

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

По искане на БДЖ ЕАД за назначаване на влак 8691 се правят следните промени в ГДВ считано от 16.04.2010 год до второ нареджане!!
Назначава се влак:
БВРЗ 8691СФ-ПО-БС РЕДОВЕН ВЛАК В (5), състав 5Б и 1 Бистро 300т, 150м Лок.46.2
СФ 15:00 46870
ПД 15:05 10112
ИК 15:10
КЗЧ 15:14
ЕП 15:21 10702
ПБК 15:25
ВК 15:34 44150
ВЕР 15:40
ИХ 15:47
НМВ 15:54
КСЦ 16:02
СМ 16:12
БЛ 16:19
СП 16:27
ПЗК 16:35 10113
ОГ 16:40
СТМ 16:45
ТКЛ 15:50
ПО 16:57 16:59
ПОРИ 17:03 П2
ТК 17:06 П2
СКР 17:11
МО 17:17
БЗ 17:23 80521
ОЗ 17:31
ЧГ 17:37 80112
ЧП 17:51
СА 18:03 13144
МХ 18:13
КЛЦ 18:22
християново 18:25
СЗП7 18:28
СЗ 18:30
КИ 18:36
ХАП 18:43
НЗ 18:53 8632
КНВ 19:03
КЕР 19:12
БМ 19:19
Я 19:25
ЗВ 19:30
З 19:35 8615
СЖ 19:39 80142
ЦО 19:47
КН 20:00 30604
ЧР 20:07
А 20:16
БЛГ 20:23
ДЖ 20:26
ДНЗ 20:30
лозоворп 20:32
ВП 20:37
БС 20:42
Коригират се:
Изстрадалия 8632 от цялата работа:
НЗ 18:37 18:55 8615 8691
СЗ 19:21 19:23
МХ 19:42 19:46 40774
СА 19:56 20:00 8641
ЧП 20:13 20:18 40821
ОЗ 20:39 20:43 46873
БЗ 20:53 20:58 80117
ТК 21:18 21:19
ПО 21:27
И още:
8641 в участъка БЗ-СЗ
8615 в участъка БЗ-БС
10113 в участъка ПЗК-ПО
19233 по-аг
19234 аг-по
80227 з-кн
8614 в участъка МХ-СФ
13144 в участъка ДГ-МО
Назначава се влак:
БВРЗ 8691СФ-ПО-БС РЕДОВЕН ВЛАК В (5), състав 5Б и 1 Бистро 300т, 150м Лок.46.2
СФ 15:00 46870
ПД 15:05 10112
ИК 15:10
КЗЧ 15:14
ЕП 15:21 10702
ПБК 15:25
ВК 15:34 44150
ВЕР 15:40
ИХ 15:47
НМВ 15:54
КСЦ 16:02
СМ 16:12
БЛ 16:19
СП 16:27
ПЗК 16:35 10113
ОГ 16:40
СТМ 16:45
ТКЛ 15:50
ПО 16:57 16:59
ПОРИ 17:03 П2
ТК 17:06 П2
СКР 17:11
МО 17:17
БЗ 17:23 80521
ОЗ 17:31
ЧГ 17:37 80112
ЧП 17:51
СА 18:03 13144
МХ 18:13
КЛЦ 18:22
християново 18:25
СЗП7 18:28
СЗ 18:30
КИ 18:36
ХАП 18:43
НЗ 18:53 8632
КНВ 19:03
КЕР 19:12
БМ 19:19
Я 19:25
ЗВ 19:30
З 19:35 8615
СЖ 19:39 80142
ЦО 19:47
КН 20:00 30604
ЧР 20:07
А 20:16
БЛГ 20:23
ДЖ 20:26
ДНЗ 20:30
лозоворп 20:32
ВП 20:37
БС 20:42
Коригират се:
Изстрадалия 8632 от цялата работа:
НЗ 18:37 18:55 8615 8691
СЗ 19:21 19:23
МХ 19:42 19:46 40774
СА 19:56 20:00 8641
ЧП 20:13 20:18 40821
ОЗ 20:39 20:43 46873
БЗ 20:53 20:58 80117
ТК 21:18 21:19
ПО 21:27
И още:
8641 в участъка БЗ-СЗ
8615 в участъка БЗ-БС
10113 в участъка ПЗК-ПО
19233 по-аг
19234 аг-по
80227 з-кн
8614 в участъка МХ-СФ
13144 в участъка ДГ-МО

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm



Техник
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Говоря за доста преди 2000 г.VESO написа:То и някогашните експреси пак спираха на повече гари.

А иначе мисля, че знам с какво ще се движи въпросния експрес 8691 - новите вагони серия 44.








Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Винаги ми е било интересно през годините, чий са тези налудничеви идеи за тези "измислени" влакове!. Този ми прилича като Бургас-Кюстендил с ДМВ-10 та серия. А примери такива без брой, пуснат го за някой ден и после все едно никога не е било. А като му гледам разписанието... (подържат ни високия Абсурдистански дух). 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Модератор

Замисълът е добър, но това не се прави по средата на ГДВ... определено има още какво да се желае. Може да се изцедят още 3-4 минутки до По и да се удължи престоят да е поне 5 да има време за почивка и цигара иначе не е гаранция, че и най-редовните пътници ще го ползват въпреки времепътуването. Сз е възлова гара и е необходимо спиране, не може да се подминава. Интересно чия е била идеята за пускането му... вероятно на някой началник щом като ще има и бистро, а съставът съм 99% сигурен, че ще е със сараньовските творения (20 44), които до утре трябва да са приключили рекламацията и в Петък да поемат. Поне да му бяха оставили 2 вагона и бистро, че едва ли чак за 5 ще има пътници. Ще видим каква ще е реакцията на хората след 1 месец, ама ме съмнява да просъществува дълго. Ако целта е да има повече влакове Сф-По-Бс и обратно по-разумно е да удължат 1621/1622 да се движат целогодишно до/от Бс. Във времевият интервал в който са няма други влакове по това направление и идеално запълват дупката. Друг недостатък на 8691 е ранният час на тръгване... според мен 17:00 е много по-добър, 22:42 е в Бс, няма да предизвиква чак такъв срив на другите влаци по 1-ва и 8-ма.
Ама пък забравих, че все трябва да сме наопаки и срещу всичко... 


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Хора , защо толкова спрягате Ямбол? Пазарджик е по - голям град от него и в реда на на нещата , е редно влакът да спира там.Гарите и в двата града са отдалечени на порядъчно разстояние , с тази разлика , че в Пзк новата автогара се намира точно зад гарата и доста хора пътуват до там.Още повече , че от София за Пазарджик ще има доста хора , отколкото Пловдив - Ямбол , или Ямбол - Бургас.
Информация
Модератори