Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защо пък решихте, че трябва да са 63?
Щото са без дупка?!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ами не знам показано е "А" вагон салон.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

rexkos написа:Известно ли е вече 2691/2692 от кое депо ще се кара?
С тия 2 мин на ГО дали е възможно, според теб, да се сменят бригади? Аз залагам, че ще го карат софиянци. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Софиянци и варненци, а гечетата ще мрат на Холямата Хара :lol:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Гечетата не могат да се справат с обходите. Ще видим кой ще го кара, има още 4 дена.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Какво пречеше този влак да тръгва от Варна след 14:00 , ама нали се иска мислене малко.Следобеден час (както с южния вариант) ще е много по- удобен на прибиращите се към столицата.
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо, ако 2692 тръгва от Варна в интервала 14:00 - 14:30,това означава да се засече с 463 на Горна Оряховица.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

todor plamenov написа:Весо, ако 2692 тръгва от Варна в интервала 14:00 - 14:30,това означава да се засече с 463 на Горна Оряховица.
Изобщо нищо не му пречи да го надмине някъде....
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Така е,нему пречи.Само че въпроса опира дотова,че и 14:00 и 15:30 са часове прекалено ранни за тръгване към столицата.Предвид факта,че 2614 е в 12:40.Е,затова щеше да е хубаво въпросния 2692 да спира в Шумен и Търговище за пътниците по посока София,но хората други цели си постявят-куроротисти да возят, само дето без да си дават сметка,че чужденците идват и си замианват от Варна със самолети,а автобусите отдавна са изяли пътниците на влаковете в следобедните часове.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Както 8691 надминава 8615 , нищо не пречи и тук да се приложи тази схема. Разберете - ранен влак от Варна за София не е много удачно решение , защото точно в натоварения сезон , никой няма да става рано , за да си отива към столицата , а ще иска да се изтяга , хапва , разхожда и едва следобяда да си пътува удобно. Защо мислите "Сл.бряг" тръгва в такъв час от Бургас , а не примерно в 13:00 или 13:30 (има такава възможност)? Просто години наред съм мислил , наблюдавал и изследвал пътникопотока и съм стигнал до извода , че най - голяма населеност за нашето черноморие се регистрира сутрин от столицата към Варна и Бургас , респ. на връщане от морето към София , следобяда е най - подходящото време.А в Северна България точно това липсва - удобен влак от Варна за София , тръгващ след 14:00 няма от години , когато спряха тогавашния експрес.Затова с основание считам , че пускането на "Уикенда" ще бъде най - разумно в един час , какъвто посочих по - горе.И без това последният влак в посока СФ е в 12:40.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ами въпросният уикенд тръгва след 14:00 ч. и мисля, че 15:30 е перфектен час предвид това в колко пристига в Сф. За 2691 ми е нещо странен тоя час 15:15... да го бяха направили 15:10 и във Ва в 21:52. 8)

И още нещо: наблюдавах 2-те Янтри колко време стоят на Рм... резултатът е, че всяка стои не повече от 30" (0,5 мин).
ИЗВОД: от ГДВ 2011 влакове 2640 и 2641 транзит през Рм :!: :twisted: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо,това което казваш е самата истина!Само че има един малък детайл,който ми се струва,че убягва при съставянето на разписанията на тези влакове.На много места се изказа становището,че Северна и Североизточна България имат само 2614 като последен дневен вариант към София.Хубаво е да се експериментира с 2692,но това не решава въпроса с липсата на влак,защото бившия следобеден 204 си беше класически експрес, който традиционно си спираше на областните Шумен и Търговище с връзки в Г.Оряховица, Левски и Мездра.А сега това "явление" 2692 не спира на нито една от посочените гари и би трябвало да минава за "бизнесоферта",но ми се струва,че в този си вариант няма да изкара дълго. При условие,че половината ни бързи влакове спират п осела и паланки,за да покрият пътникопотока да имаме такива влакове е малко грандоманско.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Фактически се получава , че в момента последната връзка на Шумен и Търговище към София е 2614.Не знам разписанието на автобусите , Тошко , но удобен влак след 15:00 от твоя град за столицата е повече от добро решение.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

todor plamenov написа:Весо,това което казваш е самата истина!Само че има един малък детайл,който ми се струва,че убягва при съставянето на разписанията на тези влакове.На много места се изказа становището,че Северна и Североизточна България имат само 2614 като последен дневен вариант към София.Хубаво е да се експериментира с 2692,но това не решава въпроса с липсата на влак,защото бившия следобеден 204 си беше класически експрес, който традиционно си спираше на областните Шумен и Търговище с връзки в Г.Оряховица, Левски и Мездра.А сега това "явление" 2692 не спира на нито една от посочените гари и би трябвало да минава за "бизнесоферта",но ми се струва,че в този си вариант няма да изкара дълго. При условие,че половината ни бързи влакове спират п осела и паланки,за да покрият пътникопотока да имаме такива влакове е малко грандоманско.
Тошко, не мога да не се съглася с теб. Просто си абсолютно прав. Спиране на Чб специално за 2692 също няма да е излишно. Познавам много червенобреждани, на които 463 просто им е ранен и не им върши работа, докато 2692 идеално ще се вписва. За 2691 смисълът да спира на Чб си го казвам честно е никакъв, тъй като половин час след него върви Дунавът 4612. А за Шн е грехота и 2-та да не спират. Просто чиста проба гавра с пътниците. Думи нямам от цялата измишльотина, която са сътворили. Да видя какъв състав ще му стъкмят, другото ще го доизгладим от новия ГДВ. :twisted: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Весо,автобусните компании имат поне пет курса за София след 15:00 ч от Шумен.И това е така поне от седем-осем години.Бившият 204 го спряха през 2000 г. Сега се опитват да му направят римейк, ама изключвайки Шумен и Търговище.Ами ще ходим на автобусите, което правим и сега!!! По отношение на Никс, само мога да кажа,че такива опити за "суперекспреси" са излишни.Ние сме малка страна,в която трудно можеш да си позволиш да прескачаш областни градове,включително и градове с традиционно силно ползване на жп транспорта като Червен Бряг!!!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация