Някога важеше...bobara_e_tuk написа:За ПВ и КПВ важало ли е изобщо 1-ва класа

Администратор
В момента за ДМВ "Дезиро" 1-ва класа важи само за БВ, обслужвани с тях. За пътническите влакове не се прилагат цени за първокласни места. Вчера пътувах с БВ 6623/6624 и се поинтересувах по този казус.
Тук идва и ред на моите възмущения:
1. От гара София се снабдихме предварително с плацкарти за 1-ва класа и решихме да се настаним, при което сърдита началничка на влак смрънкоти, че това било 1-ва класа и не сме били за там. Аз се зачудих от де знае, че не сме за там и я контрирах набързо. Друго е на ръка, че беше намръщена и нелюбезна, което е нарушение на стандартите за поведение.
2. От гара Кюстендил, след като заснех ОИ в гарата, отново минах да се снабдим с колегата с по една плацкарта за 1-ва класа за влак 6624. Качихме се и заехме местата, на които седяхме на идване към Кю. Останах потресен, как доста хора, все познати на началничката си седнаха без каквато и да е плацкарта на първокласните места и същата дори не им намекна, че това е първокласно отделение. Дефакто, едни са глупави, че си вземат плацкарти по 1,60 в посока, а други са хитри да си мълчат и да минават. Явен субективизъм!
Тук идва и ред на моите възмущения:
1. От гара София се снабдихме предварително с плацкарти за 1-ва класа и решихме да се настаним, при което сърдита началничка на влак смрънкоти, че това било 1-ва класа и не сме били за там. Аз се зачудих от де знае, че не сме за там и я контрирах набързо. Друго е на ръка, че беше намръщена и нелюбезна, което е нарушение на стандартите за поведение.
2. От гара Кюстендил, след като заснех ОИ в гарата, отново минах да се снабдим с колегата с по една плацкарта за 1-ва класа за влак 6624. Качихме се и заехме местата, на които седяхме на идване към Кю. Останах потресен, как доста хора, все познати на началничката си седнаха без каквато и да е плацкарта на първокласните места и същата дори не им намекна, че това е първокласно отделение. Дефакто, едни са глупави, че си вземат плацкарти по 1,60 в посока, а други са хитри да си мълчат и да минават. Явен субективизъм!
това ако се заснеме и се покаже на главните... ще види тя "кон боб яде ли".

Администратор


В определени дни пътникопотокът е толкова голям , че една мотриса трудно побира хората. Показателен в това отношение е 81205 в неделя , който се пръска по шевовете и след като прави връзка с 1624 за София , смятайте какво се случва.Наблюдавал съм как има хора в последния момент (връзката е 12 минути) с блъскане и бутане между останалите успяват да слязат от DESIRO-то и с последни усилия се добират до гарираната на 1-ви челен коловоз композиция на бързия.Влакът потегля за София , а от мотрисата продължават да слизат пътници.
Затова редовна гледка е 81204 / 81205 да е с две 10-00-ки.
Затова редовна гледка е 81204 / 81205 да е с две 10-00-ки.

Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Днес 10013-4+10014-2 чакаше на Белослав , а пътниците бяха на перона.Докато предположим какво можеше да се е случило , на гарата пристигна 55109-3 с един вагон , а хората се качиха в него.minitek написа:Утре влаковете за Кардам ще се обслужват от 55 серия. Явно им е дошъл акъла да оправят климатика на 10 013/14, в което няколко дни подред се пържиха пътниците на температура над 40 градуса по Целзий.

Няма кое друго да е. То и 10037/8 са в момента във Ва, но 037 си работи на вечерните и сутрешните (К)ПВ, а на мястото на 013 (което поне 2 дни подред е карало дневните) са писали днес 55-109 + вагона.disell написа:Май това е пострадалото дезиро от удара в буфера....
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Не му върви на този ДМВ 10.013/014 - преди време инцидент с кола на прелез , онзи ден с буфера , какво ли още следва.....
А като казах за инцидента се сетих за една глупост ( не мога да го нарека по друг начин затова моля да бъда извинен ) измислена от НК ЖИ на въпросния прелез - при работещо АПУ той е сигнализиран за преминаване с 15 км/ч и какво се получава- превозните средства като видят паботещото АПУ спират и чакат влака да премине обаче той като го наближи намали до въпросните 15 км/ч автомобилистите си мислят , че ще спре за да им даде път и някой потеглят и хоп ето ти ситуация , вече 2 пъти се е получавало такова заблуждение у водачите на МПС и само по щастлива случайност няма близки срещи от третия вид , както се казва БЕЗ КОМЕНТАР .....
А като казах за инцидента се сетих за една глупост ( не мога да го нарека по друг начин затова моля да бъда извинен ) измислена от НК ЖИ на въпросния прелез - при работещо АПУ той е сигнализиран за преминаване с 15 км/ч и какво се получава- превозните средства като видят паботещото АПУ спират и чакат влака да премине обаче той като го наближи намали до въпросните 15 км/ч автомобилистите си мислят , че ще спре за да им даде път и някой потеглят и хоп ето ти ситуация , вече 2 пъти се е получавало такова заблуждение у водачите на МПС и само по щастлива случайност няма близки срещи от третия вид , както се казва БЕЗ КОМЕНТАР .....
Информация
Модератори