
Администратор

Добро друг път!
Освен това и вратите се различават от тези на дряновските.
Важно е една композиция да е добре изглеждаща и да привлича към влака все повече пътници, а не да предизвиква смях. Не е като трактора на село тая работа. Пак се прави композиция с различни вагони - това е запазената марка на БДЖ! Стига сте се занимавали с глупости за влакове от преди 100 години, а помислете как да се промени факта, че хората се отвращават от гнусните кенефи, мърлявите прозорци, отвратителната синя плюшена дамаска, която събира цялятя възможна мръсотия. Навсякъде има мърльовци, ама подръжката е на ниво, както и персонала. Не като тука - чистачките като директори, а кондукторите и машинистите пушат най-нагло във влаковете, крадат и не се интересуват от комфорта и спокойствието на пътниците. Какво остава да се интересуват какво се случва с влака, когато го набарат вандалите.
А да ви припомня, че плана за рециклирането на тези вагони е унгарски. Многократно съм пътувал с тях и с подобрените им версии и няма нищо оранжево, лайняно и т.н. по тях. Освен това седалките са унгарски с отлична дамаска. Има изключение - поставяне на немски седалки, идентични с тези на 43-ките, които вие многократно оплювате. Ама нали сме с много по-изнежени задници от немците и унгарците, а и сме много по-напред от тях, е редно да оплюваме немските вагони и да се радваме на 47-ци на по 147 години и разбира се любимите ви 32-ки.
Най-велики сме и затова в съставите ще пътуват само различни вагони и ще си им слагаме оранж, където си искаме....
А пък, че са празни и железничарите вечно недоволни......
Освен това и вратите се различават от тези на дряновските.
Важно е една композиция да е добре изглеждаща и да привлича към влака все повече пътници, а не да предизвиква смях. Не е като трактора на село тая работа. Пак се прави композиция с различни вагони - това е запазената марка на БДЖ! Стига сте се занимавали с глупости за влакове от преди 100 години, а помислете как да се промени факта, че хората се отвращават от гнусните кенефи, мърлявите прозорци, отвратителната синя плюшена дамаска, която събира цялятя възможна мръсотия. Навсякъде има мърльовци, ама подръжката е на ниво, както и персонала. Не като тука - чистачките като директори, а кондукторите и машинистите пушат най-нагло във влаковете, крадат и не се интересуват от комфорта и спокойствието на пътниците. Какво остава да се интересуват какво се случва с влака, когато го набарат вандалите.
А да ви припомня, че плана за рециклирането на тези вагони е унгарски. Многократно съм пътувал с тях и с подобрените им версии и няма нищо оранжево, лайняно и т.н. по тях. Освен това седалките са унгарски с отлична дамаска. Има изключение - поставяне на немски седалки, идентични с тези на 43-ките, които вие многократно оплювате. Ама нали сме с много по-изнежени задници от немците и унгарците, а и сме много по-напред от тях, е редно да оплюваме немските вагони и да се радваме на 47-ци на по 147 години и разбира се любимите ви 32-ки.
Най-велики сме и затова в съставите ще пътуват само различни вагони и ще си им слагаме оранж, където си искаме....
А пък, че са празни и железничарите вечно недоволни......
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!

Наистина desiroml намали малко оборотите. И си и не си прав. Относно композирането на влакове се пуска каквото има, освен това след това едната част, която не съвпада по цветова гама от гара X продължава към гара Y с друг лок. Приеми, че не може навсякъде да има модерни вагони. Видинските влакове както возят вагони и за Лом е нормално видинските да са 63-ки, пък ломските примерно 43-ки. Няма никаква запазена марка, тия времена отминаха. А иначе мръсните кенефи, тапицерия и т.н. данеби ревизорите да го правят? Това си е изцяло дело на пътниците. Просто сме долно племе, което не може да пази, чисти и поддържа нищо. Смятай, че на българина ако ще и вол да му заколиш пак няма да е доволен, та камо ли най-модерните вагони, произведени в целия свят да му дадеш за пътуване.
Синята плюшена тапицерия си е много добра за нашите стандарти, оригиналната сива е в пъти по-ужасна и трудна за чистене. Проблем при тапицериите е липсата на калъфки, което пък води до още по-бързото износване на тапицерията, зацапването й и нуждата от подмяна след по-малко от 3 години експлоатация на вагона.

Аз сива тапицерия почти не срещам - само на 63-ки и то рядко , тъй като вече много от тях са със синята.На Пзк като сутрин пътувам с вечно закъсняващия "Сл.Бряг" засичам Дианата и от 5 вагона (вече и намалиха състава) 3 или 4 са със сини седалки , един или най - много два да са със сиви.При Златните бях попаднал отново на съотношение 2 към 2 (като първокласният не влиза в сметките).При Чайката неща са идентични , предпоследният път , когато мина през ПО (знаем какво се случи на последния) само два от 5-те вагона бяха със сини седалки.Единственият влак от 63-ки , на които всички вагони от композицията са със сива тапицерия е Янтрата.Явно в Горна не са започнали да я заменят , но рано или късно и това ще стане.


Видял си гръцките вагони, движещи се на влакове 360, 361, 362 и 363 Сф-Клт-Солун и обратно.stani_46001 написа:Преди малко по БТВ новините гледах репортаж от Централна гара София и видях композиция от тъмно сини вагони, мисля че с червена линия на тях. Много ми е интересно на кой влак е тази композиция, защото за първи път ги виждам?

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Благодаря за информацията!Nikss написа:Видял си гръцките вагони, движещи се на влакове 360, 361, 362 и 363 Сф-Клт-Солун и обратно.stani_46001 написа:Преди малко по БТВ новините гледах репортаж от Централна гара София и видях композиция от тъмно сини вагони, мисля че с червена линия на тях. Много ми е интересно на кой влак е тази композиция, защото за първи път ги виждам?
Информация
Модератори