Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Никакъв необичаен път 1 колко пъти да повторя, че има пв по п1.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

46 242 написа:Кажи защо пaк не успяха да го ковнат навреме. Нали го пускат по необичаен след Ихтиман.
:roll:
Няма такъв филм. Прибави и 25 между Подуяне и Искъра.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok45111 написа:В участъка Их-Всо-Вк се движехме по необичаен път №1
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Да защото 10133 вече е минал Ихтиман и междугарието по п1 е свободно.Може да се приложи за 8614, но не и за 8692 когато по път 1 вървят 10125 и 10133.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Разбери че не става за всички влакове това. Отделно никой не може да задължи диспечера влака да върви по п1. И въпреки това минаваш два пъти през отклонение и половината междугарие с 60. Ползата от цялата гимнастика е 2-3 минути.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok45111 написа:За тази сметка за "БУРГАС" местата са свършили още в Петъка, влакът беше 100% населен и замина от Бургас по разписание, теглен от 46 205.1 и без бистро в състава си.
Тук Марио говори за населеността на 8614.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok43r написа:Разбери че не става за всички влакове това. Отделно никой не може да задължи диспечера влака да върви по п1. И въпреки това минаваш два пъти през отклонение и половината междугарие с 60. Ползата от цялата гимнастика е 2-3 минути.
Ползата е от Ихтиман до София само по необичаен. Сметни и ще видиш че изсмуква близо 7 мин
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И пак за 8692 е неприложима таз схема. На 8614 се приложи Их-Вк, като можеше да се продължи до Пд, ама диспечера има последната дума.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Така съм съгласен, само че без 25-те след Ик.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

lok45111 написа:И пак за 8692 е неприложима таз схема. На 8614 се приложи Их-Вк, като можеше да се продължи до Пд, ама диспечера има последната дума.
Как да е неприложима ! Много ли е трудно в неделя да се измести с 20 мин електричката !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:
lok45111 написа:И пак за 8692 е неприложима таз схема. На 8614 се приложи Их-Вк, като можеше да се продължи до Пд, ама диспечера има последната дума.
Как да е неприложима ! Много ли е трудно в неделя да се измести с 20 мин електричката !
По - добрият вариант е да се отпуснат пари и да се направят ремонти, особено на проблемните Их-Всо път 2, Пбк - Еп път 2 и съответно да се махнат онея 25 м/у Ик и Пд.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Не става само за 1 ден, то на този принцип и 8615 може да се измества само в петък.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Какви ремонти, те вече решили да не правят ремонти там, защото видите ли през далечната 2018 година там ще има нова линия ... До тогава - "Я камилата, я камиларя". Всеки лв вложен в жп инфраструктура между София и Пловдив е рентабилен и се избива бързо (и по други линии е така) и не виждам какво точно губят, ако си кърпят линията докато дойде голямата реконстрункция - защото я дойде, я не ...
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Пари за ремонти няма да се отпуснат. Cамо в едно изключение. И кое е по-лесно: ремонт на път или малко мозък в съставяне на ГДВ...
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

С коя машина е днес влак 2691?
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация