

Администратор
17.02.2010
10203 с лок. 44 115
2611 с лок. 44 114
462 КЛТ-СФ с лок. 44 098
462 СФ-Р с лок. 44 138
3621 с лок. 46 208
10121 с лок. 44 091
361 с лок. 44 111
50260 с лок. 44 144
5621 с лок. 44 164
2636 с лок. 44 085
293 с лок. 44 100
20203 с лок. 44 115 и лок. 45 176
20202 с лок. 45 175
50250 с лок. 45 157
1621 с лок. 45 185
490 с лок. 45 187 и лок. 44 100
3620 с лок. 44 074
5611 с лок. 44 098
360 с лок. 44 198
20111 с лок. 45 172
8610 с лок. 44 058
2610 с лок. 44 076
5623 с лок. 44 085























Поздравления , Саше. Моята актуална информация от днес , 17-ти февруари е далеч по - скромна.
10115 с две мотриси , челната - 31009-8+31010-6 , а задната - 30015-6+30016-4.Към ПО продължи 4-вагонната.
1624 начело с 44128-7 навреме на Сп.
1625 с 45155-9 точен като по часовник.
За първи път от новия график "Сл. бряг" бе с минута преди време на Пзк , теглен от 46211-9 и за четвърти пореден ден без бистро.Някой знае ли за какво е спряно ARkimbz-то?

10115 с две мотриси , челната - 31009-8+31010-6 , а задната - 30015-6+30016-4.Към ПО продължи 4-вагонната.
1624 начело с 44128-7 навреме на Сп.
1625 с 45155-9 точен като по часовник.
За първи път от новия график "Сл. бряг" бе с минута преди време на Пзк , теглен от 46211-9 и за четвърти пореден ден без бистро.Някой знае ли за какво е спряно ARkimbz-то?



Администратор
Днес, заради погребението на Бисер Георгиев някои дупнишки бригади бяха освободени и заместени от софийски. Съответно и машините се поомешаха.
От 5620 бригадата бе освободена да се прибира без служба, а 44 164 бе дадена за 5611/5610. Съответно 50601 (бензин за Бг) бе поет от машина (45 152) и бригада от дневната помощна Вакарел. На Благоевград пристигна към 15:40. Преди това беше дошъл ЛТВ 50742 с голяма композиция платформени вагони с желязо и няколко празни гондоли "Marfa", начело с 07 068. Около 10-15 минути по-късно пристигна и втора композиция цистерни с бензин - 50503, начело с 45 165 и отново софийска бригада, която бе сменена и 45 165 трябваше да замине за Симитли изолирана, за да поеме вертушка за ТЕЦ "Бобовдол". 07 068 веднага започна маневра с цистерните за базата на Лукойл и след първата порция от 7 вагона спря, за да изчака 5624. Той пристигна с 44 144, а 45 152 се прикачи начело, за да ползва трасе до София.
От 5620 бригадата бе освободена да се прибира без служба, а 44 164 бе дадена за 5611/5610. Съответно 50601 (бензин за Бг) бе поет от машина (45 152) и бригада от дневната помощна Вакарел. На Благоевград пристигна към 15:40. Преди това беше дошъл ЛТВ 50742 с голяма композиция платформени вагони с желязо и няколко празни гондоли "Marfa", начело с 07 068. Около 10-15 минути по-късно пристигна и втора композиция цистерни с бензин - 50503, начело с 45 165 и отново софийска бригада, която бе сменена и 45 165 трябваше да замине за Симитли изолирана, за да поеме вертушка за ТЕЦ "Бобовдол". 07 068 веднага започна маневра с цистерните за базата на Лукойл и след първата порция от 7 вагона спря, за да изчака 5624. Той пристигна с 44 144, а 45 152 се прикачи начело, за да ползва трасе до София.
19.02.2010:
10203 с 45 159 - на Кб с +3, на Ву вече с +6, на Сф с +7
2611 с 44 125
462 с 44 117
50260 навреме с 46 231
3621 с 46 234
20203 с 45 194 с 5 мин/з от гара София по рък. движение и Транспортна Полиция, за пореден път саботиращи дейността на трейнспотърите. Закъснението беше избито до гара Реброво.
7631 навреме с 45 177
2613 с 44 092 и обновена композиция с вагони 74-та серия 











Днес:
ПВ 20137 с ЕМВ 32 113.3 + 32 114.1
ПВ 20131 с ЕМВ 32 127/128
ПВ 23102 с ДМВ 10017.5 + 10018.3
На гара Плз си почиваше както винаги лок 52 193.0 на БЖК
В депото пък си почиваха л-тиви 45 201.1 и 45 189.8
БВ 2612 с ЕЛ 44 113.9 на Пл пристигна +5' и престоя малко повече от престоя по разписание по голям пътникопоток, който вагоните все пак побраха, но имаше правостоящи, които до Чб намаляха заради спиранията на Тш и Дъбниците, на Чб влакът пристигна отново +5'
Състав: 1 Dlm, 3 Bm, 1 Ame, 1 Bmz, 1 BRm
БВ 2615 беше засечен на Ддб, състав 5 Bm, 1 Ame
КПВ 20233/20234 с ЕЛ 45 177.3
Впечатления от днешната ми разходка:
1. На Тш забелязах работници, сменящи дограмата на чакалнята, но само това... иначе ако се направи цялостен ремонт на приемното здание никак няма да е зле
2. Гд и Ддб са със сменена дограма и на този етап зданията нямат нужда от скорошен освежителен ремонт
3. зданията на Яс и Плз са със стара дограма и имат нужда от цялостен ремонт
4. Покривът на гара Плевен е протекъл и само билетните каси работеха, а другата част където се намира информацията, таблото с влаковете и едно кафене беше затворена и кипеше усилен ремонт. Освен това колоните на навеса на 1-ви перон се дооблицоват. Най-общо казано си има довършителни дейности по зданието.






Състав: 1 Dlm, 3 Bm, 1 Ame, 1 Bmz, 1 BRm


Впечатления от днешната ми разходка:
1. На Тш забелязах работници, сменящи дограмата на чакалнята, но само това... иначе ако се направи цялостен ремонт на приемното здание никак няма да е зле
2. Гд и Ддб са със сменена дограма и на този етап зданията нямат нужда от скорошен освежителен ремонт
3. зданията на Яс и Плз са със стара дограма и имат нужда от цялостен ремонт
4. Покривът на гара Плевен е протекъл и само билетните каси работеха, а другата част където се намира информацията, таблото с влаковете и едно кафене беше затворена и кипеше усилен ремонт. Освен това колоните на навеса на 1-ви перон се дооблицоват. Най-общо казано си има довършителни дейности по зданието.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Актуална информация от днес , 20-ти февруари:
10121 / 10263 / 10114 начело с 44087-5.
8610 , теглен от 44134-5 с 25 минути закъснение на Пзк.
46221-8 , теглеща 8615 с минута преди време на Сп . За "нещото" , което скрива част от композицията , ще има отделно мнение.
На товарачки:
45185-6;
45187-2;
45150-0 прави компания на 46229-1.
Мотриси:
30001-6+30002-4 , готвеща се за 82228;
31013-0+31014-8 беше на 10113.
10121 / 10263 / 10114 начело с 44087-5.
8610 , теглен от 44134-5 с 25 минути закъснение на Пзк.
46221-8 , теглеща 8615 с минута преди време на Сп . За "нещото" , което скрива част от композицията , ще има отделно мнение.
На товарачки:
45185-6;
45187-2;
45150-0 прави компания на 46229-1.
Мотриси:
30001-6+30002-4 , готвеща се за 82228;
31013-0+31014-8 беше на 10113.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Това горе доло кога е станало 

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm


Информация
Модератори