

Изцяло съм съгласен, като само за спирането в Ямбол имам резерви. Според мен този влак трябва да спира в Пловдив и Стара Загора и да тръгва в 17:30 от София или дори в 18:00. Също така трябва да има 4 мин престой в Пловдив, които обаче да са за сметка на няколко минути още между София и Пловдив. Също в Неделя следобяд (или последния от поредица празнични дни) да има подобен влак от Бургас. Така ги виждам аз нещата. Пазарджик, Ямбол и други гари - категорично отпадат. Или да спира Пловдив и Стара Загора - или никъде, но по-добре първият вариант.Nikss написа:Замисълът е добър, но това не се прави по средата на ГДВ... определено има още какво да се желае. Може да се изцедят още 3-4 минутки до По и да се удължи престоят да е поне 5 да има време за почивка и цигара иначе не е гаранция, че и най-редовните пътници ще го ползват въпреки времепътуването. Сз е възлова гара и е необходимо спиране, не може да се подминава. Интересно чия е била идеята за пускането му... вероятно на някой началник щом като ще има и бистро, а съставът съм 99% сигурен, че ще е със сараньовските творения (20 44), които до утре трябва да са приключили рекламацията и в Петък да поемат. Поне да му бяха оставили 2 вагона и бистро, че едва ли чак за 5 ще има пътници. Ще видим каква ще е реакцията на хората след 1 месец, ама ме съмнява да просъществува дълго. Ако целта е да има повече влакове Сф-По-Бс и обратно по-разумно е да удължат 1621/1622 да се движат целогодишно до/от Бс. Във времевият интервал в който са няма други влакове по това направление и идеално запълват дупката. Друг недостатък на 8691 е ранният час на тръгване... според мен 17:00 е много по-добър, 22:42 е в Бс, няма да предизвиква чак такъв срив на другите влаци по 1-ва и 8-ма.Ама пък забравих, че все трябва да сме наопаки и срещу всичко...
Последно промяна от SoAlien на Сря Апр 14, 2010 1:04 pm, променено общо 1 път.