
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
А след изпълненията в Пловдив може да им е било и през "кнора" на машинисите.... и с право.46 242 написа:По разписание 8692 По-Сф е 2:11 без спиране. Айде да му турим 2 минутки отгоре за олабване, но дори и с тези 13 мин Их-Всо 2:27 e пак много. Марио да каже що тъй. Може и на други места да са спирали.
Гърч за началниците на галфоните. Май трябва да им се правят тестове за бързи реакции. Ако има разписани правила и процедури нека ги отработят. щото такива ситуации може да са рядкост но да се знае какво да се прави.07 написа:Не смятам че бригадата се е изложила... изложили са се галфоните които не са извадили вагона още на Карнобат... за 15-20 минути който до София можеха да бъдат сведени до 10...46 242 написа:2:27 са скандално много ! Сф се изложи...

Администратор
Бригадата караше на границите на предела на възможностите на локомотива и доста професионално реагира. Просто голямо мотане, неправилни, правилни и прочие пътища, затворени входни, изискващи подход с готовност за спиране и прочие.
Евала на машинягите, че пак избиха нещо, но със сигурност ревизорите на Кн има какво да обясняват...
Евала на машинягите, че пак избиха нещо, но със сигурност ревизорите на Кн има какво да обясняват...
Понеже не видях къде да пусна тази информация ще я сложа тук:
30.04.2010 БВЗР "Варна" Сф 15:15-Ва 21:57
02.05.2010 БВЗР "Варна" Ва 15.30-Сф 22.10
И двата влака ще спират само в Пл
и ГО

В състава на 20110 беше вагон 0044-001.
30.04.2010 БВЗР "Варна" Сф 15:15-Ва 21:57
02.05.2010 БВЗР "Варна" Ва 15.30-Сф 22.10
И двата влака ще спират само в Пл




В състава на 20110 беше вагон 0044-001.
Последно промяна от disell на Сря Апр 28, 2010 2:33 pm, променено общо 2 пъти.


Грехота е да не спира на Шн.
Последно промяна от Nikss на Вто Апр 27, 2010 8:16 pm, променено общо 1 път.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:


Модератор

Информация
Модератори