

Администратор
Не знам как точно стоят нещата с прегарирането на влака, тъй, че отговор тук не мога да дам.
Иначе да продължа с някои подробности: Оказа се, че в групата на PTG е и нашият английски съфорумец Danien(Dan43004), който се запозна както с мен, така и с някои представители на форума - Главния модератор и Saruman. Момчето се оказа много точно и изключително запалено по серия 87, в кабината на която успя и да се снима за спомен.
Ето го и Daniel в кабината на локомотив серия 87
Друго интересно и положително в това пътуване беше отзивчивостта на всички представители на БЖК и БДЖ и оказаното пълно съдействие на туристите. По гарите също срещахме съдействие, което за България чак ме учуди.
Допълнителната изненада, която БЛФ спретна на групата беше организирането и посещението в някои гари на канцеларията на дежурния ръководител и разглеждане на ОИ. Изнесоха се кратки опознавателни беседи, които много допаднаха на английските ни гости, които направиха снимки и видео. Интерес за тях представляваше ЕЦ-1 на гара Велико Търново, която гледаха със зяпнали уста. Тук моя чуждестранен приятел Garret си направи снимка на пулта на ЕЦ-1: Ето го и него, готов да обяви заминаването на влака
Една снимка от лекцията пред английски гости в гара Шумен:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... Shumen.jpg
Освен тези две гари, посетена бе и гара Царева Ливада, където също проявиха интерес към тамошното МРЦ.
Иначе да продължа с някои подробности: Оказа се, че в групата на PTG е и нашият английски съфорумец Danien(Dan43004), който се запозна както с мен, така и с някои представители на форума - Главния модератор и Saruman. Момчето се оказа много точно и изключително запалено по серия 87, в кабината на която успя и да се снима за спомен.
Ето го и Daniel в кабината на локомотив серия 87
Друго интересно и положително в това пътуване беше отзивчивостта на всички представители на БЖК и БДЖ и оказаното пълно съдействие на туристите. По гарите също срещахме съдействие, което за България чак ме учуди.
Допълнителната изненада, която БЛФ спретна на групата беше организирането и посещението в някои гари на канцеларията на дежурния ръководител и разглеждане на ОИ. Изнесоха се кратки опознавателни беседи, които много допаднаха на английските ни гости, които направиха снимки и видео. Интерес за тях представляваше ЕЦ-1 на гара Велико Търново, която гледаха със зяпнали уста. Тук моя чуждестранен приятел Garret си направи снимка на пулта на ЕЦ-1: Ето го и него, готов да обяви заминаването на влака
Една снимка от лекцията пред английски гости в гара Шумен:
http://lokforum.com/gallery/albums/user ... Shumen.jpg
Освен тези две гари, посетена бе и гара Царева Ливада, където също проявиха интерес към тамошното МРЦ.
Макар и със закъснение, и аз се включвам с впечатления и няколко снимки от атракционното пътуване (в частност от фотопаузата на гара Казанлък на 1 май 2010 г.)
Както вече Марио спомена, от английска страна туроператор е бил отново PTG, а от българска страна - фирмата AcrossEurope. Това го научих след разговор на гара Казналък с ексурзоводката, която придружаваше групата през 3-те дни. Радващото в случая е, че в този тясно специализиран сегмент от пазара се появява още една фирма, която реализира пътуване съвместно с БЖК и БДЖ. Дано скоро видим и оживена конкуренция между няколко фирми дори за едно пътуване на чужденци с влак!
Сега е ред на малко фотоматериал от 1 май на гара Казанлък..
Гара Казанлък ни посрещна отново образцова и слънчева:
http://www.foto.bg/data/7385/P11001541.JPG
Ръководител-движение посреща влака на БЖК, влизащ в гарата:
http://www.foto.bg/data/7385/P11001503.JPG
http://www.foto.bg/data/7385/P11001512.JPG
Самата атракционна композиция отблизо (*за жалост слънцето не беше с нас..)
http://www.foto.bg/data/7385/P1100152.JPG
Снимка на моя милост, покатерена на локомотива отпред
http://www.foto.bg/data/7385/P11001611.JPG
И за финал снимка на предоволния в този ден администратор в кабината на 87 020-4
http://www.foto.bg/data/7385/P11001622.JPG

Както вече Марио спомена, от английска страна туроператор е бил отново PTG, а от българска страна - фирмата AcrossEurope. Това го научих след разговор на гара Казналък с ексурзоводката, която придружаваше групата през 3-те дни. Радващото в случая е, че в този тясно специализиран сегмент от пазара се появява още една фирма, която реализира пътуване съвместно с БЖК и БДЖ. Дано скоро видим и оживена конкуренция между няколко фирми дори за едно пътуване на чужденци с влак!
Сега е ред на малко фотоматериал от 1 май на гара Казанлък..



Гара Казанлък ни посрещна отново образцова и слънчева:
http://www.foto.bg/data/7385/P11001541.JPG
Ръководител-движение посреща влака на БЖК, влизащ в гарата:
http://www.foto.bg/data/7385/P11001503.JPG
http://www.foto.bg/data/7385/P11001512.JPG
Самата атракционна композиция отблизо (*за жалост слънцето не беше с нас..)
http://www.foto.bg/data/7385/P1100152.JPG
Снимка на моя милост, покатерена на локомотива отпред

http://www.foto.bg/data/7385/P11001611.JPG
И за финал снимка на предоволния в този ден администратор в кабината на 87 020-4
http://www.foto.bg/data/7385/P11001622.JPG
Пътувай с влак - спаси природата!
Фотографът Phil Wormald вече е качил снимките си от пътуването.

Администратор
ХахахахVESO написа:Фотографът Phil Wormald вече е качил снимките си от пътуването.

Хванали са ме папарашки как прехвърляме стола на гара Пирдоп.

На предпоследната снимка се вижда една ласкава Шкодичка, която можеби скоро щи заприпка Коя е мистериозната дамата ?

Администратор
Това е 44 130-3, която е в Кончар.фена написа:На предпоследната снимка се вижда една ласкава Шкодичка, която можеби скоро щи заприпка Коя е мистериозната дамата ?
В рамките на екскурзията, групата е посетила и Кончарското хале в Подуяне.

Администратор
Марио се вижда от този клип как маха от задната кабина. 


Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Информация
Модератори