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Е айде посочи ми 5 от тези 150 гари с подобен риск.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Септември, Елин Пелин, Искър, Драгоман, Левски.
На всичките има не по-малко маневри, скоростта е голяма, има оживен нерегламентиран човекопоток и голям риск от сгазване.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В участъка Владо Тричков - Курило са започнали някакъв оздравителен ремонт по път №2. Насипвана е баластра, сменяни са тук - таме траверси и по някоя релса. Вероятно целта е да се махне намалението от 50 км/час.

Между Телиш и Червен Бряг също доста сериозно се работи по път №2, поради което има две намаления там - едно 50 и едно 70. По тази причина, преминаващите влакове реализират известно закъснение от 3-4 минути.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Плевенската секция е отличничка.Както винаги. Интересно само защо чоплят в Хумата-Рупци, а не в Хумата-телиш където е грохналия насип от 20 годишното намаление 50 км/час. :roll:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

46 242 написа:Плевенската секция е отличничка.Както винаги. Интересно само защо чоплят в Хумата-Рупци, а не в Хумата-телиш където е грохналия насип от 20 годишното намаление 50 км/час. :roll:
Всичко между Чб и Тш е за чоплене ако мен ме питаш. :wink:
Вчера на 6-ти коловоз на гара Чб видях паркирани 7-8 платформи натоварени с траверси. Вероятно ще ги ползват за п2 Чб-Хм. :roll: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация