
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Затова пътническата инфраструктура дори се прави с високи перони с полезна или надлезна достъпност. А за транзитни влакове както на Сф транзитния коловоз между 1 и 2 перон и може да се преминава с висока скорост.-
И ето ви две картинки за размисъл на тема инфраструктура.


И ето ви две картинки за размисъл на тема инфраструктура.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
В участъка Владо Тричков - Курило са започнали някакъв оздравителен ремонт по път №2. Насипвана е баластра, сменяни са тук - таме траверси и по някоя релса. Вероятно целта е да се махне намалението от 50 км/час.
Между Телиш и Червен Бряг също доста сериозно се работи по път №2, поради което има две намаления там - едно 50 и едно 70. По тази причина, преминаващите влакове реализират известно закъснение от 3-4 минути.
Между Телиш и Червен Бряг също доста сериозно се работи по път №2, поради което има две намаления там - едно 50 и едно 70. По тази причина, преминаващите влакове реализират известно закъснение от 3-4 минути.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Всичко между Чб и Тш е за чоплене ако мен ме питаш.46 242 написа:Плевенската секция е отличничка.Както винаги. Интересно само защо чоплят в Хумата-Рупци, а не в Хумата-телиш където е грохналия насип от 20 годишното намаление 50 км/час.

Вчера на 6-ти коловоз на гара Чб видях паркирани 7-8 платформи натоварени с траверси. Вероятно ще ги ползват за п2 Чб-Хм.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори