


Малко късно са се сетили, но да видим какво ще излезе. Освен това ако понадуят ремонтите от инфрата и завишат до проектно навсякъде може и под 4 ч 30 мин и тогава става страшно за автодрусите.rexkos написа:Наистина висока населеност като за влак, неспиращ никъде освен в Пловдив, че и на всичкото отгоре днес да му е сефтето. Това влакче има потенциала лятото да лапне гушите на рейсаджийската мафия.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Пробва ли и 2-та типа? Аз съм убеден само като гледам, че дряновските бият по показатели сараньовските независимо от схема на седалките.svd90 написа:На Септемврийските определено повече ми харесва 2+1 схемата за седалки. По просторно е някакси и според мен по комфортно.
Току виж след време се усетили и септемврийските ги направили 1-ва класа.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Не съм , иначе предполагам ,че Др. са по удобни . Просто на Спт. ми харесва единствено повече схемата на седалките.Nikss написа:Пробва ли и 2-та типа? Аз съм убеден само като гледам, че дряновските бият по показатели сараньовските независимо от схема на седалките.svd90 написа:На Септемврийските определено повече ми харесва 2+1 схемата за седалки. По просторно е някакси и според мен по комфортно.
Току виж след време се усетили и септемврийските ги направили 1-ва класа.![]()

Схемата не трябваше да е такава, ама далаверите не водят до нищо хубаво, нали знаеш?svd90 написа:Не съм , иначе предполагам ,че Др. са по удобни . Просто на Спт. ми харесва единствено повече схемата на седалките.Nikss написа:Пробва ли и 2-та типа? Аз съм убеден само като гледам, че дряновските бият по показатели сараньовските независимо от схема на седалките.svd90 написа:На Септемврийските определено повече ми харесва 2+1 схемата за седалки. По просторно е някакси и според мен по комфортно.
Току виж след време се усетили и септемврийските ги направили 1-ва класа.![]()

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Не позна.46 242 написа:Да,наистина има xopa. Сигурно за сметка на 8614.



Единственият недостатък е липсата на първокласни вагони и проблемът се решава повсеместно - на Дианата има такава 63-ка , а на "ICE"-то (

И нещо , което пропуснах - нито един от двата типа вагони (дряновски и септемврийски) няма вакуумна тоалетна.

Как е възможно това?VESO написа: И нещо , което пропуснах - нито един от двата типа вагони (дряновски и септемврийски) няма вакуумна тоалетна.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

И двата видя ги водят 2-ра класа независимо от схемата. Друг е въпросът след време какво ще стане със сараньовските.SoAlien написа:Весо, имам въпрос относно снимките. И двата вида (дряновските и септемврийските) второкласни вагони ли се водят ? Защото едните са с доста по-малко седалки във салона до колкото виждам, което по принцип значи по-висока класа.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори