17:51.bdz46 написа:Ама ние знаем ли с колко са били на Пл?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

13-ти коловоз е по-зле, по-добре от 12-ти, ама нали трябва да се изфукат, рекламата е голяма работа, много важна и не може да се мине без нея, иначе за влаковете за Мездра, ГО и Варна най-подходящ коловоз за тръгване е 12-ти.
Вчера ми направи впечатление, че на 4612 отвориха изхода още преди да беше спрял на Чб.
463 пък беше само с 2 вагона за вътрешно съобщение серия 21 43 и спален на ЦФР серия 71-31 на опашката - общо 3 вагона - егати влакчето.
4611 днес возеше запечатен вагон серия 2143 зад лок.
Иначе днес на Чб:
20101 с 32 145/146 пристигна в 09:42 ч.
4611 пристигна в 10:18 ч. и замина в 10:20 ч. с 44 103.0 начело
462 с 44 125.3 11:11-11:12 ч.
20621 с 44 139.4 начело (с доста тънки чепици, неслучайно кара товарачки) и 42 081.0 на опашката, пристигна с разнороден състав от общо 43 вагона - основно вертушни и цистерни, след това 081 се изтегли сама и отиде на друг коловоз, за да вземе 6 зърновоза, които след като 06 069 изтегли последните 13 от опашката, тя прикачи и зачака потеглянето към Плз
20130 с 32 113-114
Вчера ми направи впечатление, че на 4612 отвориха изхода още преди да беше спрял на Чб.

463 пък беше само с 2 вагона за вътрешно съобщение серия 21 43 и спален на ЦФР серия 71-31 на опашката - общо 3 вагона - егати влакчето.
4611 днес возеше запечатен вагон серия 2143 зад лок.
Иначе днес на Чб:
20101 с 32 145/146 пристигна в 09:42 ч.
4611 пристигна в 10:18 ч. и замина в 10:20 ч. с 44 103.0 начело
462 с 44 125.3 11:11-11:12 ч.
20621 с 44 139.4 начело (с доста тънки чепици, неслучайно кара товарачки) и 42 081.0 на опашката, пристигна с разнороден състав от общо 43 вагона - основно вертушни и цистерни, след това 081 се изтегли сама и отиде на друг коловоз, за да вземе 6 зърновоза, които след като 06 069 изтегли последните 13 от опашката, тя прикачи и зачака потеглянето към Плз
20130 с 32 113-114
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
2691 Vmax=100 !
Измъкването от 1ви коловоз към Север глътва близо минута повече(влакът не е бил залепен за изходня).При 125 Мит-Ку може да го свалим на 1.57 ???.
Най-бързото съществувало някога е 1:54, но тогава Север-Илиенци-Курило беше 110/90, Бов-Лакaтник п1 си беше 70. От М3 се излизаше без намаление, газ през Мит по п1, нямаше го там изхода с отклонение 40 страна Струпец.
Измъкването от 1ви коловоз към Север глътва близо минута повече(влакът не е бил залепен за изходня).При 125 Мит-Ку може да го свалим на 1.57 ???.
Най-бързото съществувало някога е 1:54, но тогава Север-Илиенци-Курило беше 110/90, Бов-Лакaтник п1 си беше 70. От М3 се излизаше без намаление, газ през Мит по п1, нямаше го там изхода с отклонение 40 страна Струпец.




Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Актуална информaция от днешния светъл празник - ден на труда.
43504-0 с Миньора 40251.
3621 с двойна тяга - начело 43512-3 и зад нея 46231-7.Снимка и клип при потеглянето.
43528-9 докарал в Стара Загора 40103.
С двойна тяга бе и 1627 - начело 44081-8 и зад нея 44134-5.Снимка при влизане в Пзк и една преди заминаване.
45197-1 начело на 40104.
45205-2 с 4641 / 4640.
"Сл.бряг" , теглен от 46242-4 навреме и в двете посоки:
- без бистро;
- с бистро в състава.
61017-0 прави манвера на Тулово.
Спомени по старите електрички - 32049-9+32050-7 , преди обслужване на 30246 / 30135.
43504-0 с Миньора 40251.
3621 с двойна тяга - начело 43512-3 и зад нея 46231-7.Снимка и клип при потеглянето.
43528-9 докарал в Стара Загора 40103.
С двойна тяга бе и 1627 - начело 44081-8 и зад нея 44134-5.Снимка при влизане в Пзк и една преди заминаване.
45197-1 начело на 40104.
45205-2 с 4641 / 4640.
"Сл.бряг" , теглен от 46242-4 навреме и в двете посоки:
- без бистро;
- с бистро в състава.
61017-0 прави манвера на Тулово.
Спомени по старите електрички - 32049-9+32050-7 , преди обслужване на 30246 / 30135.
Информация
Модератори