Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

8691/2 са рекламация в Септември до един, тези са дряновските на Дида (8641/0).
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нито Чайката, нито 8691 имат общо с тези вагони.
Трябва и да се чете...
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Нали бяха пуснали на Чайката от новите 44, а дори и в електронното разписание все още фигурират...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Разликата е, че Чайката няма нищо общо с тези вагони и със серия 44, а с двата вагона на Дианата още по-малко общо има.
Изобщо Чайката не разбирам защо я намесваш тука.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Чайката вече не се движи с тези вагони , въпреки че на сайта в електронния пътеводител се отбелязва това.В момента тя е със старите 63-ки , скопени до 100 км/ч.
За незнаещите и все още неразбралите - както септемврийският , така и дряновският тип вагони са серия 44 , тяхно разграничение съм направил тук.Нарочно съм отделил двете мнения , за да видите най - добре разликата и тя се състои в това , че е излезлите от "Интерком" 44-ки са инвалидни ("Bhmpz") , а тези от "ВРЗ 99" - обикновени второкласни ("Bmpz").Два от дряновските вагони в момента се движат на Дианата , а 5 септемврийски са на извънредния 8691 / 8692 , по - известен като "Бургас".Чайката изобщо не влиза в сметките , тя само един ден от София за Бургас и на следващия ден от Бургас за София беше със септемврийските вагони и нищо повече.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Благодаря за изчерпателната, подробна и културна поднесена информация, Весо, както винаги. :) Впрочем с всичко бях на ясно - единствено с това, че Чайката си е със 63-ките и от там дойде объркването ми от къде ги изкараха толкова вагони 44-та серия, че са дали и на Дианата, но сега се наредиха бройките. :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И още нещо - има разлики в тапицериите (дори цветовата гама) и разположението на седалките в салона. Ето нагледно и тази разлика:
- дряновски тип;
- септемврийски тип.
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Мда, едните направо са първокласни, имайки предвид по-малкия брой седалки в тях ...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера трима представители на Сдружение "Български Локомотивен Форум" пътуваха с БВЗР 8691. Двама от представителите пътуваха в у-ка Сф-По, а един от нас придружи влака по целия му маршрут. Нямаше проблеми със септемврийските вагони, населеността беше завидна и като цяло пътуването беше много спокойно и приятно. Направиха се немалък брой снимки, които ще бъдат предадени на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД.
Мнения: 216
Регистриран на: Пон Дек 28, 2009 4:49 pm
Местоположение: София / Драгичево

Мнение от lubo_katastrofata »

lok45111 написа:...населеността беше завидна и като цяло пътуването беше много спокойно и приятно.

Беше завидна до ПЛД, след това се стопиха на половина. До Бургас стигнаха около 60-70 пътника. Пътуването беше приятно, докато във 2-ри вагон една мома не реши, че може да си лакира ноктите :evil: и вмириса целия вагон, но никои не и направи забележка.
VESO написа:Впечатленията от септемврийския тип вагони са непълни , поради невъзможността да пътувам в тях , но за 2 минути престой огледах салона , седнах на една от седалките и снимах вагона отвън. Като цяло тапицерията е по - твърда , но нека не налагам оценка във форума , за да не се отрази на нечие мнение.Нека софийската група да сподели такава оценка за тях.

Аз и БЖК останахме със същото впечатление. Даже на Марто седалката беше наклонена настрани :lol:
Изпитвам буфери! Без стенд :D
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Някой знае ли с какви вагони ще се движи Варна уикенд? Дряновските 44?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

svd90 написа:Някой знае ли с какви вагони ще се движи Варна уикенд? Дряновските 44?
Тъкмо това се канех да попитам и аз. Вероятно ще е с някакви "каруци". :twisted: 5-те сараньовски са на Бургаския уикенд, 2-та дряновски са на Дианата, интересно откъде ще изкопаят други 44 като за момента доколкото знам няма други готови. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес има вероятност, екип от Сдружението да пътува с БУРГАС УИКЕНД от По до Сф и отново да се огледат вагоните и да се провери населеността.

Като цяло, от Сп вагоните съм със средно положително впечатление, дряновските на Дианата съм им дал отдавна 6+, но ще видим с времето дали и септемврийските няма да улегнат.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

ПрИмоцията свърши. 8692 +50 по повреда на вагон.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

43.309 написа:ПрИмоцията свърши. 8692 +50 по повреда на вагон.
Къде е "спукал гума".?
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация